header




09.10.2006., ponedjeljakAbout a girl


Ahoj! Ovo je moj ne znam koji blog ali to više nije važno! Moj nadimak na ovom blogu bit će Bubimiroidna. Obožavam Beetlejuicea. On je zakon! Ingenius. Uskoro stiže i dizajn bloga, sam kaj nemam baš puno vremena. Škola, i tak.
Inače od muzike slušam uglavnom rock i alternativu, i Ramonese i Clash od punka. Najdraži bend mi je Pearl Jam (nisam bila na koncertu i zauvijek ću žaliti zbog toga). Volim još i Pink Floyd, R.E.M., Ramonese, Nirvanu, Azru, Evanescence, Daleku obalu, Matchbox 20,...
Najdraža knjiga mi je trilogija Njegove tamne tvari, Niz nesretnih događaja, Vještice, Nabor u vremenu, Vjetar u vratima...
Najdraži crtići: Bubimir, Flintstones, Corpse bride, Lion King (Deasneyev), Tom & Jerry, Sailormoon, Utena,..
Najdraži filmovi: Gattaca, Bijeli oleander, Sanjiva dolina,...i Carrie i Zelena milja su dobre!
Najdraže serije: CSI i Zakon braće (ajme šta je Michael zgodan, mijau=))
I tako čudna sam ja al sad moram ić pa baj baj!

17:58 Komentari (2) Isprintaj #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

footer
Design: Azzul S'phyre || slike: sxc.hu
1
2
3
4