header




10.10.2006., utorakPojest ću sve kolačiće...


...tebi za inat postat ću debela!Hehe. Volim dramsku. Dobila sam 5 iz matematike! WEEE! I dvije petice iz glazbenog! Muahahahaha! Baš sam nekako hepi danas! Jep . Postala sam uspaljena pubertetlija bez trunke morala. Jej! Ponosim se sobom! Inače jučer smo pisali test iz kemije i sad piše ovako magnezij pa moraš upisat neš šta se radi od magnezija i onda dal privlači magnet. I ja ko zadnji seljo napišem da se od magnezija radi magnet! Mislim to fakat trebaš bit retardiran!lud Ili danas na petminutnom testu (to bi trebali zabraniti, hajde HNOS kad si tako pametan ajde zabrani to!!! ) napišem da je 45 minuta 0.27 sati! Pa mislim stvarno..headbang Koje ja provale imam... ccc i trebalo bi zabranit zadaću iz fizike na 5 stranica!eek :hihot:



Dej ar sou kjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut! Aww
Pa-pawave

Bubimiroidna

14:36 Komentari (8) Isprintaj #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

footer
Design: Azzul S'phyre || slike: sxc.hu
1
2
3
4