< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

O NAMA...=)

finoallo...mi smo tanja i klara a.k.a sanja i ella...kad smo zločeste!kiss
uglavnom,mi smo samo jedne vrlo neobične,lude i sexy curke...hh...cerekidemo zajedno u 1.c razred opće gimze u pž i nismo se baš proslavile u 1.polugodištu,ali zato imamo najj ekipcu in d vrld!partysmokin živimo na kraju požege među mahunama i kukuruzima...haha...ali stvarno!bang i tako...mawlo smo naj frendicekiss,ali ništa više...jel?...pa da...


naš mail je:sanja109ella@net.com
kiss
klarin msn:klara550@hotmail.comcerek

a tanjcin:tatianakostic@hotmail.com.dead
pa ako imate šta pitati...javite se negdje...pozZić...wave



EWO NAŠE SLIKE DA VAM ULJEPŠAMO DAN...HH...sretan
...tanja je na lijevoj,a klara na desnoj strani!...=))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Glitterfy.com - Glitter Graphics



.
..na blogu vas je trenutno...kiss
users online


....posjetitelj si broj...cerek
free hit counter

hit counter



Free Music

Free Music



Free Music













Glitterfy.com - Glitter Graphics







Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]




...A EVO SAD MAWLO I POSEBNIH...HHroflfino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...NADAMO SE DA VAM NIJE PREVIŠE!...HH...LOOLcereksmijeh



O TANJ'CI a.k.a SANJ'CI:...rođena:28.5.1992. u Novom Sadu;sretan
...svira flautu već 7 godina,ali mrzi vježbati;headbang
...prolazi s 4 u gimzi i sa 2 komada!!;cerek
...voli jako malo cura,ali zato puuno dečki;kiss
...ne voli dvolične i umišljene ljude;bang
...sluša rock,metal i hip-hop;nut
...obožava svoju seku,velike motore i ljude koji ih voze,prijatelje;....cerekcerek
...voli hausparty i naš gejtssmokin
...mrzi učiti matematiku i fizikunonoburninmad
...LJUBAV:..u tek započeto,ali sretnoj vezi...kiss


O KLAR'CI a.k.a ELL'CI:...rođena 14.10.1992.u pžsretan
...trenira break dance u klubu ''Incerum''thumbup...i ovom prilikom poziva sve cure koje vole hip-hop da im se pridruže...wave
...u školi joj baš ne idebang...ono...sve novo,ali valjda će biti bolje...roflnut
...jako volii svoje prijateljekiss i prijateljicekiss...
....još jako voli NAŠ HAUSparty,visit kog gejca...DEČKE,izlaske,grafove,pisati pjesme,ples,
alternativne sportove,MOtoRE,sportske i trkaće aute...ugl.ono di te puca adrenalindead,more,biljar i tak još svašta volim al ne da mi se više pisati...
....a ne voliiburninmad...umišljene i sebične ljudelud,kada me netko ogovara...DOĐI I RECI MI U FACU ŠTA IMAŠ ZA REĆI!!...povrće i tak...
...slušam hip-hopcerek
...LJUBAV:...slobodna..hh...cerek

NAŠI I VAŠI...HH....=)

:Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

TANJINA SIS' IVANA:...jedna od naše dvije seke...ima 21 godinu,studira u ZD i rijetko ju viđamo,pa nam jako fali!...pozzz sis'mah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KLARINA SIS' SARA:....to vam je jedna plavušica...moramo paziti na nju jer je još mala,ali već se vidi da smo zakasnile jer je gora od nas!!hh...ako je to ikako moguće...hh...pusakiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TASHAN'CA:...naša liebe freunde iz razreda...a šta da vam kažemo kad sve već o njoj uglavnom i znate...ma dobra cura,nema šta!luw...sretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SARA METALKA:...a mala ludača koja obožava harlekin u zadnje vrijeme...hh=)...ide za hoteljerku i nadamo se da će nam jednom spremat krevet u hotelu s pet zvijezdica!respect mačakthumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BREZZA:...sarina najj frendica,a i nama jaako draga cura!=)trenutno je u zg u medicinskoj školi i tamo bari komade...pusek za našu purgericu!...kiss


EVA a.k.a AVALANCHE:...klarina sestrična i tanjina legica iz glazbene...cura je skroz na mjestu,jako ju luwamo...sretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LEICA:...to vam je naša košarkašica koja uživa u svojoj ljepoti...ma mwa...ide u matematičku gimnaziju i ide joj ko i nama...ma dobra vam je ona!...kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BARBARICA:...većinom je poznajete po dobrim djelima...hh...a ništa,curka se s tašom prijavila za top model...SRETNO!!...mah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IVA G.,LAURA:...išle s klarom u osnovnu,a sad su naše drage klasičarke...pozzmah
iva je ova s dugom hair,a laurica je ova desna!=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JOSIPA:...išla s tanjom u osnovnu,a sad se trudi postati konobarica...hh...ma pozzich srećo!smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IWONCA a.k.a BONNIE:...to vam je naša draga gimnazijalka!sretancura sluša hip hop i obožava sve vezano uz tu kulturu...hh..thumbup...cura je slobodna pa dečki izvolite...pusakiss
Image Hosted by ImageShack.us


TIHAN'CA:...ide s nama u razrrr...mawlo naše lijepo i pametnoo..ahm,pa to ne može svatko!..hhcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MON'KICA:...tihanina najj frendica,isto ide s nama u razred...uglavnom,iz dana u dan uživamo u njezinim provalama!...hhcerek


MARTAČA:...''de šut',ti s' došla iz pakraca!!''-često čujemo od dečki iz razzza...,ali jako ju luwamo!..sretanFree Image Hosting at www.ImageShack.us

LEONCA:...to vam je jedna luda metalkanut...cura je super...kissFree Image Hosting at www.ImageShack.us

MARIJCA:...tanjina jaako dobra frendica,jako ju luwwa i stvarno ne zna kako će bez nje kad ode na faks...crycerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JOSIPA:...sve isto kao i za marcu...plawa bubnjarica s bogatim ljubavnim životom!...kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BARBARICA:..tanjino mawlo mače...u sretnoj vezi s našim dragim mrkijem!...sretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DENIS:....e taj čovjek je totalno sapaljendead...ma lud ko šibanut...uvijek nas nasmijava u razredu...to vam je naš košarkaš...stvarno je super...sretanFree Image Hosting at www.ImageShack.us

BALTIĆ:...to vam je naš dragi nogometaš iz STRAŽEMANA...čime se on jako ponosi...hh...zubo...dečko ide s nama urazred...evo slikica za sve cure...sretanFree Image Hosting at www.ImageShack.us

EKIPA IZ HAUSA:...evo da stevimo i te luđakenut...s njima je uvijek zabavno...društvo je super...nisu svi na slici,ali evo...od lijeva...rajter,švajda,radovan,vulić i rosacerekFree Image Hosting at www.ImageShack.us

EDI:...dečko iz hausa...stvarno je supersretan...uvijek će vam pomoći,jako dobar prijatelj i s njim uvijek možete porazgovarati ako vas nešto muči...cerekFree Image Hosting at www.ImageShack.us


I JOŠ...
...iwa šimlešakisssretan
...gabi liseckisscool
...ida ledićsretansmijeh
...nikolina ružićcereksretan
...tajana milakovićsretancerek
...nikki rajičsmijehcerek
...ana čopsretan
...tajana božićsretan
...tea budimlićsretan
...mia đurčevićkiss
...sara štefanacsretan
...brexkiss
...lovrocerek
...matijasretansmokin
...švajdasretanparty
...mirazzpartysmijeh
...lovrićkiss
...branesretan
...beljokiss
....i nadamo se da nismo nekog zaboravile,ako jesmo samo se javite i stavit ćemo vas...
...uskoro će biti još piccc...=)))



A SAD MAWLO OSOBNE INSPIRACIJE...HHsretan

...tek sad sam shvatila da kad popiješ par čašica viška,da te onda boli ono što ti samo prolazi kroz srce dok si trijezan...a to si u mom slučaju,ti!...sinoć sam se prisjećala samo naših najljepših trenutaka,naših dugih razgovora,trenutaka kada smo laganim dodirima jedno drugom istraživali svaku točku uzbuđenog tijela...i sve to smo mi! svaki djelić toga je jedan veliki dio nas!...kisskisskisskisskiss


...kad pomisliš da je najgore,da se sve srušilo,da nema izlaza i kad ti pred očima prolaze samo oni trenutci koji te bole...pogledaj u ogledalo! vidiš li se? ima li smisla da osoba poput tebe poželi ono najgore? možda se ubrzo nakon toga ponovno pogledaš i ugledaš najsretniju osobu na svijetu! nadaj se,takav trenutak čeka svakoga,samo te želi uhvatiti spremnu da ga u potpunosti možeš živjeti dok to želiš!...a do tadapartysmokin...

...OVO JE POSVEĆENO SVAKOME KOGA ČESTO UHVATE BEDOVI...kiss...by:Tanja a.k.a Sanja



...i noćas,sjedim u svom oblaku doma i razmišljam o svome životu...koliko sam samo puta povrijedila dragu osobu zbog nekoga tko mi ništa ne znači? i koliko mi je puta zbog toga bilo žao,ili sam si samo umislila da mi je žao,kako bi mi bilo lakše?...s koliko sam njih samo pokušala ne misliti na njega?...po svemu ovome,ja sam nula,a to ću i ostati ma koliko to ne željela!...i sve to zbog tvog predivnog tamnog pogleda,zbog pogleda koji me večeras opčinjavao,ali i rastužio...i sve zbog tvog osmjeha koji me svaki put učini sretnom...i baš zbog svega toga,zbog tebe,nije me briga tko sam ili što sam...bitno mi je samo da znaš da sam ovdje,bitan si mi samo ti...by:xxx


......NASHA ABECEDA....fino

....A...alternativa
....B...Billy..hhcerek
....C...cajkeburninmad
....D...dimsmokinhh
....E...evakiss
....F...frkamad
....G...gatesmah
....H...hausparty
....I...Ivanacerek
....J...jaknicesretan
....K...killeripjeva
....L...lizalicefino
....M...Mirazsretan
....N...nemamo pojmasretan
....O...oprostimah
....P...pareeewink
....R...rizlesmokin
....S...sara na kvadratkiss
....T...Tihan'casretan
....U...umbelj
....V...vinoparty
....Z...zauvijek prijatelji:cerek

EVO SAD OVAK MALO NEKE SLIKICE...HH...

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ponedjeljak, 21.04.2008.

NEMRE BIT KO JA ALI STALNO POKUŠAVA,GLUMI A ZNA KAK SVE OVO ZAVRŠAVA...

hey hey svima..dada....to sam jazubo....klarica jecerek....eto tako idem ja kao post napisatinut...evo subota...bila ja kod bratića na rođendanu i tak onda kasnije išla s nives u grad....mi u deju...ona kod svoje ekipe a ja kod svojih curki....pusa malenekisscerek...pa su došle iva š. i nikolinca mala i tak...i onda odjednom došao sašanaughty i tražio nekoga tamo pa sam ja ono kao svaka pristojna cura zamolila lijepo dečka da me provoza na motoru...i tak kaže on možethumbup....e bilo je preludo...kako lik vozi...to je nevjerojatno...smijeh..ugl.kad sam se vratila sara i tanjica krenule do harlekinasmokin pa sam i ja s njima..onda su onesve tamo bile neke usrane zbog nekih stvari i nekih pjesamalud i tkc...e onda je našoj dragoj ivici već u 10 sati bilo loše pa smo ju sara i ja otpratile kući a tamo njen prezgodni brat naughtyi njegovo društvonaughty gledaju neku utakmicu....ajme majko mila...nut...i kad smo se vratile u grad onda malo prošetale do bestalud,amadeusasmijeh i pubadead...mislim ono...ugl...onda išli kući i men bilo baš dobro u gadu..smijehcerek....danas u školi ništa pametno osim što je neki debil našu jadnu tašancu udario da je ova jadna letjela u zrakucry,,,koji konjbang...i tak poslije škole taša i tanja otišle u deju a ja s tihancom,bušićkom i martačom u amadeus a kasnije došle nikolinca malakiss i neka njena prijateljica ana pa sam ja malo glumila konobara jer se onom dečku što radi nije dalo posluživati,on se tamo zavalio u stolicu i nešto piskara,ali opet je on jadan meni pametnoj morao pokazivati kak se kuha kavanut...mislim ono...kužiš??zujozubo....i tak eto sad u 4 se idem šišati da budem još ljepša...onak...lud...i na kraju pozz svima iz mog razza 1.c,nikolinci maloj,beyi,ekipi iz hausa,svim gimnazijalcima,hoteljerima,klasičarima(i hvala mojoj laurici što mi je pokazala latinskisretan) i naravno mojoj tanjici kisskoja ide u dvije škole pa nikad ne stigne pisati post jer nema vremenacerek i svima ostalima koje nisam pozdravila jer se nisam sjetila...ajte ljudi pa-pamah....pusa od vaše žiž'cekisscerek



| kOmEnTs. (9) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.