Dobrodošli!

14.06.2009. u 20:22

Ovo je moj ispušni ventil. Kome se ne da čitati moje kuknjave, prigovaranja, nabrajanja, moje ljutnje nek se ne muči dalje.



Ostali ste? Super! Jer, neće biti samo gore navedenog, imam ja i svijetlih i veselih trenutaka! Imam, časna pionirska! Molim lijepo, pionirsku zakletvu sam položila prije nekih tridesetak i kusur godina - dakle, vrijedi!

Eto, baš trenutno nisam nešto jamrava (jamrati= prigovarati, grintati). Nedjelja je bila baš onako po mom ukusu - relaksirajuća, od kreveta do kompa. Barem popodne, ujutro sam radila, ali, to nema veze. Pa, da, ni novine nisam čitala! A bome ni neću da si ne pokvarim lijep dan!

Nešto o meni? 156/64/40. 40 su mi godine, broj cipela mi je manji! Majka, supruga, snaha....zaposlena jesam, na lotu milione dobila nisam......ne podnosim nepravdu, to bi u prijevodu značilo da sam glupa i naivna.......ma toga još, ali, za prvi put - dosta!

Bla bla bla (12) • Isklesaj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.