¤ Sanšajn ¤ - Blog.hr

¤ Sanšajn ¤

nedjelja, 21.01.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zdrava ko dren, bez duplog para groznica/herpesa na usnama, uz čista khm pluća i relativno normalne temperature tijela sjetila sam se i
najmračnijeg kutka u svom životu, najveće misterije nikad otkrivene, mog bloga.
OMGWTF!
Uz ska hepi glazbu sjetim se i vas.


Samo smijem se i smiješ se...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Sjedim i razmišljam o ljudima koji su prošli kroz moj život. Neki su ostavili
dubok pečat tu negdje, a neki su toliko zanemareni, kao da ih nikad i nije bilo.
I iznenadim se. Iznenadim se kad sretnem nekoga tko je za mene samo
poznato lice i ništa drugo, a onda se sjetim da je ipak imao neku ulogu u mom životu.
Iako vrlo malu ulogu.
Takvi ljudi mi ne znače. Da, oni i jesu samo poznato lice i ništa drugo.
A šta je s onima koji će me pratiti cijeli život i uvijek će biti tu negdje, ako ne na dodir,
bit će u mislima. Šta kada vam se dogodi situacija da želite zaboraviti na sve što se
ikada osjećali prema nekome i ne možete.
Ne možete jer je još tu negdje i to vas već baca u neku monotoniju razmišljanja. I ostanete
hladni na samu pomisao da ćete opet o tome razmišljati...jer je pomisao na to postala rutina.
Postala je sastavni dio vaše svakodnevice.
I to ide na živce.






Izgubljena u vremenu i prostoru, a ipak sretna.
Mislim, privikavanje na školske dane je krivo za moju izgubljenost i želju da sjednem i odmorim.
Mislim kad dobijete pitanja za maturu, želudac se zarotira.
... školstvo je za kurac ...





Od tolike potrebe da sjednem i odmorim nisam ni na koncert išla-Atheist rap i ska pecs.
Sad mi je poprilično žao, ali tako je kako je.
Osim toga, želim na nekoliko koncerata u sljedećih nekoliko mjeseci.





Kad izađete van i prvo se družite s drugaricom u parkiću, a kasnije odete među civilizaciju, u
zagušljive kafiće...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i naravno seksualna ja *.*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
¤ zaboravila sam okrenuti neke slike kako treba. Ispričavam se.

Sutra pirsam jezik.
Bljeeeeeeeee :p

- 13:06 - Komentari (15) - Isprintaj - #