< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

Moj blog...najvise nogomet -.-´


TTechnological
OOrganic
MMagical
IIdeal
SSpecial
LLoud
AAdventurous
VVirtuous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Ovo je istina...
Free Website Counter
Free Website Counter


yessretanbelj

Slike

Još smiješnih slika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovaj je najebo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No comments na ove iduce slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Neki cool blogovi

Marina i Petra=)
Joza
Zorricka=)
Anja=)
Mitra
Cuca=)
Petra i Morena=)
Pupsi=)
Kafa
Matea =)
Stipa i Hrga
Nisam ja napravio al je kewl

Na internetu naso novu utrku u F1

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O meni

Ime:Tomislav
Prezime:jos da vam kazem...namucite se
Datum kada je nacija razocarana:20.5.1994
Godine:Iz gornjeg mozete perbrojat...ak neko nezna brojat imam 13 godina
Volim:komp xD...onda...volim...msn
(sarac_-_dj@hotmail.com,
volim DInamo....a...neznam sta da vise pisem
...nemogu bez interneta...hehe...
Ne volim:školu(naravno),
ucenje(koda ucim),
Hajduk(:@) i to je to...

petak, 29.02.2008.

Evo mene nebo plavo :D

boomp3.com

[super pjesma za pocetak :D]

I tako...shvatio ja da moram pisat...post...a neda mi se....za pocetak:

---------->Klikni<----------...otvorili mi blog...a nije mi se dalo editirat onaj postsretana nema veze :D...sam da znate...morate komentirat!!!...i na mom nravno....eto...rekla Matea da napisem post :D...i ja ga pisem....looool....a gubim se jbmu...moram to smanjit...a steta...ipak ima i ko se vise gubi...cca...Babac a.k.a. Zeleni a.k.a. Golub beljzubo...hehe...neznam o cem da pisem....

Jucer bilo meduskolsko u kosarci....nasi pobijedili...a ko bi drugi...Goranovce nabusili "samo" 60 razlike a Sjever "samo" 40 razlike....bravo nasi...hh...najbolji bili Duma i Rados...malo o skoli nakon utakmica....

1.sat:Matematika...ja moro odgovarat...i pita me kruzni odsjecak...i ja znam...i ona mi obrise jedinicu...i pita me a sta je kruzni luk...jbmu...bas to neznam..a u qrac...sad jel obrisala...danas saznajem :D....
2.sat:Njemacki...nista posebno...trebali pisat test...pa je nastavnica nes krivo kopirala(hvala)...hehe
3.sat:isto...sad smo pisali test...hehe....i ja drugi predo(ide me njemackisretan)i ona mi ispravila...dobio sam 5(lol)
4.sat:vjeronauk...to nema sta...najbolji predmet...hh...nis nismo radili(pametno)
5. & 6. sat:Fizika....neki (m)ucenici su odgovarali...hh...ja nisamzubo...bilo je petica a i jedinica...nastavnik upiso 6-7 jedinica...necu nabrajat kome...belj...hehe...a ja pospan bio...skoro zaspo sretan

Mislim da je ovo dosta :D...a ja Mitra i Deni jos nismo otvorili blog...ma nema veze...bit ce u subotu/nedjelju...a jedva cekam to...sto cemo "igrat" basketazuborofl..lol...neznam ko igra losije...a Joza jos s sjebanim rebrom igra bolje od nas svih xD...a dosta je

pozzovi...

draji,šeši,deniju,perki,ergi,kafi,hardiju,jozi,mitri(majku ti jebemzubo),vekiju,babcu,marinu,simi,biuku iditriwavewavewavewavewavewave(sry ak sam nekog zaboravio)

zoricki,omazicki,tihani,coricki,pupsi(hvala Isusu),simicki,matei(ma upoznat cemo se mizubobelj),marini,petri,naci,juri(ne kopiramo vasbelj),anji S.,eni,bombi,bjelicki,nives i leli

Do citanja ;)

|----->Tude Klikni Da Ostaviš Komm I Da Me Razveseliš<----- 59| Destroy The Earth| #|*|

ponedjeljak, 25.02.2008.

Klizni-Šaranin

boomp3.com

[lijepa pjesmica :D]

Kakva imena postova jbt...sve bolje od boljeg...al sigurno vec slutite o cemu ja pricam...znaju oni koji su jucer bili na igralistu OŠ V.N...jebena je ta skola...dosadna...a eto...da vam ispricam :D...igrali smo basketa...ekipica jedna...xD...i meni ispo mobitel...i Mitra ga šutne(mamu mku jbem hh)...(inace mobitel je klinzni :D)...i Perkan majmun cviid da mobitel klizi po terenu...i majmun izvali...vid Klizni xD....(sad neki nece skontat al nema veze)...a drugo...MItrina provala...nema price xDi tako...nakon sto smo razbacili basketa...dosle su bile ppasta ekipa :D...i tako...bio s nama Tošo...e tek sad pocinje prica xD...mal cu se raspisat...hhh...ak mi se da :D...Tošine provale...uff...neznam di da pocnem...ugl...[samo za starije od 18 xD]Mitra mu reko da je dobro kad se pivom protrljaju oci...hh...i sad jel on povjerovo...a bilo je jos provala...nemos sve to odjednom napisat...a uostalom...moram pisat zaju...i ta sranja...al jos jedna...neki likovi su ga nagovorili da pojede govno...bljak....lol...i on pojeo...isse...al doro...jos jedna:pisalom se dobro zalijecuju rane...xD....lol....hehehe...i tako...neznam sta da jos pisem...necu o skoli...treba se cesce ic na igraliste...e da...ja Mitra Deni i Perka cemo otvorit blog...xD...bit ce dobar...hehe...necu o skoli pisat...neg idem malo pozzat neke peoplese...e da...Simicka se salila samnom...2 mjeseca...(njoj je sala da nekog bloka 2 mjeseca xD)...i nemojte se cudit za greske...brzo pisem xD...pa ne gledam na greske :D...aj idem sad pozzat neke ljude :D xD

draja,šešo,deni.perka,mitra,joza,kova,kico,veki,babac,biuk,marin,barisa,branko,ergawavewavewavewavewave

petra=),marina,juri,naca,iva,zoricka,omazicka,coricka,tisa,simicka,pupsi(ti mene nebi :@),anja S.,bjelicka,bomba,nives,lelamahmahmahmahmah...to je to...da citanja :D

|----->Tude Klikni Da Ostaviš Komm I Da Me Razveseliš<----- 55| Destroy The Earth| #|*|

petak, 22.02.2008.

Stahfetha

boomp3.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danas cete da citate malo o meni(naslov govori 17 rijeci) :S...heh...i nista drugo...samo pozzovi :P

5 osnovnih karakteristika o meni:
gubim se precesto(ak nevjerujete pitajte neke iz mog razreda)
presmotano dijete
zbunjen
promjenjivog misljenja(ili ipak ne xD)
sakat

5 recenica o meni:
Obozavam nogomet
Nemogu bez msna
Jako sam lijeno dijete
Prolazim sa 4(polugodiste 4,47 :P)
Mrzim skolu

Istina ili laz:
Ovisi kome moram nesta reci...ak prijateljima...onda istina...to treba...a ak majki i otcu onda laz...a zapravo...istina je bolja

Mrznja ili oprost:
Oprost ofkors...xD....nemos nekog mrzit cijeli zivot

Skuter ili auto:
Svejedno mi je

Putovanje ili tulumarenje:
Paaaa...tesko pitanje xD...prije bi reko...tulumarenje...iako nisam bio ohohohohoho vremena na tulumu xD

Laptop ili komp:
Komp...ima bolje zvucnike xD

Želje:
Igrat u Chelseau...salim se...pa prvo zavrsit osnovnu...ak bog da u gimnaziju...i onda fakultet :P...

Sto me privuce na ljudima:
Kod ljudi uvijek gledam osobnost

Gdje se vidim u buducnosti:
Neznam...vjerovatno cu biti na NK Đakovu...kapetan xD....

Osobe bez kojih nemogu:
Prijatelji svi...sta bi ja bez njih


Nek se iduci muce:
Oni....ima ih pa nek pisu

I sad da malo opisem....danasnji dan...da imate sta citat :P

A rec cu samo da sam bio na igralištu....bili su jos...:Deni,Šešo,Draja:Perka,Nives,Bomba,Anja,Lela,Smogovci...svi osim Ditre...to je to...mislim bilo je jos njih...hh

A sad pozzovi...imali ste sta za citat:P

Šešo,Draja,Kićo,Kova,Deni,Babac,Veki,Biuk,Bariša,Erga;Perkan,Kafa,Joza;Mitra i to je to...sry ak sam nekog zaboraviowavewavewave

Bjelićki =)(jbga moro sam xD),Anji S.,Eni,Zoricki,Tihani,Omazicki,Čorićki,Bombi,Nives,Leli,Juri,Marini,Naci,Ivi,Petri




|----->Tude Klikni Da Ostaviš Komm I Da Me Razveseliš<----- 91| Destroy The Earth| #|*|

utorak, 19.02.2008.

Jubilarni 20 post xD

Za pocetak pjesma(navijanje)

boomp3.com

Posvecena Draji...kaze da je dobra pjesma/navijanje

I sad da pametno pocnemo....kreteni iz mog razreda...a kreteni je predobra rijec za njih...kak da ih nazovem....luđački kreteni xD....otvorili su blog...pa cu ga ja malo promovirat ----->Tude kliknite<-----...i eto...dobar im blog...pa ja ocekujem puno kommova od njih...sam da znate nemam neku inspiraciju...tak da cu pssat sta je danas bilo u skoli....

1.sat:kemijaburninmadburninmadburninmad...to mi je najgori predmet...ja nis kod tog ne kuzim...nes smo ponavljali...i neki su odgovarali...Biuk dobio 5-4,Veki 5-5(štreberroflzubo),Juri 3-3roflrofl...to se mora znat...i Pero 5-4 valjda(ne mislim na muskog...neg Matkovic Petra xD)...
2.sat:neznam sta smo radili...ugl...bolio me stomak taj sat...jbmu sta nisam reko pa da idem kuc :@
3.sat:njemacki...jbte...dosla na Drajina raska...nasa na bolovanju...steta....ova je katasrofalna...jbmu...
4.sat:vjerovaun...mi smo vjernici svi...hehe....nis nije bilo....osim sto Pranji jebem majku...pizda mi lupi samar...pa ja njemu pod odmorom :P
5 & 6. sat...radili strujni krug...iz tehnickog...a ja to nemam pojma...a ...hehe...

i sad moj dio...di mi se nadopuni post xD...

pozz...s obzirom da sam jednoj osobi obeco...nju moram prvu...xD

Petri Matkovic =),marini,juri,naci,ivi,šeši,draji,klemenu,kici,kovi,jozi,mitri
,zoricki,tihani,pupsi,omazicki,coricki,simicki,anji S.(sry sto nisam u proslom postu :P)
,perki,ergi,babicu,vekiju,marinu....pfff...ak sam nekog zaboravio stvrano sorry...jel nisam trebo ovako pozzat :P

do citanja ;)

|----->Tude Klikni Da Ostaviš Komm I Da Me Razveseliš<----- 107| Destroy The Earth| #|*|

petak, 15.02.2008.

Šarki

Pjesma za pocetak(samo za Martina(znat ce se ko je to))

boomp3.com

Neki mozda zanju zas to pise xD...(naslov ofkors)...i tako...to cijenjeno ime(nadimak) mi je dao Kristijan Bandalo...a upotpunio ga je Antonio Jozipovic...hhh...sad ocete vi mene tako zavt...od volje vam xD...he i tako...e da zaboravio sam rec...novi nadimak za Babića....Zeleni(zahavljevam se xD...nastavnici Šapini iz povijesti)...e da...jucer bilo Valnetinovo...a mi dobili pisma prekjucer xD...a ipak...mislim to je skola Vladimir Nazor...samo to mi mozemo...i svasta se dogodilo ovak...glavna vijest...drugi gospodin kojeg sam bio spomenio na pocetku posta je malo razjebao rebro(BEZREBRENI xD)...hehe...idemo sto smo danas u skoli radili:
1.sat:SRZ...pa nista pricali o problemima(9% toga je u vezi Pranje xD)
2.sat:ZEM...nastavnik mi nije dao da na radiju slusam utrku šmrc...hh...i pregledavo nam radne...a kako sam ja uzoran ucenik(xD)...al sam imo sve rjeseno xD
3.sat:HRV...upisivala nam ocjene iz testa...trebo mi jebeni 1 bod :@...
4.sat:MAT...nis ponvljali za test u ponedjeljak pisemo....
5.sat:MAT...mislim ono....blizanci se ojedinili i zajebavaju me za Tihanu :@...jebo majku xD

I tako....neznam da jos sta pisem...necu stavljat slike(belj)...neda mi se...al moram napisat post...kad je velentajns dej...i Anja mi kaze da ga pisem...kad je bolesna(xD)...ajde ljudi(citat iz naseg razgovora):omolite se da nam anja ne krepa...i ak se ko pomoli...dobije 1% snage xD....eto...valda ces ozdravit...a oces...al sto prije....idu pozzovi :P

tiša(nemojte me zajj :@),zoricka,anja,čorićka,pupsi,simicka(koja ej jos ljuta malo xD),bjelicka(tnx na pismu...al ne podrzavam ono sto pise u njemu),bomba,nives,marina,petra,juri,naca i IVA xD..da. se ne ljuti moja nosacicazubo

draja.šešo,BEZREBRENI(da se ne ljutis i kazes da te nisam pozzo),erga(ista stvar),perka,kafa,kico,kova,stipe,frane(nismo se dugo culi xD)...i to je to...sry ak sam kog zaboravio

|----->Tude Klikni Da Ostaviš Komm I Da Me Razveseliš<----- 88| Destroy The Earth| #|*|

utorak, 12.02.2008.

Skola

Moram napisat post...a nemam inspiracije...nakon onog posta...i neznam kolko komentara...napisat cu post....(jucer u skoli)
1.sat:Trebali gledat Billy Elliot(valda se tako pise)...i naravno nismo...jer glupi DVD nije valjo...
2.sat:ne sjecam se sta smo radili...al uglavnom nam nije dala testove iz hrvatskog(kaze da sam dobio 4 ili 5(i 1. sat smo imai hrvatski da se zna xD)
3.sat:Edita odgovarala...xD....dobila 2 xD...i kasnije DItra,Anita i Nikolina(ljubavni trokut xD,jos je samo trebala Mia xD)...
4.sat:Ja i DItra odgovarali povijest...on dobio valda 1....sto nije cudno...a ja dobio 4,4 iako mi je mogla dati jednu peticu :P...
5.sat:ja pametan azboravio pribor za matematiku xD...i Biuk je isto jako pametan...nacista xD...ni on nije ponio...pa smo uzeli od Ive....xD...i ona ne kuzi(twixica xD)
6.sat:e tu je bilo svasta...igrali smo nogomet(na oprvu ruku izgelda obicno)...hh...i mi igrali...ja skoro cijenjenog nastavnika pogdio loptom u glavu :D...sva nisam bemti...hh...i kasnije smo igraliigro koju je Biuk nazvo:Pogodi Babića...al se njemu to nije sviđalo...neznam zasto...hehe...dosta o skoli...idem na pozzove :P

pozz:šeši,draji,kafi,perki,biuku(nacistu xD),babicu,marinu,vekiju,kovi,kici,barisi,pepi EDIT:i jozizuborofl..i ekipi s NK...

tihani,coricki,zoricki,anji,pupsi,ani B.(jos si ljuta hh),anji B.,nives,leli,marini,juri,petri,naci i ivi..i to je to...pozz

|----->Tude Klikni Da Ostaviš Komm I Da Me Razveseliš<----- 66| Destroy The Earth| #|*|

srijeda, 06.02.2008.

Novi post...jbga...

E evo mene...sad vise nsiam lose...hh...sad sam bolje...eto sjetio se ja svog bloga...i malo da pisemo...e da...Anja...kak ti kazes...diz de bit gotov danas navecer...al sumnjicava si mi ti xD:...ae doro...valda oce...hehe...i tako...idemo malo na smjesnu stranu...malo cemo sada na izreke...al nemojte da ih en citate...(ja i pravopis ko tihana i kosarka xD)...nemojte se cudit za pogreske...i sada...ajmo napokon...xD...hehe

Nesta radim i pogledam desno. Na zidu pise pogledaj lijevo. Ja pogledam lijevo, a tamo pise pogledaj iza, okrenem se iza, a na vratima pise pogledaj desno.

Smanjite broj prometnih nezgoda na ulicama vozite po pločnicima

Struja je jedina imenica ženskoga roda koja se ne smije dirati golom rukom!

Živi svaki dan života kao da ti je zadnji, jednom ćeš biti u pravu!

Prije sam bio umišljen,
sada sam savršen!

Najsigurniji način da udvostručite svoj novac jest da ga presavijete i vratite u džep

Djevojke postaju žene kada duboko u sebi osjete čvrst razlog za to.

Životna je iluzija kad ti cijeli život sole pamet, a umreš od šećera.

Najveća nesreča koja vas može snači jest sretan brak.
Nemate nikakvih izgleda za razvod.

Postao sam ateist
-ubili boga u meni

Lopovi,ne kradite!
Država ne voli konkurenciju
Smanjite broj prometnih nezgoda na ulicama vozite po pločnicima.

Ako i poslije upotrebe prezervativa djevojka ostane trudna,
djetetu treba dati ime Houdini

stvarnost je stanje prouzrokovano nedostatkom alkohola

optimizam je nedostatak informacija

Ako vegetarijanci toliko vole životinje, zašto im pojedu svu hranu?!

Zar ti moram stalno sto puta ponavljati? - reče centimetar metru.

Kad javna kuća časti, gosti NAJEBU!
Odnos između čekića i eksera je BOLI GLAVA!
Muhe su najbolji novinari - odmah otkriju kad nešto zasmrdi.

Paradoks:
Prijatelj moga prijatelja je moj prijatelj.
Prijatelj moje prijateljice je moj neprijatelj.

Čovjek je najsavršenije biće na svijetu, kojega svaka budala može napraviti!

Vozite oprezno.
Nemojte ubiti dijete - sačekajte učitelja.

Milijunti put ti kažem - prestani pretjerivati.

Jedini način da bi izbjegli greške je steći iskustvo.
Jedini način da bi stekli iskustvo... je činiti greške.

Da nema mojih grešaka, bio bi savršen.

Sačuvajte drveće - pojedite dabra.

Borba za mir je kao jebanje za nevinost.

Ako se učimo na svojim pogreškama, ja se fantastično educiram.

Tko pod drugim jamu kopa fizički je radnik.

Oko za oko, četkica za zube

Masturbacija je seks s najvoljenijom osobom!

Alkohol je čovjekov najveći neprijatelj. Samo kukavice bježe od neprijatelja.

Život je bolest koja se prenosi seksom!

Samoubojica proba poginuti. Djevica gine da proba.

Sličnost između seksa i revolucije je u tome što oba slučaja stradaju nevini.

Sve je dobro kad se vani svrši!

Sin liči na oca - genetski faktor. Na susjeda - utjecaj sredine.

Društvo je žena. Ima svoje periode.

Neki piju od radosti, neki od tuge, a neki od jutra.

Čuvajte drveće - na njima su živjeli naši preci.

Volite život kao ženu; lijep je iako je i glup.

Tko pod drugim jamu kopa nos...

Kome opanci tom i jerry...

Čitaj kako čitaš, piši kako pišeš.

Bolje vrabac u ruci nego Frankfurt na Majni.

Tko se mača laća lakukaracha.

Jebeš mater svakome, al' veresije nikome.

Jedite govna! 60.000.000.000 muha valjda zna što radi!

Bolje izgubiti trenutak u životu, nego izgubiti život u trenutku.

Obaram ljude sa nogu
- Strojnica

Zašto se kola uvijek slome na meni?
- Bandera

Tri najljepše stvari na svijetu su piće prije i cigareta poslije.

Poslovica o feferonima: Kako jedeš tako ćeš i srati.

Potrčao je u susret tramvaju. Tramvaj ga nije prepoznao!

Policajci su kao prostitutke. Stoje na uglu, a obitelj se srami.

Prodajemo STRADIVARIJEVU violinu. Novu!

Pala bomba u rodilište. Sad ima duplo više djece.

'Ko se posljednji smije ... najsporije misli.

Djeca su naše najveće bogatstvo. I ove godine se očekuje dobar izvoz.

Što je rat? Rat je funkcija koja preslikava skup živih u skup mrtvih i ne mora biti bijekcija!

Izmakao mu je stolicu. Ali on nije pao, ostao je VISITI.

Ja se ne mogu pokvariti!
Ja se ne mogu pokvariti!
Ja se ne mogu pokvariti...
- Gramofonska ploča

Vrijeme je relativan pojam. Zavisi sa koje strane WC-a se nalaziš.

Bolje biti malo udaren, nego pretučen.

Rekoh sebi nek' bude svijetla .
Pritisnuh prekidač i bi svijetla.
I što poslije da mislim o SEBI?

Recite mi konačno 'ko donosi djecu - roda ili ševa ?

Zašto ulazim u život, kad odatle nitko živ nije izašao.

Na ovoj planeti je nemoguće živjeti!
Još jedan dokaz da ništa nije nemoguće!

Bolje ispasti budala, nego iz aviona!

Kako da sanjam o budućnosti, kad svi oko mene hrču?

Pamćenje je vještina, a zaboravljanje je umjetnost.

Kad nas roditelji izvedu na pravi put, postajemo autostoperi.

Opreznost je majka mudrosti - nije točno; da je bila oprezna ne bi bila majka.

Stalno sanjam da će nešto poskupiti, kad gle, ujutro stvarno nešto poskupi. Ima li veće sreće za čovjeka, nego kad mu se san ostvari?

Parni stroj je pronađen, pošto se nije mogao pronaći neparni.

Nije majmun kriv što je od njega postao čovjek.

Pio sam da te zaboravim, da me prestane progoniti tvoja slika, ali, kad sam postao pijan vidio sam te dvostruko.

Groblja su puna nezamjenljivih ljudi.

Infarkt, ma kakav da je, od srca je.

Kada bi izbori mogli nešto promijeniti, ukinuli bi ih!

Dobra vila mi je ispunila dvije želje. Treći put nisam mogao

Amerikanci svoje ljude šalju na MJESEC, a mi svoje i na MJESEC i na više godina!

Pogledaj u ogledalo i vidjet ćeš da nisi najružniji na svijetu!

Ne bojte se letenja - bojte se rušenja.

Rad je stvorio čovjeka a šminka ženu.

Kad žena uzme stvar u svoje ruke, onda je to već velika stvar.

Žene se plaše miševa zato što se oni sakrivaju po rupama.

Žene u krevetu su jedna vrlo raširena pojava.

Djevojke postaju žene kada duboko u sebi spoznaju čvrst razlog za to.

Razlika između šibice i žene je što se šibica prvo kresne pa se tek onda pali.

Ženi koja stoji sa obje noge na zemlji ne možeš skinuti gaćice.

Žena je kao roleta - upotrebiš je i zakloni ti vidik.

Žena ti kaže "Idi k vragu". Ti odeš, a ona te tamo sačeka.

Najviše volim otvorenu djevojku u zatvorenoj sobi.

Žena je za mene zakon. Što volim rupe u zakonu!

- Jebeš vojsku, - rekoše muškarci, i obukoše žene u uniforme.

Ne vjeruj Bogu! I on je muškarac.

Za žensku je najgore kad joj frajer kaže: Ti si od sada moja najbolja prijateljica
Za frajera je najgore kad mu ženska kaže: Tvoj najbolji prijatelj je sada moj.

Istjerajte zlo iz žena. Utjerajte im dobro!

Zla vila je proklela Trnoružicu da se ubode tek na 18.-ti rođendan!

Djevojke su kao palačinke - treba ih prevrtati da ne zagore!

Kada djevojke obuku mini suknje, mladići postaju stidljivi i stalno obaraju pogled.
-
Idealna ljubav je između muškarca sa lijepim primanjima i žene s lijepim davanjima.

Najbolje žene su kao kokoši. Imaju dobre batake i pileći mozak.

Žene pamet u glavu! A dole što uleti!

Čovjek je jedna jebena stvar. Naročito ako je žena!

Ljubav je izmišljena da bi se žene lakše skinule!

Postoje samo dvije osnovne istine:
1. Žene su pametnije od muškaraca.
2. Zemlja je ravna ploča.

Glupi ljudi su dobri ljudi.
Djeca vole dobre ljude.
Vole li vaš vaša djeca?

U kapitalizmu čovjek iskorištava čovjeka. U komunizmu uloge su obrnute!.

Što vrijedi što sam u redu za sreću bio prvi kad svaki drugi dobije!

Kad se kunem u majku, možda i lažem. Ali kad se kunem u oca, ne lažem, majke mi!

Čovjek je naše najveće blago (potpis: Ljudožder).

Čovjekoliki majmuni su bar u posljednjem trenutku uvidjeli grešku.

Preljub: dvoje pogrešnih ljudi rade pravu stvar.

Povijest nije nevina - mnogi su ušli u nju!

Bolje voditi ljubav nego psa.

Mijenjam dva kanarinca za jednu dobru ševu.

U sosu sam.(ćufta)

Crnčim kao Japanac. (bijelac)

Proleteri svih zemalja, izvinite. Vaš Marx.

Nemoj ništa silom. Uzmi veći čekić!

Skr. je skr. za skr.

Zvoni. Kucanje ne radi.

Seminar o putovanju kroz vrijeme biti će održan jučer.

Igraju dva eksera košarku, dođe čekić i zakuca.

Umirovljenici su sve sami lavovi!
Malo - malo jedan rikne!

Nikada ne pijem, osim kada sam sam ili u društvu.

Nekada sam bio mlad i lijep. Sada sam samo "i".

Kisik je pronađen tek 1874. Nije utvrđeno kako su ljudi disali prije toga.

Zašto kamikaze nose kacigu?

Kopanje nosa je za neke jedini način da uđu u sebe.

Ne drkajte! Od ruke pravite pičku a od kurca budalu!!!

Ako ste u WC-u nemojte ništa raditi navrat, nanos i na svoju ruku.

Bila je kao boginja. Svi su je preležali.

Svaki čovjek ima nešto u čemu je bolji od bilo koga. Obično je to čitanje svog rukopisa

Jedina stvar koja može spriječiti opadanje kose je pod.

Jaja se najbolje farbaju karminom.

Da smo se drukčije sreli, sve bi bilo ranije.

Htio bih umrijeti mirno i u snu, kao moj djed, a ne vrišteći i u panici, kao putnici u njegovom autobusu.

Kad ugleda ženu muškarac postane lovac. Kad ulovi ženu, muškarac postane plijen.

Ako muž ženi otvara vrata od auta ili su mu je novi auto ili mu je nova žena.

Rekla je nemoj... pošto sam prestao.

Život bez problema nije život, ali problem je u tome što problema nema!

Seks je poput snijega - nikad ne znaš koliko ćeš centimetara dobiti i koliko će dugo trajati.

Problem s pesimistima je u tome što su prečesto u pravu.

Stalno padam na ispitima .......proklete stolice.

Newton laže. Lake padaju brže.

Djevojka je kao telefon, uvedeš je u stan i ubrzo dobiješ dvojnika.

Da bi cura bila savršena, mora biti zgodna, pametna i moja.

Ima žena koje tvrde da su svi muškarci isti. Zar to nije malo previše iskustva?

Žena, kako to gordo zvoca.

Jednoj ženi treba 20 godina da od sina napravi muškarca, a drugoj samo 20 minuta da od njega napravi budalu.

seks je ko mrak. ili ga ima, ili ga nema

Bog je stvorio muskarca jer nije imao dovoljno dlaka da stvori majmuna

Sto gledas gore zar ga se sramis??
(na vrhu zida u wc-u)

U tvojim rukama je buducnost ove zemlje
(na zidu wc-a)

Ljubav je stvar kemije
a seks fizike

U bankama sperme ne zaposljavaju pedere jer oni piju na poslu

ČOVJEK JE JEDNA JEBENA STVAR.... POGOTOVO AKO JE ŽENA - ova je tocna 100%

ko rano rani,il je pekar il je budala...

Bolje je zbog Parkinsa malo proliti,
nego zbog Alzheimera ne popiti

bolje i to nego vruće željezo u guzicu

dobar je ko kruh. nožem bi ga rezao...

ti si moje blago. najradije bih te zakopao

svašta Srbin izmisli, osim drvenu peć i francuski ključ, a to i samo ime kaže...

Živi svaki dan života kao da ti je zadnji, jednom ćeš biti u pravu!

Hodaj uvijek uspravno..jer ces vjecno lezati...

Nakon zamornog citanja...hehe...sad slijede pozzovi...mislim da je dosta sto sam napiso...ode mojih sat vremena :P

draja(mene nebi pozz ccc),šešo,kova,kićo,erga,kafa,perka,joza,mitra(bravo na pobijedi),domo,barisamahmahmahmahmahmahmah...i to je to...a ima ih jos...nema veze

zoricka,tihana,omazicka,pupsi,coricka,simicka,marina,juri,petra,naca,bomba,anja S.,anja B.,niveswavewavewavewavewavewavewavewavewavewave...i to je to :P...



|----->Tude Klikni Da Ostaviš Komm I Da Me Razveseliš<----- 80| Destroy The Earth| #|*|

subota, 02.02.2008.

Eo da se zna da sam ziv.

Sam da znate da sam ziv...ak ko ima neki nacin da me ubije...ja mu platim da me ubije...jejr kolko vidim ne isplati mi se zivjeti...neke osobe su mi stvarno dopizdile...al necemo sad o njima...vise ni neznam...nemam inspiracije...mislim da ce mi ovo biti najkraci post...a to stvarno ono mora se znat...jbga...kad su me osobe nazivcirale...encu ni o skoli pisat...i ona ma dopizdila...sve mi dopizdilo...i tako ja sam GOTOV sa postom...neznam da vise imam blog...
Necu nikog pozz zato sto ce opet neko mislit nesta...al kao sto sam reko...necu spominjat nicija imena...

|----->Tude Klikni Da Ostaviš Komm I Da Me Razveseliš<----- 60| Destroy The Earth| #|*|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.