< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga


Zovem se Sanda.
Živim u Velikoj Gorici to je lijep grad ali puno ljudi nije nikad culo za nju ak neznate di je kod Zagreba.
Najbolja frendica mi je Sonja ona je zakon.
Treniram rukomet to mi je najdrazi sport ali volim igrat i odbojku.
Volim gledat nogomet, rukomet, skijanje i klizanje.
Gledam Zabranjenu ljubav.
Od emisija skoro nis ali volim gledat humoristicne serije.
Najdraza jela su mi talijanska i fast food.
Slusam rock&metal.
Najbolji pjevaci su mi Iron Maiden, Evanescence, Slipknot, Metalica i ponekad Gunsi.
Navijam za Dinamo i Arsenal.
Naj nogometas mi je Henry.
Naj rukometas Balić.

MOJA MALA ABECEDA

A-Amerika-to je jedna valika glupost
B-Bruno moj braco
C-Cajke-mrzim ih
D-Decki-volim i ali nemam srece
E-Evanescence-grupa koju obozavam
F-Fore-znam ih fakat puno
G-Glazbeni-najzabavnij predmet u skoli(radimo kaj hocemo)
H-Hamburger-obozavam ga
I-Idioti-nazalost poznam ih previse
J-Jakna-nije bas da ju volim
K- Kumicic-skola u kojuidem(legenda)
L-lizalica-uvijek mi je u ustima
LJ_Ljubav-nemam srece u ljubavi
M-Mama-osoba koju najvise volim
N-Novac-to defiitivno kvari ljude
O-Osjecaji-to je ono cega bas nemam puno
P-Pag-tamo ljetujem
R-Rogovi-cesto mi izrastu na glavi
S-Sonja-moja najbolja frendica
T-Tucnjava-obozavam je
U-Upucavanje-to mrzim kad neko radi
V-V.Gorica-grad u kojem zivim(obozavam ga)
Z-Zivot-obozavam ga i uzivam u njemu

LINKOVI

sonja my best friend

sara 6.d

sodarka

nora

cellica

mia 6.d

amy

tena 6.d

ivana 6.d

raic

tena 6.a

marijana

UDARNIK tam treniram rukomet

moji frendovi

Image Hosting by Picoodle.com

ja i sonja

Image Hosting by Picoodle.com

sonjica

Image Hosting by Picoodle.com

sonja moja najbolja frendica od uvijek i zauvijek

Image Hosting by Picoodle.com

ja hihi bas je fora ovaj medo

Image Hosting by Picoodle.com

dario jedan od mojih najboljih frendova

Image Hosting by Picoodle.com

dajanica moja frendica iz raz.

Image Hosting by Picoodle.com

dario i lovro uvijek moraju nes izvodit

Image Hosting by Picoodle.com

evo ih jos jednom

Image Hosting by Picoodle.com

filip i alojz fakat su ludi da mi je znat kaj rade

Image Hosting by Picoodle.com

alojz on je tak super uvjek nas zabavlj lud je makar tak ne izgleda

Image Hosting by Picoodle.com

nora u busu ona je totalno luda

Image Hosting by Picoodle.com

moji frendovi u vukovaru

Image Hosting by Picoodle.com

mateja super cura

evo ovo je s norinog bloga posto ja nemam vise slika

Image Hosting by Picoodle.com

fijo....

Image Hosting by Picoodle.com

lucija:slika govori 1000 rijeci (istina)

Image Hosting by Picoodle.com

evo ga jos jednom(fije)

Image Hosting by Picoodle.com

lovro u ''normalnom'' stanju

Image Hosting by Picoodle.com

alojz

Image Hosting by Picoodle.com

evo me jos jendom



Image Hosting by Picoodle.com

ja hihi izgledam uzasno fuj ja

Image Hosting by Picoodle.com

dario:bas je smjesan

Image Hosting by Picoodle.com

moja raska:ovisna o cigaretama al kaj ces i to je ljudski ma ona je zakon

Image Hosting by Picoodle.com

jos jednom sonja:my best friend 4-ever and ever

Image Hosting by Picoodle.com

norica



Image Hosting by Picoodle.com

lukica

Image Hosting by Picoodle.com

markec

Image Hosting by Picoodle.com

i sami vidite



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws






malo slikica

da vidimo kolko vas je bilo

Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter

OVO KAZE MOJE IME O MENI

SSensational
AAwkward
NNice
DDelicious
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

1.joj pa ja to uopce nisam barem mislim kod mene nema bas puno osjecaja ja vise imam osjecaj i pomalo zalju za šorom.
2.pa to se valjda misli kad se podrigujem ali meni je to prirodno.
3.hm...pa mozda ali samo ponekad i kad se radi o mojim frendovima
4.pa mislim da nisam ukusna niti fina ato se vidi iz onog drugog.
5.uh ovo je skroz krivo ja nisam uopce takva da mi je znat koja ovo budala procjenjuje


layout for myspace

layout for myspace


svasta
vjerujte i previse


Image Hosting by Picoodle.com

za koji klub navijas
dinamo
hajduk
sibenik
slaven belupo
medimurje
cibaliju
zagreb
rijeku
varteks
osijek
pulu
kamen ingrad
pollcode.com free polls



dajte pls glasajte



myspace
Glitter Graphics
Myspace Layouts


myspace
Glitter Graphics
Myspace Layouts


myspace
Glitter Graphics
Myspace Layouts



myspace
Glitter Graphics
Myspace Layouts




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws








myspace
Glitter Graphics
Myspace Layouts




Image hosting

Image hosting


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



myspace layout

myspace layout


moja najbolja frendica!!!

myspace layout

myspace layout


ovo je za noru

myspace layout

myspace layout


a ovo za sve cure



myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



MySpace

MySpace



myspace

myspace



video hosting

video hosting



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



cute myspace layouts

cute myspace layouts



myspace backgrounds

myspace backgrounds



myspace background

myspace background



myspace

myspace



pimp myspace

pimp myspace



free image hosting

free image hosting



myspace layouts

myspace layouts



myspace

myspace



myspace code

myspace code



image hosting

image hosting



free myspace background

free myspace background


malo zabave!!!

image hosting file

image hosting file



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


sorry mia

srijeda, 07.03.2007.

napokon!!!!

ljudi ja cu poludit!!!!
danas sam isla u zg da si kupim starke ali naravno ja ocu ili kricavo zelene ili narancaste ali njih nema u biti ima ali samo onih jako visokih a ja ocu one nize....
ali sam si kupila jaknu i traperice tak da se nemrem pozalit ali ja sam htjela STARKE ma ja cu ih dobi ja cu ih kupit ma sta god ja ocu starke i tocka.
meni je u zivotu inace zabavno i to je to
nema nis novog....
i dalje mrzim skolu iz dna duse ma najvise na svijetu ju mrzim.

EVO JEDNOG CLANKICA!!!!!

SILOVANJE+UBOJSTVO

Ako imate slabo srce ne citajte ovo...
iz povjerljivih izvora saznajemo da je nepoznata osoba silovana i ubijena.
tuzbu je podigao Dario G. koji uopce nepozna zrtvu dakako to nije tuzba iz privatnih razloga.
Tuzene S.B i S.G poricu sudjelovanje u ubojstvu i silovanju covjeka.
Navedena S.G osumnjicena za sliovanje te sudjelovanje u ubojstva, a S.B je osumnjicena za ubojstvo i sudjelovanje u silovanu.
Tuzenikov odvjetnik Fran .E nije zeljeo komentirati slucaj te je porekao da su mu S.B i S.G prijetile smrcu ako nebude svjedocio u njihovu korist.
Nedugo nakon tog incidenta je Fran E. umro u svome uredu neposredno prije sudske rasprave, saznajemo da je otrovan arsenom te se sumnja na S.B i S.G da su ga otrovale.
Sudac Karlo R. podmicen je velikom kolicinom hrane od strane S.B i S.G te je smaknut sa slucaja sad se jos nezna tko ce sudit S.B i S.G.
Tuziocu se savjetuje da povuce tuzbu ako mu je zivot mio.
On je odlucan i ne zeli povuci tuzbu.
Svim svjedocima u postupku se savjetuje da ne sude protiv S-B i S.g ili da se povuku i odbiju svjedociti.
Za sada su optuzene u pritvoru, ali ako se ispostavi da one nisu krive biti ce im placena velika odsteta.
ONe su vec nekoliko puta bile u zatvoru zbog otmica i nasilja te se svi gradani upozoravaju ako vide navedene osobe da to odmah prijave policiji.
Unaprijed hvala i nadamo se da ce te nam pomoci!!!



| Reci nešto pametno… (53) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.