Dnevnik maštanja

petak, 01.09.2006.

Promjena mjesta razmišljanja

Neki puta treba promjeniti mjesto okruženja. Zašto? Uvijek okružena istim likovima ne dobivam baš puno u svojim razmišljanjima. Načina ima puno. Npr.mogu se voziti auto-cestom, slušati neku glazbu koja me u autu zanosno zanosi na auto-cesti, nije preporučljivo da se na cesti zanosim, ali tada mogu maštati u tom nekom svom zanosu, jer neki puta seks imam samo u glavi, ali ne i među nogama. Možda je to kod mene neki znak vremena, ali moram promjeniti okruženje da počnem pozitivnije razmišljati, u drugom okruženju sa svojom maštom. U zanosu sam duboko dišem, sama sam i još samo moram uključiti gubm da slučajno ne zaspim i ne sletim sa ceste. Oblaci plove oko mene, vidim zelena polja, auto-cesta i ja. Sada mislim na njega i njegov pogled, njegove oči, blijedo umorno lice, tip feler moje je blijedo i umorno, njegovo je lijepo oblikovano. Odmah mu se..predajem..podajem..upuštam se u ljubavna milovanja. Osjećam njegova bedra uz svoja ,rukama mu dodirujem lice, oživljavam njegovo tijelo kao i on moje.. zadrhtali smo oboje od sitnih strasti..dodirujem nježno njegove usne kao i on moje..Uh..ostala sam bez daha..počela pjevati ka luda umalo nisam odletjela u kukuruze..sa autom dakako, jer se vozim u zanosu i razmišljam... Smiješi mi se tako lijepo, nježno,divno i opet bih ga htjela ( malo sam postala nezasitna ) otvaram se široko sva u mukama svojih želja..čežnje i ljubavi prema njemu..neprestano mijenjamo položaje naših tijela..Postajem neobuzdana i puna energije u razmišljanjima prema tom liku iz novoga okruženja..Opijena sa svojom srećom, sišla sam sa auto-ceste i stala na semaforu.Odmah me je prošla sreća i opijenost; jer se vraćam u isto okruženje i istim likovima. Jedno znam da ću se ponovo naći u mislima s njim i otvoriti se široko kao rijeka, a on će teći u mene strasno i neobuzdano...

- 16:21 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Priče o sretnoj ljubavi, nesigurnim poslovima, površnim odnosima, sexu i braku

Dragi blogovi