**...samo je jedno u mom životu vrijedno da pustim suzu s oka , jer tebe volim ja, život mi dala baš kao da je znala da nikad neće nestat sa mojih usana...*** - ***°°Yesterday, All My Troulbes Seemed So Far Away, Now It Looks As Though They're Here To Stay, Oh, I Believe In Yesterday. °°*** - Blog.hr

°°°°**°°°°**°°°°

SMS natjecanje:Pošaljite 100 fora poruka
svim svojim prijateljima.
Nagrada:užasno visok račun
Image Hosted by ImageShack.us

°°°°**°°°°**°°°°

Dođi da igramo šah.Nedostaje nam konj.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

°°°°**°°°°**°°°°

Kako da te pronađem u izlasku sunca?Kako
da te zorom budim?Kako da zajedno otvorimo oči?
Kako da te pronađem u kapljici rose?
Kako kad se budim u podne?!?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

°°°°**°°°°**°°°°

Ako želiš doznati koliko te volim,stani na kišu
i ispruži ruke.
Koliko kapljica uhvatiš-toliko ti voliš mene.
Koliko propustiš-toliko ja volim tebe.

Image Hosted by ImageShack.us


°°°°**°°°°**°°°°

Ljubav je težak posao,ali za tebe sam spremna
raditi i prekovremeno!!!
Image Hosted by ImageShack.us


°°°°**°°°°**°°°°
Ako me ikada budes izgubio, potrazi me u vrtlogu vremena, jer sam se vjerojatno tamo izgubila - trazeci tebe!!!

Image Hosted by ImageShack.us



°°°°**°°°°**°°°°
Ako me ikada budes ostavio ostavi me na kisi da ne placem sama.
Image Hosted by ImageShack.us


°°°°**°°°°**°°°°

Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim ocima. Ako negdje postoji bol onda je to zivot bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us

JEDINICA-"Ni kriv ni dužan"
DVOJKA-"Svadbena zvona"
TROJKA-"Savrešena meta"
ČETVORKA-"Nedodirljivi"
PETICA-"Rijetke ptice"
LJUTITI PROFESOR-"Zvuci grmljavine"
TEST-"Da Vincijev kod"
IMENIK-"Slagalica strave"
MARKIRANJE-"Bijeg iz Alcatraza"
ŠKOLSKO ZVONO-"Otkucaji života"
UKOR-"Dosje Alien"
RAVNATELJ-"Vrisak"
ISPITIVANJE-"Ubij me kasnije"
ŠALABAHTER-"Pst....nikome ni riječi!"
GEOMETRIJA-"Krug"
POČETAK SATA-"Kad jaganjci utihnu"
-PUT DO PLOČE = Na vatrenoj liniji
-SJEDNICA = Ali Baba i 40 razbojnika
-DEŽURNI = Zvonar crkve Notre Dame
-MALI ODMOR = Prohujalo s vihorom
-RODITELJSKI = Bal vampira
-HRVATSKI = Kad jaganjci utihnu
-KEMIJA = Peti element
-GLAZBENI = Kad mrtvi zapjevaju
-ŠKOLSKO DVORIŠTE = Jurski park
-ŠKOLA = Kuća luđaka
-ŠTREBER DOBIO 1 = I bogati plaču



Free Site Counters
Free Site Counters

...evo vam malo slika od Avril....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

=)

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

...malo slichica...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...eto vam malo slichica...=)


< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MoJe LjuBaVi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AnA & pAuLa & IvAnA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AnA & pAuLa & MaTeA & IvAnA & iVaNa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

AnA


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ŠaNjE again

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pAuLiCh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pAuLa & IvAnA & AnA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pAuLa RoCk StAr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pAuLa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IvAnA & IvAnA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IvAnA & AnA & pAuLa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IvAnA & pAuLa

~~Mi smo prijatelji i ne znamo za zlo,mi smo vještaci koje smijehom pomijeraju tlo,mi smo jedini prijatelji koje znaju šta ljubav znači,sa ovim prijateljima niko ne smije da se kači.Mi ćemo zauzeti cijelu planetu jer mi smo NAJBOLJI PRIJATELJI na svijetu!~~


...ja sam sandra...
...trenutno živim u dbk...sica 4ever...
...imam tri bloga...ovaj, ovaj i ovaj
...idem u najbolju školu sica....
:...volim...:
-obitelj
-čokoladu
-7.b
-moj komp
-moj mobach
-moje jadne role...hahah...
-ić vanka s prijateljima
-frends
-muziku
-pizzu
-msn
-sestru (moš mislit)
-moju zgradu posebno lift ofc

:...ne volim...:
-školu i sve što ima veze s njom
-matku posebno
-učit
-glupe komove
-lance sreće
-debile
-spore kompe
-preserante
-pospremat
-glupe bezobrazne umišljene ljude

:...to vam je neš o meni...:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

myspace

myspace




*°°*SLIKE*°°*

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


LiNkIcHi:

DoRiS & iVa BfF

DoRiS

MaTeA

ViLiNa DuŠa

ThEoHeBi

MiSlAv

AnDrEa

IvA

KaRmEn

TeNa

MaRtInA

MaTeA

GlOrIjA

MaTeA

IvAnA

MiA

JeLeNa & kArLa

LaUrA

HeLeNa

VaNa & LuCiJa

















V - ečer je prošla ,
O - pet će doći ,
L - ijep je život ,
I - on će proći ,
M - nogo te volim ,

T - o nije sve ,
E - vo još jednom
... VOLIM TE ...

NAZVO TURČIN THOMPSONNA I KAŽE:"DE MI OTPJEVAJ PJESMU OVIM TEKSTOM: PLIVA PATKA,PLIVA GUSKA OVO ĆE BIT ZEMLJA TURSKA", A NJEMU THOMPSON: "IDE HRVAT NOSI PUŠKU,UBI PATKU,UBI GUSKU JEBEM LI VAM MATER TURSKU"
...LoL....=)

Ako te gnjavim zovi 92, ako te prestrasim zovi 93,
ako te povrijedim zovi 94,
a ako me zelis nazovi moj broj.

Kazu da mi nije stalo,a ne znaju da mi je stalo vise nego sto misle...
Kazu da nije uredu sto sam te povrijedila,a ne znaju da sam samo htjela da se osjecas kao ja nekada...
Kazu da te ne volim,a ne znaju da uvijek imas posebno mjesto u mom srcu,i moju ljubav vjecnu...

EVO KRAJ JE OVOJ NOCI,ZNAM TI MENINECES DOCI,JA CU OPET SAMA SPAVATI...
NIJE GRESKA U SISTEMU,NEMOJ PASTI U DILEMU,ZNAS DA TREBAM ONO STO SI TI,MENI BIO PA ME ostavio...
NEMA TE SILE ZBOG KOJE JA BIH REKLA ne,NEMA TE ZELJE KOJE ODREKLA BI SE,KROZ VATRU AKO TREBA,AL NAGRADI ME-samo voli me...

Bilo je davno
neznam točno kada
voljela sam jedno biće
voljela sam gada
nije teško reći
voljela sam gada
teško je reci:
VOLIM GA I SADA!!

Moje oči sve ti kažu,moje usne ti ne lažu,
moje suze koje bole,kažu ti da još te vole!

Ljubav je kao planina,teško se na nju popeti,
ali kad dođeš na vrh,pogled je prekrasan!

Daleko si od očiju,ali od srca nisi.Jedino što mi nedostaje,ti si.
Nisi zvijezda,ni bog,ni anđeo da te molim,ali si osoba koju ludo i iskreno VOLIM!!!!!!

Prolazi jesen,uskoro će zima,sve manje nade za nas dvoje ima.
Možda ću naći neke slične oči,ali bez tebe,anđele.neću moći!!

Dani su loši,noći još gore!Uvijek te povrijede oni koji te navodno vole.
Dok su s tobom,stalno ti lažu,a kad na kraju odu,ni zbogom ne kažu!

Imam jedan život i tebi bih ga dala,imam jedno srce i to bih ti dala,i ovu dušu ja
tebi bih dala,ali da imam mozak-ne bih ovako srala!


Kad odlazi netko koga voliš,a minute postaju još kraće,nemoj plakati,
iako ti se plače.Svaki odlazak treba shvatiti,jer ljudi odlaze da bi se mogli vratiti!


Onaj tko te rasplakao
nije vrijedan tvojih suza...
...onaj ko ih je vrijedan
nikad te neće rasplakati!!!



Provokacija
U oči me gledaš opako a to mi prija
gledaš me a ne daš to je provokacija
kaži šta bi htjela koji dio moga tijela
kad si tako smjela,što si pocrvenjela....

Ne,ne,ne daj da te rade...
biraj najbolje komade,
poljubi ih pa ih baci
igraj se sa svima..što su tebi
sad ti radi njima...


Bio si mi sve,glavni lik iz serije
ja djevojčica koja u sve vjeruje
bio si mi drag,sad od tebe ne vidim ni trag..



Ma nemoj žaliti sestro,što te je varao,
nek ide gdje mu je mjesto,pravo u pakao,
nijedno muško na svijetu,ne voli jadnice..i
zato ne žali sestro,ne daj se kraljice...
ne daj se kraljice...


Bože meni tako malo treba,
ispod ovog svetog neba,
topla postelja i njena oka dva,
šalji anđele čuvare svoje,
jer je duša duše moje,
brani je od zla,
bože kad ne mogu ja....



...kakav vam je moj blog?
super
onako
najbolji
grozan
mozes ti to i bolje
uzas
tak tak
bzwz
pollcode.com free polls





...eo vam malo slichica od mojih naj prijatelja...eo sam vam dolja stavila novih...pa vidite....pussa...

Image Hosted by ImageShack.us

@n@

Image Hosted by ImageShack.us

@n@ & P@uŁ@ & K@rŁ@

Image Hosted by ImageShack.us

!v@n@

Image Hosted by ImageShack.us

J€Ł€n@

Image Hosted by ImageShack.us

KoŁ€

Image Hosted by ImageShack.us

Iv@n@

Image Hosted by ImageShack.us

P@uŁ@ & !v@n@ & !v@n@

Image Hosted by ImageShack.us

!v@n@

...nove...
Image Hosted by ImageShack.us

Čuljak

Image Hosted by ImageShack.us

Ivana Gače

Image Hosted by ImageShack.us

Karla

Image Hosted by ImageShack.us

Matea S.

Image Hosted by ImageShack.us

Paula

...LoL...


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

...o...10 ŠKOLSKIH ZAPOVIJEDI...o...

1.Ako posuđuješ,posudi još više i ne vraćaj.
2.Ako što potrgaš,okrivi drugog i nikad ne priznaj krivicu.
3.Ako što ukradeš,ukradi sve,nije tvoje.
4.Nikad ne markiraj sam,nagovori druge da ti pomognu.
5.Ako imaš malo pljuge,svejedno ih podijeli s frendovima.
6.Ako ti frend pijan,popij koliko je i on i nećeš uvidjeti razliku.
7.Ako nekoga uvrijediš,nemoj se ispričati,spomeni mu mamu,familiju i sve svece.
8.Ako ti se neda vrata otvarati i zatvarati,razvali ih.
9.Ako je profesor loše volje,dodaj ulja na vatru.
10.Malo radi,puno kradi i pošteno živi jer tko laže taj i krade,a tko krade taj i ima.



...o...IŽIVCIRAJTE RODITELJE...o...

1. Sljedi ih svugdje po kući.
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag).
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "Ah, dobro jutro! Kakav divan
dan!"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas.
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše " Ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad
kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć.


...o...KAKO UBITI DOSADU U LIFTU...o...

1. Kada je pored tebe samo jedna osoba, lupni je po leđima pa se pravi da nisi ti.
2. Pritisni gumb i pravi se da te udarila struja.
3. Zadrži vrata otvorena i reci da čekaš prijatelja. Par sekundi kasnije zatvori vrata (praveći se da je netko ušao) i kaži: "E,di si buraz, šta ima..."
4. Ponesi foto-aparat i slikaj sve prisutne.
5. Pravi se da si steward. Prisutnima objasni postupak u slučaju opasnosti i na kraju im poželi sretan put.
6. Kad se vrata zatvore kaži prisutnima: "Bez panike, opet će se otvoriti."
7. Lupaj glavom o zid i viči: "Umuknite svi! Ušutite već jednom!"
8. Simuliraj zvukove eksplozije svaki put kad netko pritisne gumb.
9. Cerekaj se i bulji u nekog putnika,a onda mu debilnim glasom kaži: "Imam nove čarapeeee..."
10. Imitiraj zvukove Formule 1 kad god netko uđe u lift.
11. Ispuši nos i pokaži sadržaj svoje maramice ostalim putnicima.
12. Zviždući prvu strofu "Lijepe naše", neprestano.
13. Nasloni se na nekog i šapni mu: "Dolazi policija!"
14. Namršti se i mumljaj: "Moram u WC, moram u WC", a onda uzdahni i reci: "ups!"
15. Vikni:"Čuvaaaaj!" svaki put kad lift krene prema dole.
16. Zaderi se:"Ding!" kad god lift stane na nekom katu.
17. Ako se netko očeše o tebe, lupi ga po ruci i reci: "šuga!"
18. Skidaj rukom nevidljive bube sa sebe i vrisni: "Aaaa! Skinite ih s mene!"
19. Sumnjičavo onjuši osobu do sebe, napravi zgađenu facu i pomakni se.
20. Kad lift krene prema gore, počni skakati i jako lupaj nogama o pod, uzvikujući: "Dolje, rekao sam dolje!"
21. Cerekaj se histerično desetak sekundi, prestani i onda se zagledaj u ostale kao da su nenormalni.


...o...STRANE RIJEČI...o...

- AeroBik-bik koji leti
- AloJa-kreten koji sam sebe zove na telefon
- BerMuda-medvjeđa jaja
- BezBolan-zabranjeno govoriti bosanskim naglaskom
- ČizMica-mala mačka koja jede sir
- FukAra-seksualno ugrožena papiga
- GoriLa-Los Angeles u plamenu
- HerPes-gospodin pas
- KaBul-Dalmatinac koji sliči na bika
- LiceMjeri-estetski kirurzi
- NeMati-otac
- PigMent-svinja s okusom mentola
- RepaTica-ptica koja pjeva Eminema
- SomaLija-tisuću lisica
- TriJumf-tri djevice
- UstaNova-plastična operacija usana

...o... ŠKOLSKI RIJEČNIK

PRVI DAN ŠKOLE:
dobar dan,
tugo!
ŠKOLSKA GODINA:cilj:
ostati živ!
ZBORNICA:kuća
zlih duhova!!
RAVNATELJ:vampir
noći!
PROFESORI:šišmiši
koji piju
krv!
UČENICI:ta divna
stvorenja
ZEMLJOPIS:put oko
svijeta
za 397 dana!
GLAZBENI:moje
pjesme
moji snovi...
SRZ:Sranje Razigrano
Znanje
JEDINICA:državni
neprijatelj no1.
TROJKA:ništa novo
kod nas na zapadu...
PETICA:božji dar!!!!!
ULAZAK PROFESORA:alisa u
zemlji čudesa!!!
ŠKOLSKO ZVONO:izbavitelj iz pakla
ODMOR:uvjetna sloboda
SJEDNICA:bal vampira
KRAJ ŠKOLSKE GODINE:ponovno
rođeni..
LJETNI PRAZNICI:a di su???




~**~........~**~
Ispravljanje Jedinice. - Igra bez granica
Poklonjena Dvojka.x- Srce nije kamen
Zaključena Petica- Ti si najbolje…
Dan Bez Škole- Čarobno jutro
Lov Na Dvojku - Ne odustajem
Šalabahter.- Blago onom tko te ima
Prepisivanje Zadaće - Iz dana u dan
Ljetni Praznici - Nostalgija
Odgovaranje Pred Pločom - Samo šuti
Učenje Za Test - Tisuću i jedna noć

Veliki Odmor - To je vrijedilo čekati
Ispričnica - Imam sve al tebe ne
Prolazak Na Popravcima - Virujen u te…
Kraj Školske Godine- Miljama daleko


Zašto brinuti?

U životu treba brinuti samo o dvije stvari :

Jesi li zdrav ili si bolestan.

Ako si zdrav,

tada nemaš o čemu brinuti.

Ali ako si bolestan,

samo o dvjema stvarima trebaš brinuti:

Hoćeš li ozdraviti

ili ćeš umrijeti.

Ako ćeš ozdraviti,

tada nemaš o čemu brinuti.

Ali, ako umreš

samo o dvjema stvarima trebaš brinuti:

Ideš li u raj ili ideš u pakao.

Ako ideš u raj

tada nemaš o čemu brinuti.

Ali, ako ideš u pakao,

bićeš toliko zaposlen pozdravljajući se sa svojim prijateljima

tako da nećeš imati vremena za brigu!

Zato, zašto brinuti?


ZAPAMTI!
1.barem dvoje ljudi na svijetu te voli toliko da bi dali zivot za tebe!
2.barem 15-ero ljudi na svijetu te voli na neki nacin
3.ako te netko mrzi onda je to samo zato sto zeli biti poput tebe!
4.tvoj osmijeh svima donosi srecu cak i onima koji te ne vole!
5.svake veceri netko misli na tebe prije nego sto zaspi
6.nekome si citav svijet...
7.da nema tebe netko sada nebi zivio
8.ti si poseban/na i jedinstven/na....
9.voli te netko za koga ne znas da postoji
10.kada napravis i najvecu gresku,nesto dobro izade iz toga!
11.uvijek pamti komplimente koje primas,a zaboravi ruzne primjedbe...
12.uvijek reci nekome sto osjecas za njega/nju,ljepse ces se osjecati kad ta osoba zna!
13.ako imas dobrog frenda imaj vremena da mu das do znanja koliko ti je dobar!!!

PoŠtApAlIcE
BTW -By the way -Usput, inače
AFAIK -As far as I know -Koliko je meni poznato
AISB -As I said before -Kao što sam već rekao
AKA -Also known as -Poznat još i kao
ASAP -As soon as possible -Što je moguće prije
ATB -All the best -Sve najbolje
ATM -At the moment -Trenutno
B4 -Before- Prije
BBL -Be back later- Vraćam se kasnije
BCNU -Be seeing you -Vidimo se
BF -Boyfriend -Dečko
BION -Belive it or not -Vjerovao ili ne
BRB -Be right back- Odmah se vraćam
CU -See you -Vidimo se
CMB -Call me back -Nazovi me
CMIW -Correct me if I'm wrong -Ispravi me ako sam u krivu
CUL -Call you later- Nazvat ću te kasnije
Dnt B L8 -Don't be late -Nemoj kasniti
DTS -Don't think so -Ne bih rekao
F2F -Face to face -Licem u lice
FAQ -Frequently asked questions -Često postavljana pitanja
FYI -For your information -Za tvoju informaciju
GF -Girlfriend -Cura
GG -Gotta go -Moram ići
HAGWE -Have a good weekend- Ugodan vikend
HAND -Have a nice day -Ugodan dan
HRU -Have are you -Kako si?
IAC -In any case -U svakom slučaju
IB -I'm back - Evo me natrag
IDK -I don't know -Ne znam
ILU -I love you -Volim te
ILU2 -I love you too- I ja tebe volim
IMO -In my opinion -Po mojem mišljenju
IYSS -If you say so- Ako ti tako kažeš
JK -Just kidding -Samo se šalim
KIT -Keep in touch -Ostani u kontaktu
KOL -Kiss on lips -Poljubac u usta
L8T -Later- Kasnije
LMK -Let me know- Javi mi
LOL -Laughing out loud -Glasno smijanje
MMD -Make my day -Uljepšaj mi dan
Msg -Message -Poruka
NAGI -Not a good idea -Loša ideja, loša zamisao
NP -No problem -Nema problema
NW -No way -Nema šanse
PAW -Parents are watching -Roditelji me gledaju
PCM -Please call me -Molim te, nazovi me
Pls -Please -Molim te
SPST -Same place same time- Na istom mjestu u isto vrijeme
TAFN -That's all for now -To je sve za sada
Thx -Thanks -Hvala
TTYL -Talk to you later -Do sljedećeg razgovora
TYMV -Thank you very much- Puno hvala
Wan2TLK -Want to talk -Želiš li razgovarati?
WAYF -Where are you from- Odakle si?









subota, 07.06.2008.

**...samo je jedno u mom životu vrijedno da pustim suzu s oka , jer tebe volim ja, život mi dala baš kao da je znala da nikad neće nestat sa mojih usana...***

..eeee piplsi moji...pa kak ste mi vi???....eo u meni se probudio navijački duh...hahah...neš me danas uhvatilo...haha....e da puno vam hvala na 243 koma...kak ste vi dobriii...haha...(moš mislit)...haha...proć ću sa 5...bravo ja...haha...nije 5,0 nego 4,9...haha...samo matematika 4...al bar zato nemoram pisat test iz geometrije...haha...zato jer mi je matematika čvrsta četvrtica...i tak ja se rješila: engleskog, hrvatskog, glazbenog, matematike, zemljopisa, tehničkog i vjeronauka..haha... i tak mi ostalo malo predmeta...ajme još samo 2 tjedna škole...il' jedan nemam pojma...haha...a ovih dana niš posebno u školi...čudo božje da se niš nije događalo...al i to je moguće...haha...pređimo na drugu temu...
wee...rafo je pobjedio na farmi...weeee....i jelena je bila super...al' je rafo bolji..haha...
...eto idem ja...ovaj je post kratak...al šta ću mu ja...nemam o čemu pisat..aj..pussa..
PoZzZiChH:
-Jeleni koja je sad u Hercegovini
-Karli
-Tomu
-Matei
-Mihu
-Koli
-Niny (zeku)
-i ugl cijelom 6b
PuSsSsAaAa



| Komentari (61) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.