nemaš pravo

22.07.2018.


nemaš pravo
pitati volim li te
otkrili te duge i prašnjave zastore
neka sunce osuši mokre trepavice
koje su ti noćas milovale snove
dok se mjesec šetao
iako nemaš pravo
spuštati našu ljubav
u zdenac svojih predrasuda
opraštam ti
zapis u zvijezdama
jedan korak do sreće
dijeli nas nocas
jutro bez riječi
moje odsustvo od tebe
a ti niti ne slutiš
koliko sam ti blizu
zastani na tren
osluškuj
evo već stiže
kotrlja se srce
žurno u tvoj zagrljaj


pjesmo moja

18.07.2018.


pjesmo
klikćeš u meni kao predaja
u zapešću dlanova
oblikuješ savitljivi plastelin
strpljiva poput anđela
dahom si mi bliska
razdijeljena
na lice i naličje sudbine
tik pred svitanje
srna tajanstveno lomi grančice
kada lovac vođen zlom stoji nasuprot
lampa svjetlom ne izgara
ako je studen neustrašiva utoliko
da košuljicu topline cijepa
pjesmo
moja si svojina
sunčana si naranča
cijediš se zrelo
u svakom ljetnom povečerju
cijeli suncostaj
treperi i zrcali se
na našoj ljubaznoj predaji

pogledaj
duša mi je proljeće
razmažena prijaznošću
da baš tebe volim
dopusti da te otpjevam
pjesmo moja
u satenskoj tišini
još uvijek snivam
polja glasnih suncokreta

slutim

13.07.2018.


nisu nam iste
sjene
tvoja je sunce
istočnog pogleda
moja je
glasna tišina
noćna melankolija
izlijeva se
kao slabost
u čaši
okorjelog vinopije
jedino jos tješi
mekoća fluida
tihi zvuk
piana u blizini
svira mi
note predaje
ogoljene
mojom spremnosti
u crvenoj požudi
hodaju zvijezde
na ljestvama
naših snova
odlažem
umorna čekanja
moja i tvoja
ljubav
tone
u oceanske dubine
tvoju šutnju
moje oči

tajna

04.07.2018.


u ljupkom
iznašašću
tajne
moga srca
koja sjaji
kroz još
nekićeno ruho
nesvirane note
tu nemalu zadaću
za ispuniti
pokušavam
izvršiti
da shvatiš
kako samo
ljubav
spašava
ovaj posrnuli
svijet


pitaš me

03.07.2018.



Pitaš me,
koje je boje sjećanje,
od kakvog je to kroja satkana tuga,
koliko vremenskog prostora ima
između dva uzdaha?

Pitaš me,
zašto su gluhi šaptači noći
svoje usne vezali za vjetar
i koji je pravi tren,
da duša vrati dug za ljubav?

U pitanjima tvojim
njiše se vrijeme
opijeno našim zajedništvom
vinom sa okusom svih odgovora.




<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.