LJUBAV ?!!

Gubljenje sna u budnom stanju vraća vjeru,ja vidim!
Dođi, slijedi moj put...
Jos uvijek moje srce,hoces li molim te,jos uvijek biti moje srce?!?
U ovom svijetu punom prijevare,ti dajes...
Okreni me.
U mojem umu moze biti opasno,biti budala,biti slijep samo zbog ljubavi,previse je opasno.
To je kao kad uzmes ljubav nepoznatom covjeku.
Sjajna noc od najveceg vrha,goreci znak.
Ja pokusavam vratiti vjeru,vjeru u ljubav.
Ako te nadem,to je ono sto moram nauciti,ako vratimo to vrijeme...
ZASTO JA JOS UVIJEK SANJAM ?!?!!

posveta



Eto moji...Vidite da me nesto muci,pa sam imala inspiracije za ovu pjesmu...Nadam se da shvacate o cemu govorim...Pusa svima...

14.03.2005. u 11:14 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

pa neznam bas tocno,al valjda bude neki dobar .... :O)

ZNAS LI??

Znas li kako je tesko biti nista
onome tko ti znaci sve??
Znas li tko sam
znaci li ti nesto ime moje
ili je ono za tebe skup slova
bez znacenja,bez snova
znas li, ponekad se pitam
postoji li nesto iza tvojih ociju
i pitam se ima li cega
u tvom hladnom srcu
znas li sto znaci voljeti?!!