lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (11)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

SVE O MENI

hay! wave
ja sam sandra.
sada cu u 6.a razred.
VOLIM:odbojku, ples, pjevanje...
NAJFRENDOVI: marin, damir, matej...
NAJFRENDICE: paula, ...yes
MOJ DEČKO: Kristijan Tupek
NE VOLIM: balavice, jadne dečke...



http://paulaibruno.blog.hr


http://sweetgirlsvk.blog.hr




visitor stats








koja vam je pjesma naj naj sa mog bloga::
volim te
prevara
za dolanove plave oci
neuzvracena ljubav
jedna ljubavna prica
bila je lijepa
sve pjesme ili...
...ni jedna, odvratne su!!!
  
pollcode.com free polls









Rihanna Lyrics
Hate That I Love You Lyrics





EVO MALO POZNATIH PJEVAČA:








Ciara Lyrics
And I Lyrics



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


http://loveloveandlove.hr

DA BRISEM SVOJ BLOG ILI NE
OBRISI GA BLOG TI JE SRANJE I JADAN JE
NEMOJ GA OBRISATI SUPAC TI JE BLOG
  
pollcode.com free polls









kakav vam je moj blog:
cool
zakon
fora
odvratno
jadno
o.k.
  
pollcode.com free polls







OBAVIJEST ZA ANONIMCE!!!!!!!


za sve one koji misle da mi je blog sranje
porućujem im da oni naprave bolji
blog!!
svi anonimci su anonimci
za što su kukavice i ne žele
da ih drugi OTKRIJU!!!!!






Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sve za blog by blog master



nedjelja, 29.06.2008.

VOLIM TE...

Ja vjerujem da su te mnoge djevojke Voljele,ali da te neko volio od samog trenutka od kada te zna i da si nekom bio sve u zivotu kao sto si meni-NE VJERUJE.
Meni si oduvijek bio sve i sreca i bol i tuga.Osmijeh na licu,suza u oku,bol u srcu sve se zvalo jednim imenom MARIO
Vjeruj mi ja ne znam sta bi da te izgubim,moj cijeli svijet bi stao da te vise ne vidim.Pogledaj na mom licu sve ces vidjeti samo tebi pripadam mene moras voljeti.



| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.