_ s.a.N.j.i.n _ _ _ s.v.I.j.e.T _ _ [ sanjin.svijet@gmail.com -#- 298-262-410 ]

16/10/2004

Subota.
Dan 19. (5. nakon inseminacije)


Ambienta. Zagrebački velesajam.
Međunarodni sajam namještaja, unutarnjeg uređenja i prateće industrije.


Godinama nešto sređujemo.
Pomislimo da smo pronašli svoje "gnijezdo", a neočekivani splet okolnosti otpuhne nas dalje.
U ovom stanu smo dvije i pol godine.
Promijenili smo prozore, uredili sobe, stavili parkete, kupili kauč, podnice, madrace…
Ove godine planirali smo srediti kuhinju i kupaonu. Za godinu dana (postoji opravdana sumnja) se i opet selimo. Sad razmišljamo da li sređivati, i koliko se novaca isplati uložiti.
Novo obitavalište će trebati srediti. Temeljito.
Gore navedeno i potraga za krevetom (u koji ćemo staviti madrac i podnice) bili su dovoljni za šetnju sajmom.

Krevet nismo kupili, ali smo upikli ormar-ladičar za sitnu paru.

Svidjele su mi se i pločice. Neke podne. Šarene. Svaka u svojoj boji. Mmmm…
130kn kvadrat. Možda za novo gnijezdo.


Vaza.
Uzmeš cjepanicu.
Napraviš u njoj rupu.
Borerom.
Pofarbaš je.
Unutra staviš epruvetu.
I dobiješ efektan proizvod.
Nisam dobila dozvolu da kupim vazu, nego obećanje da će mi pomoći napraviti je.
To me veseli još i više.
Kad mi krene, otvaram mrežni dućan proizvoda od cjepanica.
Popust svima koji me čitaju. ;-)


Čudesne bebe su i dalje aktualne.


- 14:53 - Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak - 18.10.2004.

<< Arhiva >>