Thema#1=TOKIO HOTEL

06.06.2006., utorak

NASLOV-"ma ne treba mi"

Ej evo mene,ljudi moji,kak ste...
Danas u školi je bilo zakon,a pogotovo pod tjelesnim,ovo vam moram prepričati,a ove cure iz mog razreda koje imaju blogove znaju o čem se radi.
Moja frendica iz razreda po imenu Anabela ponekad je umišljena i strašno se puno živcira (ja neznam kako sam mogla ovih osam godina izdržati pored nje,jer mene obično takvi ljudi izbace iz takta).
Ima malo čudan hod,nekad hoda na prstima i maše guzicom od jednog kraja škole do drugog.
I još pored sveg tog malo se uživi da je najljepša cura na školi(bar se meni tak čini), a ustvari ništ
posebno.I dobro, prvo moja frendica Katarina (e, da zaboravila sam vam reći da užasno puno jede,a tanka je)njoj kaže da ne jede puno slatkog da će se udebljati, i dobro nije bitno sada uglavnom Bela njoj nešto odgovori i meni dopizdilo i kažem ja Beli dobro onda nemoj nam kukati da si se udebljala,da imaš celulita na nozi pa na guzici(obično svaki tjelesni kad uđemo u svlačionicu ona nama govori o tom kako mora smršaviti,na to smo navikli, kad uđemo u svlačionicu imamo njene sate prodike),a to je bilo toliko smješno kad sam joj to rekla da su se sve cure smijale ko lude(kad ja nešto provalim ili nešto kažem smješno tu se svi moraju smijati)!A prije toga Kaže Katarini da misli da treba nešto operirati i Katarina njoj odbrusi i kaže da ona treba operirati njen grbavi nos....
I tak mi nju malo zezale i ova Filipa njoj kaže da skače (a Filipa ju snimala na mobitelu). I ona se tamo malo skakala jer je misla da izgleda sexy,a ustvari nije skužila da ju ismijavamo.
A najjače mi je bilo kad joj je Filipa rekla:"Ajde,ajde skači ko zeko.ajde skači ko zeko!", i ova glupača skače ja nemogu vjerovati da se dala tako poniziti...
I krenila ona čuvati užinu,okrenila se ona leđima prema nama,a ja iza nje počela skakati ko zec i onda Katarina i ove cure skužile da mi skačemo i počele se sijati i ova se okrenu a mi stale ko ukopane kao pričamo....


I tak ljudi moji još samo 5 dana do završetka škole,mi nemamo u petak nastave jer imamo dan škole.
Joj kak je brzo prošlo,malo mi je i žao nekih ljudi....Ove zadnje dane ću pamtiti, toliko smo se ismijale,uh cure zakon ste...Zadnji dan,srijeda, idemo svi zajedno na klasije,uh, biće svega i svačega,malo ćemo kupiti pića i tak...Ići ću ako Bog da u Tehničku...
Joj malo me trta kad se sjetim da za par mjeseci neću sjediti u svom razredu,bit će tu puno novih ljudi u mom životu, neću ići s mojim sadašnjim prijateljima u školu,žao mi je i tog što neće biti onog našeg glupog smijeha kad se mi curke iz razreda pod odmorom počnemo smijati onim glupim stvarima,ma ustvari nisam jedina,ništ neće biti isto...joj


Ma jedva čekam da bude koncert od TOKIO HOTELA, da mi moja da idem samo neznam s kim ću ići..
Ko zna da li će toga uopće biti,ali ko zna...


Evo nešto o Billu i Tomu možda znate možda neznate,ali pročitajte....

Tom
*sluša samo Hip Hop
*Nema ništa protiv da bude s curom fanicom
*dijeli s Billom sve tajne
*totalno je nesportski tip
*on i Bill upoznali su Georga i Gustava u Magdeburškom klubu ''Gröniger Bad'' i poslije osnovali ''Devilish''
*njegov piercing na ustima mu nimalo ne smeta pri ljubljenju
*ne pali se samo na jedan tip cura
*on je dešnjak ali može pisat i lijevom rukom
*nije nešto posebno neuredan, ali ne voli pospremanje i čišćenje
*očuh mu se zove Gordon Trümper
*rado diskutira
*njegovim dreadlocksima treba dva dana da se osuše!
*ide u Kurfürst-Joachim-Friedrich-Gymnasium u Wolmirstedt (sad imaju godinu dana pauzu, imaju privatne satove, ali on i Bill će ponavljati 10. razred)
*u Magdeburgu izlazi u ''Alex'' ili u neki bar na obali Elbe
*Tomova cura ne smije biti viša od njega i mora biti vjerna (za razliku od njega *lol* )
*razmišlja da poslije ide studirat grafički dizajn
*mama im se zove Simone
*nikad neide bez znojnika iz kuće
*obožava Red Bull, pije 5-6 limenki na dan
*prosjek u školi mu je 2,2 (kod nas 3,8)
*priča jako puno i jako brzo
*ima dublji glas od Billa
*učitelji kažu o Tomu da je gunđalo (hehehe)
*više vodi računa o novcu od Billa
*ustrajniji je od Billa, npr. pri učenju sviranja instrumenta
*i on zna dobro pjevati, ali on to ne vjeruje
*u ovoj školskoj godini dobio je već dva ukora (zločko mali)
*njegova omiljena live pjesma je Schrei, ali Gegen meinen Willen mu je najbolja od svih
*za 16. rođendan je dobio prijenosni Playstation
*za sebe kaže da najbolje zna kuhati špagete
*ima Powerbook G4
*kad je imao šest godina, zajedno s Billom je glumio u filmu ''Verrückt nach dir''
*u osnovnoj su on i Bill gađali učitelje s kuglicama od papira ili ih špricali s tintom
*prije je Tom išao na karate
*kod razgovora Tom uvijek gleda sugovornika u oči
*ne može si predočiti da između muškarca i žene postoji platonsko prijeteljstvo, i da to uopće postoji
*mama im ima 36 godina
*muzička škola njegovog očuha Gordona u Magdeburgu zove se ''Rock's Cool''
*rođen je u Leipzigu, tada se preselio sa starcima i bratom u Hannover, a kad je imao šest su se konačno odselili u Loitsche
*kad su twinsi glumili u onom filmu, nije im se sviđala njihova ''filmska mama'', zbog toga ju je Tom zaključao u wc-u a ključ je bacio, to je naravno izazvalo totalnu paniku na setu!


Bill
*smatra da su Olsenice super, ali ne zna za koju bi se odlučio kad bi šta bilo
*lakira nokte jer misli da je to cool
*voli pjesmu ''Wake me up when september ends''
*on i Tom imaju psa Scottyja, mješanca labradora i dobermana, starog 4 ˝ godine, i mačka Kasimira
*također kaže da mu piercing ne smeta pri ljubljenju
*po ljeti si je kupio album ''Love, Angel, Music & Baby'' od Gwen Stefani
*ne podnosi Overground i Alexandra Klawsa
*totalno je nesportski tip, mrzi sport
*nikada ne bi pjevao šlagere ni da mu plate
*dešnjak je, ali može pisat i s lijevom rukom
*jednom je kod ''Leb die Sekunde'' zaboravio tekst pa je dva put otpjevao prvu kiticu
*za slaganje svoje kose potrebno mu je otprilike 1 do 2 sata
*ne brine se za novce, uvijek previše potroši za odjeću
*on dobiva najviše pisama od fanova
*voli fastfood, pizzu, rižu na mlijeku i neki omlet od rezanaca
*on je za dulje veze
*jako je osjećajan i o svemu mnogo razmišlja
*učitelji kažu da je Bill pristupačniji i otvoreniji od Toma
*Bill si je bliži s Tomom nego s vlastitom mamom
*prošle godine imao je prosjek 1,9 (kod nas 4,15)
*po tjednu treba otprilike 1 bocu spreja za kosu
*prije je htio biti vještica
*rado bi svirao u Allianz areni u Münchenu
*rado bi išao u shopping u New York
*ima iBook od Applea (otprilike 1200 €)
*za 16. rođendan dobio je prijenosni Playstation
*na svom mobitelu ima neki filter - to znači kad ga nazove netko tko nije u njegovom imeniku, ne može ga dobiti
*uvijek i posvuda pjeva
*Bill je jako tašt
*dobiva 50 € džeparca svaki mjesec
*mrzi ići u školu (ko ne mrzi)
*rado flerta - ali samo govorom tijela, kod njega ne pale bezvezni razgovori
*voli dugo spavati
*kasnije se ne želi ženiti, smatra da se i bez braka može voljeti, i još ne zna želi li kasnije djecu
*u McDonaldsu uvijek naručuje Big Mac, šest Chicken Wings s slatko-kiselim umakom i milchschake od vanilije
*nosi odjeću veličine S (small hahahahahahaha)
*htio bi svirati klavir
*5.5.2006. napravio si je bijele pramenove u kosi

Malo slikica:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I ZA KRAJ OVAJ PREDIVAN POGLEDIĆ:
Image Hosted by ImageShack.us









- 14:39 - Ajde,ajde samo naprijed (7) - Bez potrebno je,ali ako hoćeš isprintaj - ¤

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Free Counter
Free Counter

Ovo je moj prvi blog.I pisati ću o svojoj najgrupi TOKIO HOTEL,i samo TOKIO HOTEL,
dobro, neću samo o njima, moj život i tak, ma znate već kak se to piše......
Valjda će biti dobar!
Ostavljajte komentare!!


Image Hosted by ImageShack.us

Evo vam za glasanje....



Linkovi

O MENI..

SSmart
AAmbivalent
RRadical
AAdventurous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

moje ime je..sara
imam..14 godina
živim u..Slavonskom brodu
rođena sam..7.2.1992
horoskop..vodenjak
idem u..8.d
najfrendica..Tina,a ostali Helena,Zrinka,
Katarina,...
slušam..tokio hotel,us5,linkin park,chris brown,
the black eyed peas,shakira,the pussycat dolls..

ne slušam..metaliku
treniram..košarku
dobri predmeti..likovni,
matematika,tzk..

kućni ljubimac..maca Lili
naj glumice:sestre Olsen...
naj pjesme..Leb die sekunde,Rette mich,Schrei,
Ran it,Beep,Gimmie that,In the end,Durch den monsun...

...i volim sve što vole mladi (Tokio Hotel)...

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



TOM AND BILL ARE CUTE
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

NEKE TOMOVE KAPE(ima ih 50):
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us