yes!!!

Evo me malo....Kako ste?ja umorna ali imam dovoljno snage da napisem jedan blogić....
Danas u skoli mi je bilo suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper.Mada sam dobila kulju iz knjigovodstva,a zatim 5 nije bed,nije bed :))
Bila sam slucajno hostesa u skoli,jer su dolazili ljudovi iz drugih skola(ljudovi-ucenici) i bio mi je jedan taaaaaaaaaaaako sladak i iz Velike gorice je i zove se Mario,a preziva kao ja (necu prezime reci da nebi bilo smijeha),i kako njega zovu po prezimenu,ja si stalno zabrijavala kako mene zovu i onak dodu meni "a sta se ti stalno okreces??",a ja "pa i ja se prezivam Perić!" i onda me taj lik odmjerio i nesto tam zabrijava...uglavnom nije rjecit bas previse,al sta je je-ZGODAN JE!!!!!!!!! :))
Da bila sam i s njim na kafi u slavnom "ALIBIJU" jer su imali zarku zelju ici tamo pa je on i jos nijh 7 islo samnom i mojom dragom frendicom Sanjom (pufa sanji)...uglavnom bilo je super.
Joj,a bilo je tako zbunjenih likova....ajoj....a zao mi ih je....ono... :(
Joj sutra cu valjda sa Rekwiziterkom u ZGB-nadajmo se .....eto to je sve...adio raggazze i raggazzi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22.03.2005. u 16:28 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

pa neznam bas tocno,al valjda bude neki dobar .... :O)

ZNAS LI??

Znas li kako je tesko biti nista
onome tko ti znaci sve??
Znas li tko sam
znaci li ti nesto ime moje
ili je ono za tebe skup slova
bez znacenja,bez snova
znas li, ponekad se pitam
postoji li nesto iza tvojih ociju
i pitam se ima li cega
u tvom hladnom srcu
znas li sto znaci voljeti?!!