Dnevnik maštanja

nedjelja, 13.08.2006.

Telemarketing...

Odgovor od zvijezda mi nije stigao još!Okrećem se opet ka marketinškim savjetima za riješavanje neriješivoga problema.Piše tamo da mi se to neće svidjeti,ali moram malo potaknuti optimizma u samoj sebi.U svijetu business-a kola ova izreka:"Nije bitno što znaš, već koga znaš".Sada sa svojim olfo zdravim nesentimentalnim shvaćanjem života,kod mene prevladava neki optimizam i bacam se u realizam,tj.telemarketing.Postoje topl i hladni pozivi.Teška neka zadaća jer trebam okrenuti silne brojeve telefona i i pri tome dobiti što više toplih odgovora,a manje hladnih.Čini mi se da u zadnje vrijeme preko fona dobivam sve više hladnih odgovora.Ka da je zima,a ne ljeto!Ciljevi telemarketinga tek sada mi nisu u potpunosti jasni.Mada me tamo upozorava da će proći neko vrijeme bez toplih učinaka,ali koliko ja čujem,a dobro čujem sa druge strane fona mi stiže zima.Znam da je to jako teško.Ne želim zvučati očajno,ne želim da netko misli da sam toliko očajna,ali odustajem i od ovih savjeta za moj bolji optimizam.Vraćena sam naglo u realizam.Naučena sam da kažem ono što mi je na pameti i mislim da bih morala konačno odustati od svih savjeta.Odrediti granice,izraziti svoje želje i sačuvati svoje dostojanstvo.Po ovim savjetima nisam stekla takav dojam da će mi se tako i dogoditi u realitetu.Mislim da ću podići zid i nestati iza njega.Biti će to najbolje što ću učiniti za samu sebe..Bez telemarketinških savjeta došla sam do prave spoznaje i riješenja svojega problema.

- 19:22 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Priče o sretnoj ljubavi, nesigurnim poslovima, površnim odnosima, sexu i braku

Dragi blogovi