< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (14)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (19)
Listopad 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

O meni:

Ime: Sara

Prezime: ...

Nadimci: Sarčy,Serica,Sarić,mala Sara,... (pa vi izaberite kak ćete me zvat)

Razred: 2.e,Gimnazija Karlovac

Rođena: 24.04.1992.

Bračno stanje: trenutno zauzeta

Slušam: techno obožavam,al slušam i sve drugo pomalo (pa i narodnjake;ne zamjerite mi...),OSIM punka i metala...

Naj boja: žuta i crvena...

Volim: mamu,brata,svoje frendice (kao frendice),ostale meni posebne osobe,ljubav,konje,izlaske u River,medicinu (moje,nadam se,odredište nakon srednje škole),svoju školsku torbu,gimnaziju,MSN,Internet,svoje zelene oči i svoje ime,svoj novii stari mobitel,voćne kolače,klizanje,pizzu (šunka,sir,BEZ šampinjona,s malo špeka),serije (Dr.House,One Tree Hill,O.C.,Uvod u anatomiju,Cosby show,CSI,...),Nes vaniliju,...

Ne volim: laži,ljude koji tvrde da su u pravu čak i ako nisu u pravu i ne daju si to dokazat,podrigivanje,inat,odbojku,metal (kao vrstu muzike),prijevaru,
svoje naočale...

Moj moto: Pazi što ćeš zaželjeti,jer želje se ostvaruju! ili Nikada se nemoj mrštiti jer nikad ne znaš tko će se zaljubiti u tvoj osmjeh! ili Svako zlo za neko dobro!

Moj MSN:zelenooka05@net.hr

Ne znam više što vas zanima, pa ako vas neš zanima, vi napišite u komentarima, a ja ću vam odgovorit ovdje. Svi vaši prijedlozi i primjedbe su dobrodošli!

Do sada vas je bilo:

Free MySpace Counters
MP3 Players

Brojač stavljen 06.01.2008.

...Denica moja...
...Bega...
...Dominik...
...ludi Vladić...
...Zoya...
...Brna & Horo...
...Tišina...
...Matoševićka...
...Iva...
...Petra...
...Ana...
...Stipa...
...kuhar Drc...
...Pinčy...
...Ivchee...
...Tin...
...Irena...
...Josipa Natali...
...Sanja...
...trešnjica...
...Barbara...
...Melita...
...Popo...
...Joja...
...Carica...
...Elena...
...Tomas...
...Ivooona...
...Breza...

Stihovi...

The heart never lies...

Some people love
Some people cry
Some people live
Some people die
Some people run

Run into the fire
And some people hide
Than every desire
But we are the lovers

If you don't believe
Just look into my eyes
'Cause the heart never lies

Some people fight
Some people fall
Others pretend
They don't care at all

If you wanna fight
I'll stand by beside you
The day that you fall
I'll be right behind you
So pick up the pieces

If you don't believe me
Just look into my eyes
'Cause the heart never lies

nedjelja, 16.03.2008.

Moje prvo pijanstvo...i grljenje školjke...

Moji frendovi su uvijek tvrdili da sam se prvi put napila zadnji dan 8.razreda...Oooo,sada mogu biti sigurni da to nije bilo ni blizu nekom pijanstvu...
Evo,došla sam sada od Danice (spavala sam kod nje) i ne znam otkuda da počnem...Hmm,da,možda bi otpočetka bilo najbolje...Da,da,sjećam se svega...Osim možda "nebitnih" sitnica kao što je naprimjer kolko sam ja čega strpala u sebe...hehe
Eto,pa spremala sam se za taj rođendan i od popodneva sm mislila da će na kraju biti sranje od svega toga...Naravno,kada sam se počela spremat,vidjela sam da majica koju sam htjela obuć je zmazana,pa sam trebala nešto drugo...Ali sve kaj sam imala ili nije pasalo ili nisam imala dio koji uz to paše...Grrr...Zoya me već nekoliko puta zvala,a ja imala velikih problema...na kraju je Danica rekla da obučem bilo što i da donesem robu,pa ću se kod nje obuć...Tako je i bilo...Zoya je došla po mene i nakon nekih 20-tak minuta smo bili kod Danice...Prvo sam se presvukla i onda je nastupilo...Između svih ostalih,došao je i Ćos koji je te večeri meni točio bambus...Kod Danice je bilo toplo,a Ćosa sam tražila više vina,manje cole...Nisam zapravo ni imala osjećaj da je dosta,ali me odjednom lupilo...Skužila sma to po tome jer sam se ustala,a sve se živo oko mene zavrtilo...Ma ovo je preblaga riječ...Možda (haha,da) je bila pogreška što sam poslije još popila (ne puno,ali svejedno) i to Blacky koji su donijeli Cvet i Sven i još sam si napravila juice-votku...Ali onda mi se počelo vrtiti svakim pokretom glave...To vam je nešto kao val koji udara u obalu...Razmislite malo,ne da mi se objašnjavat...Onda sam otišla do wc-a...I jesam se izrigala (uz Daničinu pomoć,lol) i zato vas molim da nikada ne pijete toliko da vam se riga...Ne da nije fora,nego je za crknut...Nakon ne-znam-stvarno-kolko-vremena sam ponovno morala na wc obaviti istu stvar..Ali Daničin je brat bio unutra i budući da nije shvatio ozbiljnost situacije,morala sam lupat po vratima...I onda kada sam napokon došla do wc-a,Zoya i Cvet u se sjetili da oni moraju obaviti svoje fiziološke potrebe (ne mislim zajedno)..A jebem vam...Ok,Zoya je mogla u wc pred menom,ali nakon nje je Cvet bio mali problem...Ja se nisam mogla odvojit od umivaonika,a on je morao na wc...I da spasi svoje dupe,reko je jednu stvar koju ću upotrijebiti protiv njega jednog dana..."Stavi si prst u usta i obavi to..." Nisam ga slušala (ili ga nisam ni čula ili doživljavala),pa je rekao "Gle,nikada me više u životu ne moraš poslušat,samo me ovo poslušaj:Stavi si prst i obavi to!" Ajme,ovo čak zvuči i perverzno,ali nećemo o tome...Zalupila sam mu vrata pred nosom i nakon 3 minute ga pustila da obavi to kaj treba...Onda je došla Danica da mi kaže da joj je došla mama i da moramo van...I rekla je da se pokušam ponašat normalno da me ne vidi njena stara...Bega,Tina i Matija su u međuvremenu ostišli Vetonu na rođendan,a Luka,Ladika i Begedin su otišli ne znam kuda ni kada...Izašli smo van (uz teško savladavanje svih stepenica) i uputili se prema Riveru...Tamo smo sreli dosta ljudi,između kojih je bila i naša Vrankićka koja nas je i provukla u River (Ana,ne znam kako bi nas pustili bez tebe,zato hvala)...Zatim sam malo pričala s Tenom (koju isto zovu MALA Tena) kojoj se puno zahvaljujem ovim putem...Nakon toga smo otišli u Ziher gdje je bar bila bolja atmosfera...Bolje društvo,hladnija klima,manje svijetla...Tamo su bili Luka i Ladika,a u međuvremenu je došla i Bega (koja je na neki način pobjegla raciji - bravo Bega).Tamo smo se dosađivali veliku većinu vremena dok nismo odlučili otići u Budhu...Tamo je i dalje bilo mračno,ali je bilo dosta ljudi i bilo je prevruće...Još kada se tome doda kolko smo se ja,Danica i Mila isplesale...Wee...Nakon nekih 45minuta više nisam mogla jer mi se vrtilo...Onda su otišli i Sven i Cvet pa smo ostale samo mi cure...Ali nam je došao Emil i plesao s nama...Čak me natjerao da plešem s njim cijelu jednu pjesmu,a meni se vrtilo od samog gledanja na to kako se ljudi kreću...Oko 3h smo Danica,Mila i ja krenule prema doma...Nekih metar od Zihera je Danica imala potrebu ispovraćat se,pa smo tu malo stajali...Neke dvije ženske od oko 40 godina su nam rekle da se gonimo doma i pitale kolko imamo godina...Danica,onako pijana i zajebatica kakva je joj je odgovorila da je upravo napunila 155.Ženska je ljuto krenula prema njoj i počela joj prijetit,ali nakon nekog vremena smo se razišli i ženske su otišle svojim putem,a mi svojim...Ljubomorne babe...Ova jedna ima dijete od 4 i 5 godina,a u 3h se smuca oko kafića...Onda nama prodikuje...Babo!
Napokon smo došle i do doma (teško,jer Danica nije mogla hodat...),ja i ona smo jadne spavale zajedno na njenom krevetu (koji je za jednu osobu!!)...Naravno,otišle smo iz Budhe jer nam se spavalo,ali kad smo legle,nismo mogle zaspat do nekih pola 5,pa smo pričale i cerekale se ko lude...Taj dio sa spavanjem je bio još i najbolji...Imale smo jedan jastuk i jedan poplon (koji na kraju nije trebao ni meni ni njoj)...Ja sam se budila svakih pola sata (u najboljem slučaju sat vremena)...Ja sam skoro blisnula s kreveta i lupila sam s nečim u njezin stol i to je čula i nako u snu me primila za ruku da ne blisnem i više me nije puštala dok se doslvno nisam istrgnula..heheTako se i ona pred jutro okrenula malo previše koda će blisnut pa sam je morala pridržat...Inače,ona priča u snu...Joj,to je najsmješniji dio...Usred noći se okrene prema meni i spavajući kaže:"Hmm,nemam pojma..." i okrene se na drugu stranu...Još je nešto rekla,ali to se ne sjećam jer sam tada bila u polusnu...Ujutro smo se probudile začuđujuće rano,oko 8h...Ajme meni,bit ćemo crknute danas...Probudile smo se i počele pričat o svemu i svačemu i opet se cerekat ko lude...Onda nam je donijela doručak u krevet (hahaha) i onda sma se ja spremila za doma jer ona ide baki...

A sada pozzići...Naravno prvo pozdravljam svoju Denicu (kod koje sam se prvi put izrigala i to u njenu školjku,od njenog alkohola...),zatim Tinu (koja me jučer nazvala kada je došla doma da provjeri kako sam i koja se i jutros javila da vidi kako sam - zapravo ima dosta zasluga,ali mi se ne nabraja sve) i njenog Matiju s kojim se kušnula pred menom (weeeee!!),pa Begu (koja mi je pravila društvo u ziheru,pobjegla od policije i nije mi kvocala ko neki...),Cveta (kojega sada više ne moram slušat - hehe,šalim se... i koji me također natjerao da plešem i kojeg ipak neću sramotit samo zato kaj sam dobra dušica),Svena (koji je radio nedopuštene stvari),Zoyu (koja je opet ljuta na mene),Milu (koja je cijelo vrijeme kvocala - hehe,Milić Pilić,zaboravimo na to...),Elenu (koja na kraju nije otišl ni van,a kamoli na koji roćkas od onih 7...),Luku (koji je gad jer kada sam bila najpijanija natočio Blackyja i rkeo kao će mi od toga biti bolje - ccc),Ladiku (koji je htio napit Daničinog miša - lolčina),Begedina (koji mi sere ko i uvijek - šalim se),Anu (zbog koje smo ušli u River),Ćosa (koji radi super bambus - ali ne bi više,hvala),Tenu (koja je baš bila srce jučer),Daničinog brata (koji me nije pustio na wc kada sam najviše trebala i koji mi je reko da rigam po podu - haha i koji je baš fora za jednog brata),Emila (koji me u Budhi natjerao da plešem s njim kada mi se najmanje plesalo,hahaha),Goca (jer me pohvalio da imama talenta - hahahaha,ta ti je dobra),Bornu (koji je totalni antitalent za plesanje,hehe),Štajcera (koji mi je dao čak dvije žvakaće),Delača (koji me je upozorio na raciju),....Uuuu,ima ih još dosta,ali mi se više neda...

Uglavnom,pouka ovog posta je:
1.Nikada se nemojte napiti do te mjere da vam se vrti i da morate rigat...Ne mogu riječima opisati koliko je to loše stanje...Ja sam htjela crknut,zaista!!Jednostavno nemojte...
2.Nekoliko subota ću piti samo bezalkoholna pića jer mi se sve alkoholno zgadilo...Nikada nisam ni sanjala da ću to reći,ali kada se sjetim bambusa,riga mi se kolko mi se zgadio...
3.Ne pijte u prostoru gdje je vruće!!Udarit će vas prije nego skužite da je dosta...A onda je kasno...
Ima još dosta odvratnih i neugodnih detalja,ali to neću pisat da se neki nebi zaprepastili,ali znam zašto vam kažem da ne pijete toliko...

Na kraju ne bih znala zaključiti da li je rođendan prošao ispod ili iznad mojih očekivanja,ali mogu reći da se osjećam puno bolje i da sam opet u normali...Samo sam se sada sjetila da nisam knjigu ni otvorila,pa bih trebala krenut da izguram još ova 3-4 dana škole...Drž'te mi fige...
Kissam vas,ciao!!

|Komentiraj 32| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.