svanuće

29.12.2018.


kriv si
što su mi misli rastrojene
po kvadratu tvoje osobnosti
ne skidam osmijeh sa lica
i u besmislu bolesnika
zarazu širim

kriv si
za pogled
razasut po tvome liku
zjenice raširene u čudu
kojima upijam tvoju siluetu
kako bih je u mislima naslikala

kriv si
što vremenu kradem čekanja
u rascjepu između
rastanka i novog susreta
a dovoljan je tek dodir tvoje ruke
da osvane ljepota u meni

govorim snom

26.12.2018.


želim noćas
ugledati naš odraz
u ogledalu svemira
hoću da postanem
trenutak
papirna uvertira
koja se klati kao ljubav
dok bunovna
i pijana od tebe
izgovaram ti ime
kao molitvu
koja osvijetljava
tamnu stranu duše
tiho i neprimjetno
zovi me zvukom
ruzičastog obećanja
kako bih ukrotila želju

U KRISTA ZAGLEDANA

25.12.2018.


Tebi na uzdarje
pružam
svoju
bezgraničnu
nesebičnu
ljubav
kao i sve
dobrohotne korake
ka plodnoj
suodgovornosti
darujem Ti
uznositim
pojem duše
onda kada
šapat molitve
odzvanja u tišini
glasnoj od čežnje
za nebom
za životom
za Tobom
moj Isuse


Psalm 23:
"The Lord is my shepherd; I shall not want."
"Even when I walk in the valley of Darkness"
"May only goodness and kindness pursue me all the days of my life"


sukno

16.12.2018.



isti smo
a ipak odvojeni
svjetovima
vjekovima
voljeni Otkupitelju
osvježi mi na duši boje
Tvoje svetosti
znam
prepoznat ćemo se
kao što vlasnik sukna
prelomljenu pločicu
nakon bojanja
prepoznaje
i vraća na svoje mjesto
kada se prepoznamo
vrati me ravnici
da među prstima
sretna
prosipljem zlato


moja knjiga "Radost bezimenih lica"

12.12.2018.





savršeni kroj

07.12.2018.


naš zagrljaj
grije hladne dlanove
kada se tamna strana svemira
zaplete u kosu
duša izlijeće
iz kaveza predrasuda
zaljuljana na snovima
nošenim bijelim golubicama
uranjam haljinu od sjećanja
u obličju tvoga srca
naš zagrljaj
govori ljubavlju
ogrni me
poskliznutu
u svoj sretni čas

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.