< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (14)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

O meni:

Ime: Sara

Prezime: ...

Nadimci: Sarčy,Serica,Sarić,mala Sara,... (pa vi izaberite kak ćete me zvat)

Razred: 2.e,Gimnazija Karlovac

Rođena: 24.04.1992.

Bračno stanje: trenutno zauzeta

Slušam: techno obožavam,al slušam i sve drugo pomalo (pa i narodnjake;ne zamjerite mi...),OSIM punka i metala...

Naj boja: žuta i crvena...

Volim: mamu,brata,svoje frendice (kao frendice),ostale meni posebne osobe,ljubav,konje,izlaske u River,medicinu (moje,nadam se,odredište nakon srednje škole),svoju školsku torbu,gimnaziju,MSN,Internet,svoje zelene oči i svoje ime,svoj novii stari mobitel,voćne kolače,klizanje,pizzu (šunka,sir,BEZ šampinjona,s malo špeka),serije (Dr.House,One Tree Hill,O.C.,Uvod u anatomiju,Cosby show,CSI,...),Nes vaniliju,...

Ne volim: laži,ljude koji tvrde da su u pravu čak i ako nisu u pravu i ne daju si to dokazat,podrigivanje,inat,odbojku,metal (kao vrstu muzike),prijevaru,
svoje naočale...

Moj moto: Pazi što ćeš zaželjeti,jer želje se ostvaruju! ili Nikada se nemoj mrštiti jer nikad ne znaš tko će se zaljubiti u tvoj osmjeh! ili Svako zlo za neko dobro!

Moj MSN:zelenooka05@net.hr

Ne znam više što vas zanima, pa ako vas neš zanima, vi napišite u komentarima, a ja ću vam odgovorit ovdje. Svi vaši prijedlozi i primjedbe su dobrodošli!

Do sada vas je bilo:

Free MySpace Counters
MP3 Players

Brojač stavljen 06.01.2008.

...Denica moja...
...Bega...
...Dominik...
...ludi Vladić...
...Zoya...
...Brna & Horo...
...Tišina...
...Matoševićka...
...Iva...
...Petra...
...Ana...
...Stipa...
...kuhar Drc...
...Pinčy...
...Ivchee...
...Tin...
...Irena...
...Josipa Natali...
...Sanja...
...trešnjica...
...Barbara...
...Melita...
...Popo...
...Joja...
...Carica...
...Elena...
...Tomas...
...Ivooona...
...Breza...

Stihovi...

The heart never lies...

Some people love
Some people cry
Some people live
Some people die
Some people run

Run into the fire
And some people hide
Than every desire
But we are the lovers

If you don't believe
Just look into my eyes
'Cause the heart never lies

Some people fight
Some people fall
Others pretend
They don't care at all

If you wanna fight
I'll stand by beside you
The day that you fall
I'll be right behind you
So pick up the pieces

If you don't believe me
Just look into my eyes
'Cause the heart never lies

srijeda, 23.04.2008.

Girls are like stars...There are milions of them,but only ONE can make your dreams come true...

Nisam feministica,samo mi se ovo jako svidjelo...Ali i može biti kao pouka nekim dečkima...Ali o tome koji drugi put možda...

Pišem post da vam se javim i da vam javim neke novosti u svom životu...Neki su me već pitali kad će novi post,ali sorryte kaj me nije bilo dugo,nisam imala materijala za pisanje...

Uglavnom,ovaj tjedan i onaj tamo su mi bili baš dobri...
Prošli tjedan sam pripremila sve za svoju dugoočekivanu osobnu!!Hehe,još samo moram obavitit najvažniji dio,predati sve to na MUP i dobivam svoju osobnu...Weeee...Eto vidite kak sam ja happy s malim stvarima,hehe...
Prošli tjedan me i pitala geografiju pa sam dobila 4,4 (napredujem),a i pisali smo kolokvij iz fizike i dobila sam svoju PRVU PETICU IZ FIZIKE (u srednjoj naravno)!!!!!! Iako to nije ništa posebno,jer se piše sa strane i zbraja se tek na kraju,ali napredujem...Onda me ovaj tjedan pitala njemački pa sam dobila 5,5,i pisali smo engleski i pitala me,pa sam i iz toga dobila 4,4...Hhh,baš sam se raspištoljila,same 4 i 5...Nice...Samo što imam mali (malo veći) problem,a to je da je profa iz fizike rekla da još uvijek moramo ispraviti onaj jedan test,pa ako iz toga dobijemo 1,idemo na popravni...Kmeeeee,tako me trta...Još mi se nikada nije dogodilo da idem na popravni,hehe...Žasu...
Sutra pišemo matematiku,a to nisam pazila na satu (kao i 98% razreda),pa moram sama sve skužit,pa ćemo vidit kako bude...
Dosta o školi...




Osjećam se tako zrelo ovih dana...I to ne zato jer mi je sutra 16.rođendan,nego i zato što vidim i osjećam da stvari koje su me prije smetale,mučile i izgledale čudno,sada su posve normalne ili se osjećam nevjerojatno opušteno...
Inače kada se upustim u vezu,postoji 1001 razlog za strah da nećemo uspjeti...Ovoga puta je drukčije.Iznenađujuće sam opuštena i ne znam da li zbog toga trebam biti sretna ili to shvatiti kao upozorenje...Prije bih,kada se zaljubim,ali onako baš zaljubim,zatreskam,imala osjećaj da ću poletjeti od srećei tada bih popustila u svemu,a i bila bih jako smušena,nikako se ne bi mogla dovest u red i to me smetalo...Ovoga puta opet osjećam taj nevjerojatni polet,ali vidim da mi sve ide glatko...
Možda sam pesimist,ali jel to upozorenje?Nisam pesimist nego sam oprezna...Jer je lijepo ne biti povrijeđen dok nekome vjeruješ,od strane onoga kome vjeruješ...
Jednostavno se osjećam zrelo jer imam osjećaj da se mogu nositi s većinom problema (osim sa saznanjem da postoji mogućnost da me pošalje na popravni iz fizike zbog čega mi odmah pada mrak na oči)...I to ne samo zato što sutra navršavam 16 godina...
Osjećam se zrelom i spremnom za puno stvari...Osjećam se sigurno(m)...I osjećam da volim...Dugo nisam...



Mislim da je post dovoljno dugačak,tako da neću pozdravljat nikoga posebno...Ovih dana sam dobre volje,pa ste svi pozdravljeni,hehe...
Ali pozdravljam Dominika i želim mu sretan put u Berlin (ide baš na moj rođendan,kmeee)...A s kim ću ja ić u školu??Kmeee...

Evo Bega,tražila si pravu techno pjesmu koju slušam,pa ti stavljam ATB (moj voljeni) - I'm in love with the DJ:


Pusa,bye!

|Komentiraj 42| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.