< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Start

- Blog.hr

- Blog.hr Direct Login

- Forum.hr

- Google

e-mail:
spring63@cheerful.com

-----------------------------

Linkovi
- Ivan's Links - Linkovi o Putovanjima, Hrvatskoj, Indiji, Duhovnosti i Zabavi, kao i STRANICA MOJIH TEKSTOVA

- Neki moji spisi - na Engleskom

- Indiamike.com - Forum o Indiji

- The India Tree - Forum o Indiji

- Lonely Planet's Thorn Tree - Forum za Svjetske Putnike

-----------------------------

Blogovi (za koje znam) koji imaju link do mojeg bloga

- astro_party

------------------------------

IMF Topici - Izbor topica u kojima sam sudjelovao


- Put

- Redukcionizam - Istočni grijeh Liberalizma

- Što je društvo, što civilizacija. Temelj i važnost Evropske civilizacije

- EUROPSKI ZID - posljednja šansa ove civilizacije
- Str 10 (radi povelikog skoka između mojih postova)

- Rad nedjeljom - dublji razlozi zašto je crkva u pravu, a njeni kritičari u krivu

- Zapovjedna Odgovornost - Emocije ili Logika ?

- POANTA optužnice protiv Hrvata iz BiH: Prlića, Stojića, Praljka i Petkovića

- Kukavičje jaje liberalizma

- Jeeee... Imamo avis! Hmm... mda...

- Gay parada protiv Crkve

- Da li ste za homoseksualne "brakove" ili ne ?

- Govor "mržnje"

- Generalizacije su OK !

- Narodna banka zabranila Hrvatima štednju u inozemstvu!

- Zašto HDZ drži kriminalca Hebranga u svojem čelništvu ?

- Himna komunizmu (gdje kritiziram komunizam)

- Priroda Specijalnog Rata Protiv Hrvatske

- Jugonostalgičarstvo - Vize - General Gotovina

- Nacionalove manipulacije i laži u vezi intervjua Ivice Kostelića

- Jeli uvreda predsjednika, uvreda onih koji su glasovali za njega

- Treba li smanjiti ili možda čak POVEĆATI ministarstva?

- Teorija kriminala

- Vrijeđanje vs. Slobodno Izražavanje Mišljenja

- Priroda nije fraktalna već konstruktalna

- Sto je Informacija i kako nastaje ?

- Zagonetka drugog zakona termodinamike

- Brachinus explodens !

- Tko je kriv za smrt Asterixa ?

- Zasto neki sanjaju crno bijelo, a neki u boji?

- Zasto se pas ne zove npr BAUVAU nego se koriste 3 slova p-a-s

- Može li Bog ...

- Kontrola osjećaja iliti potpuna samokontrola

- Preporuka za psihologe i psihoterapeute

- Neurosemantika - Psihoterapija i transformacijska tehnologija

- Dva moja mala teksta

- Duhovnost s pravilima

- Tko Sam Ja -najvaŽnije Pitanje Za Svakog Čovjeka

- ljubav i sto se dogadja u mozgu kada smo zaljubljeni?

- 10 Gluposti Kojima Parovi Mogu Upropastiti Vezu

- Za Srčane Bolesnike - Divlji Kesten

- Začini I Zdravlje - O Kurkumi

---------------------------

Zanimljivi Topici Drugih Forumaša

- Dali građanin u pravnoj državi uvijek mora poštivati zakon?


Privremeni Linkovi:

- Pitanje - Dali se može linkati direktno na specifičan post?

¤ SANHERIB
04.06.2004., petak
Još o Grabovoi-evim brojevima

Kao što možete vidjeti dolje, ja sam izvukao neke brojeve iz jednog Ruskog članka.
Tamo je pisalo da je broj za kritična stanja 1258919
Međutim primjetio sam da Plečkova antena za kritična stanja koristi broj 1258912 , dakle 2 umjesto 9. Morat ću Plečku poslat e-mail, da razjasnimo tko je pogriješio.

Postoji i Plečkova Vortex antena za "trup" koja koristi broj 5185213
i antena za "desnu ruku" s brojem 1854322

Vjerujem da je Grabovoi izdao knjigu o tim brojevima, pogledat ću dali se može naručiti.

- 16:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>