Thema#1=TOKIO HOTEL

10.06.2006., subota

Brzi post...

Evo samo da vam se javim...
Jučer je nešto bilo na SAT1 o TOKIO HOTELU ja sva sretna čekala da počme kad ono totalno bezveze.
Kao Tokio Hotel sa pjesmom Rette mich, kad ono ja skužim da je to već bilo jer imam neke slike
kada Bill u toj emisiji pjeva i Tom kad je sviro....Baš se sjećam....E da i to je toliko glupa emisija da u pola nastupa kada su bili pokažu neko smješno sranje, kao neke smješne situacije kod ljudi...
I meni dojadilo i ja prebacim na VIVU kad ono TOM priča ja kad nisam poludila."Šta sam ono sranje gledala,ko zna kad je počelo ovo na Vivi",baš sam bila ljuta...E a ta emisija je bila zakon,iako je Bill
imao staru zurku,što znači da je emisija isto bila starija,ma nema veze meni je bilo super jer nisam prije gledala...Nisu samo bili Tokio Hotel,nego je i bio US5 I KILLERPILZE,i još neki...i svi su pričali samo što ja nisam na vrijeme prebacila nego sam negdje u sredini,emisija se bližila kraju....Baš su bili slatki..
.....................DA LI STE VI TO GLEDALE?.........................
Ej idem ja sada morati ću danas malo učiti kemiju i fiziku...uh koji shit...koje vidio učiti tri dana prije završetka škole...evo sada neke slike pa idem....

Evo ovao je slika iz te glupe emisije,ali kad je u pitanju Bill ništa nije glupo....
Image Hosted by ImageShack.us
A evo i Toma...
Image Hosted by ImageShack.us

A sad evo vam slika s Tomom na Vivi kad je nešto pričo...baš je sladak...
Image Hosted by ImageShack.us
E ovu sliku sam tražila 20 minuta,nemoš se snaći tamo među mojim slikama,skoro sam odustalia,ali ono napokon pojavila se....

Ovo je sve za danas idem ja sad, još moram otići u knjižaru kupiti foliju nešto radim za matematiku,a danas je subota pa moram požuriti...vidimo se....bye...

- 11:41 - Ajde,ajde samo naprijed (6) - Bez potrebno je,ali ako hoćeš isprintaj - ¤

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Free Counter
Free Counter

Ovo je moj prvi blog.I pisati ću o svojoj najgrupi TOKIO HOTEL,i samo TOKIO HOTEL,
dobro, neću samo o njima, moj život i tak, ma znate već kak se to piše......
Valjda će biti dobar!
Ostavljajte komentare!!


Image Hosted by ImageShack.us

Evo vam za glasanje....



Linkovi

O MENI..

SSmart
AAmbivalent
RRadical
AAdventurous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

moje ime je..sara
imam..14 godina
živim u..Slavonskom brodu
rođena sam..7.2.1992
horoskop..vodenjak
idem u..8.d
najfrendica..Tina,a ostali Helena,Zrinka,
Katarina,...
slušam..tokio hotel,us5,linkin park,chris brown,
the black eyed peas,shakira,the pussycat dolls..

ne slušam..metaliku
treniram..košarku
dobri predmeti..likovni,
matematika,tzk..

kućni ljubimac..maca Lili
naj glumice:sestre Olsen...
naj pjesme..Leb die sekunde,Rette mich,Schrei,
Ran it,Beep,Gimmie that,In the end,Durch den monsun...

...i volim sve što vole mladi (Tokio Hotel)...

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



TOM AND BILL ARE CUTE
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

NEKE TOMOVE KAPE(ima ih 50):
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us