Dnevnik maštanja

ponedjeljak, 21.08.2006.

Moram zauzdati divlje strasti u meni

Neke božanske munje me spopale ovih dana.Napadaju me neke divlje sex-i faze..Ovo razmišljanje može biti moj najveći protivnik.U početku..za kasnije ne znam..Svaki početak je težak.Ovako moje odstupanje od sex-i faze..Ups krivo razbacujem slova..Smislim ova sex-i faza može se objasniti vrlo jednostavno samo spoznajom o mojoj svijesti:"DA MORAM ZAUZDATI DIVLJE STRASTI U SEBI.."Čitam:Sex je dobar za ideje.Svi miksamo naš DNA kada smo u prilici..dakako ne stalno i uvijek.Ondak bi smo bili svi promiskuitetni, a to je jako loša navika.Mda, je sex ipak vrijedan truda.Šutljivih razloga imam za to i dalje!!Što je cerebralni sex? Kada općim sa drugim ljudima i razvijam svoje i njihove ideje;npr: Internet ili fon..SMS..to se zove razmjena ideja.Jedino u toj razmjeni cerebralnog sex-a moramo biti otvoreni jedni prema drugima.Pokušati pri tom ne nagomilati neplaćene račune./t-com..telle2/Odmah mi se gubi većina ideja kada mi iskopčaju fon. Što je siguran cerebralni sex? Otići sa nekim simpa na ručak.Biti zabavan na tom ručku i ostaviti dobar vizualni dojam.To navodno jako pomaže, taj izlazak u javnost.Što je promiskuitetni Sex? Proširiti krug kanditata koji su zainteresirani za mene!Može se dogoditi loša razmjena ideja, bolje ih je imati više u imeniku za razmjenu dobrih ideja. Zato moram imati nekoga u pričuvi.Što je slučajni cerebralni sex? Usputni nepoznati ljudi u zrakoplovu, autobusu, aerodromu dok čekate nekoga ili on vas, svejedno.Sretnem tako nekoga s intelektualnim DNA, pitam ga ka slučajno; kako da dođem do toplog napitka i evo..razmjena ideja je tu.Nikada se ne zna,možda i naletim.Što je monogamni sex? Nešto kao međusobna tolerancija u traganju za kojim viškom razmjena ideja u nedostatku pozornosti nezainteresiranih za mene.Ali navodno vrijedi ga tražiti jer je tada produktivnost bolja i veća za tu razmjenu ideja..Dosljednost je isto veoma važna, nadam se da samo neću izgubiti samu sebe na tom putu razmjena ideja.Smislim da mi se ne zgasnu onako usput ove neke ideje divlje strasti u meni..Možda me u čelenku stvarno pogodi nebeska munjalica.Šutljivih razloga imam za to!..

- 13:05 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Priče o sretnoj ljubavi, nesigurnim poslovima, površnim odnosima, sexu i braku

Dragi blogovi