< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Moj blog...najvise nogomet -.-´


TTechnological
OOrganic
MMagical
IIdeal
SSpecial
LLoud
AAdventurous
VVirtuous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Ovo je istina...
Free Website Counter
Free Website Counter


yessretanbelj

Slike

Još smiješnih slika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovaj je najebo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No comments na ove iduce slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Neki cool blogovi

Marina i Petra=)
Joza
Zorricka=)
Anja=)
Mitra
Cuca=)
Petra i Morena=)
Pupsi=)
Kafa
Matea =)
Stipa i Hrga
Nisam ja napravio al je kewl

Na internetu naso novu utrku u F1

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O meni

Ime:Tomislav
Prezime:jos da vam kazem...namucite se
Datum kada je nacija razocarana:20.5.1994
Godine:Iz gornjeg mozete perbrojat...ak neko nezna brojat imam 13 godina
Volim:komp xD...onda...volim...msn
(sarac_-_dj@hotmail.com,
volim DInamo....a...neznam sta da vise pisem
...nemogu bez interneta...hehe...
Ne volim:školu(naravno),
ucenje(koda ucim),
Hajduk(:@) i to je to...

četvrtak, 06.03.2008.

PJEMSA

boomp3.com

[jos jedna dora pjesma za pocetak :D]


Pa evo....nisam smilio nikakav bolji naslov....bar imate sta citat...i da znate...ne ocekujte dugacak post...nemam inspiraciju...hehe....to nije nista novo kod mene...a neznam stvarno...naslov je vezan uz jednu rijec :D...sta mislite ko ju je izmislio[pucate u krivu metu(nije Perkan)]...heh...ja sam....u razgovoru s Omazickom[neznam kojem :D]...pita koja mi naj pjesma...i ja kazem...4 Strane Svijeta...i pametan kazem pjeMSa...i ona sad iskoristava tu rijec.-...ccc...u isto vrijeme...na ovom blogu se pise post :D...pa sam mislio da i ja moram...paralelno :D...pa kommajte i vamo i tamo :D...i tako...jbmu...uopce neznam o cem da pisem...aj o skoli...[iako mi je to mrsko]...

1.sat:Matka....ma bog zna sta smo radili...ugl...imamo novui razmjestaj...koji je sad jos gori...ispred mene Anita i MIa....kmeeee
2. & 3. sat...njemacki....najbolji sat nemackog od pocetka skolske godine...[anja ne preporucam ti da ovo citassretanrofl] pricali smo o losim stvarima:D...i sa djevojcice koja se objesila...stigli na covjeka kojem je pukla glava kad je skinio kacigu....lol...
4.sat...vjeronauk...nis novo...dobio sam 5 :D
5.& 6. sat....ucili nes iz fizike....

Kao sto sam reko...nemam inspirejsn...pa cu na pozzove otic =)

ivi[da se ne ljutis vise]omazicki,zoricki,tiši,simicki,pupsi,coricki,cuci,maji,matei[upoznat cemo se kad tad xD],marini,petri,juri,naci,bombi,anji,anji S.,eni... i to je to...sry ak sam kog zboravio :D

draji.sesi,deniju,kovi,kici,barisi,perki,ergi,jozi,stipi,mitrifrani[direktore dugo se nismo culi],i smogovcima...i vekiju[hepi brzdej :D]

do citanja ;)



|----->Tude Klikni Da Ostaviš Komm I Da Me Razveseliš<----- 149| Destroy The Earth| #|*|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.