_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

ključ

Ne znam imam li ključ od dvorišta (koji kako sam upravo saznala trebam predati dalje). Najnoviji set majstora opsjeda kuću.
Kao da ga je D. stavljao na poveći svežanj. Da provjerim. Zvr.. zvr..

On: - Pogledaj ključeve.. od kraja ključa, imaš uzvisinu.. pa jednu još pored, spušta se.. pa mali zubac, dva, tri… i gotovo. (..) Eto, taj je.

Nakon ovog razgovora sam zaključila da:
- sam trebala možda još koji puta razmisliti pri odabiru životnog partnera
- svi koji su prisluškivali telefonski razgovor ili čitaju ovo mogu bez problema napraviti ključ "molim jedan… da ima uzvisinu.. pa jednu još pored… ", i zavaliti se u dvorištu. Dobro da nije opisivao ključ od ulaza u kuću… "ravan je, ima rupicu desno, pa lijevo, onda ništa dužinu nokta.. pa rupica lijevo opet.."
- ako netko zaposjedne dvorište, cijenila bi da nabavi vrtnu garnituru, mekane jastuke i skuha kavu. Ja sam tamo namah poslije posla. Eh, da.. treba li napomenuti.. s hladnim mlijekom.
- 11:34 - Komentari (40) - Isprintaj - #

utorak - 13.09.2005.

<< Arhiva >>