Noćas u moju sobu spustio se mrak.
Ti si meni bio i voda i zrak.
Bez tebe živjet nisam htjela,
ali za tobom ni suzu pustit nisam smjela.
Ponos je bio jači od ljubavi moje,
ja nisam htjela vezu u kojoj nas je troje.
Ti si volio i još uvijek voliš nju,
a meni si ostavio samo gorku uspomenu.
Ovo više nema smisla dragi,budi s njom,
a mene pusti,preživjet ću ja taj brodolom.
Mislila sam da se volimo i da sretni smo mi,
ali to su bili samo moji sni.
Nema veze,naučila sam nešto novog,
da ljubav nije sreća nego težak porok.
Snaći ću se,jaka sam ja,a ti budi njen,a ona nek bude tvoja,
kad već nije to mogla biti duša moja...



bedzevi.com,button,badges,priponke,Stupid girl


Ti otišao si,a mene ostavio samu da se prisjećam one prekrasne noći
i da sanjam kad ćeš opet doći.
Da opet tvoje slatke usne ljubim
u želji da te nikad ne izgubim.
Da se privijem uz tvoje tijelo i zagrlim te jako
da mi ne odeš tako lako.
Da te još malo zadržim,da opet u sebi kažem volim te,
al ustvari sve to boli me.
Da osjetim tvoj dah na vratu,da pogledam u tvoje oči,
da ti kažem kako sam sretna al ni ovaj put to neću moći...


bedzevi.com,button,badges,priponke,Too ugly for love


Ovih dana srce mi se slama,
borim se protiv toga,ali na kraju uvijek ostanem sama.
Ljubim tuđe usne da zamjene mi tebe
i iz sveg glasa vrištim-ma idiote ko te jebe!!
Bio si još jedan u nizu smrad,
još jedan bezosjećajni gad,
ali kolko god se trudim da zavaram sebe,
srce mi govori -on je pravi za tebe.
I kolko god pokušavam da mi se zgadiš,
ne mogu jer jedino me ti iz ove tuge vadiš.
Jer kad te pogledam suze i osmijeh mi se spoje
i poželim da ostanemo sami nas dvoje.
Da ti pogledom kažem da želim te
i da ti šapnem-seljačino ja još uvijek volim te...



bedzevi.com,button,badges,priponke,Sexy bitch

Dok uvlačim posljednji dim cigarete,
na tebe me ove pjesme sjete.
Pluća mi se stežu i srce kuca jako,
okreće se sve naopako.
I sad ovu pjesmu pišem i
osjećam-ne mogu da dišem.
Palim cigaretu drugu,
da s njom ubijem tu prokletu tugu,
ali ne pomaže ni to više
jer sve me na tebe podsjeća i sve na tebe miriše.
Polako ludim-ovo je za mene previše.
Pokušavam ti nešto reći
ali u tom pokušaju me tišina spriječi.
Jer kad trebam riječ da izustim,
umjesto toga ja samo suzu pustim.
I dok suza polako klizi mi niz obraz,
ja pomislim-ovo je još jedan poraz.
Ti me gledaš,a meni srce iskače iz tijela
i na uho ti šapnem-vjeruj mi ni ja ovakav kraj nisam htjela...



školska pjesmarica
NASTAVNIK ISPITUJE PRIJATELJICU:Bože, brani je od zla
PREPISIVANJE:Pratim te
INFORMATIKA:Program tvog kompjutera
KRAJ OSMOG:Noćas se rastaju prijatelji
KRAJ SATA:Krajnje vrijeme
UČENJE PRIJE TESTA:Idi, nesanice
JAVLJANJE:Sasvim sigurna
POPRAVAK:Jednu mladost imam
KRAJ ŠKOLE:Ako ima Boga
ČETVORKA:Ako se dogodi čudo
TEST:Tu nema pomoći
PISANJE TESTA:Stavi pravu stvar na pravo mjesto
NATJECANJE:Rođena da budem prva
NEOPRAVDANI SAT:Daj mi bar jedan razlog...
UČENICI:Bitange i princeze
UČENJE:Završni udarac
ULAZAK PROFESORA U UČIONICU:Ponos Ratkajevih
ŠKOLSKI TJEDAN:Dani straha
TEST:Ne daj se, Nina!
MATEMATIKA:Uvod u anatomiju
ISPITIVANJE:Pod nož
ISPRAVLJANJE JEDINICE:Krim tim 2
PETICA:Zabranjena ljubav
PROFESORI:Stvorenja
GRADIVO:Invazija
ODMOR:Sam svoj majstor
ZVONO ZA KRAJ ODMORA:Sekunde do katastrofe
MARKIRANJE:Bez traga
UČENICI I PROFESORI:Bogovi i čudovišta
ŠKOLA:Ćelija
JEDINICA:Darovi mržnje
PRVI RAZRED SREDNJE ŠKOLE:Deveti krug pakla
PROFESOR OTVARA IMENIK:Fantomska prijetnja
JAVLJANJE ZA ODGOVARANJE:Hrabro srce
ZBORNICA:Jurski park
RAVNATELJI:Ljudi u crnom
PONAVLJANJE RAZREDA:Odlazak u smrt
MJESEC LIPANJ:Početak kraja
PRVI PO ABECEDI:Prva žrtva
ŠTREBANJE:Tijelo kao knjiga
PETICA:Želim te
MARKIRANJE:Bjegunac

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


PizDaRiJE oN/oFF

by bLoG MaSteR (:

Linkichi...

*tamara*
*marinho*
*....VeliNacH....*
**maLa**_HeKo*
*petryca*
*jaco24*
***Maya***
*Vikica*
*capek*
*Nikita*
*manci*
~°~Lara~°~
maja
HeKica*



DOZNAJ TKO JE PRAVA OSOBA ZA TEBE I TKO TI JE SUĐENI



Je li grijeh što te želim svaki tren
i što mi je pogled zaljubljen?
Ako grijeh je to,Bog nek oprosti srcu
koje je cijelog života čekalo nekog kao što si ti....



Jedino ti znaš što mi treba,
tvoj topli osmijeh i ljubavi do neba.
jedino ti možeš to da mi daš,
zato te i volim,samo da znaš!!!



Eh da mogu u sitne sate,
kad me misli navedu na te,
da tiho,nečujno svratim,
i tebi se za ljubav obratim...



Lijeva mi je noga Božić,
desna Nova godina,
a ti dođi između praznika!



Postoji seks, brzi seks,
žestoki seks, nježni seks,
grupni seks, telefonski seks
i za ljude u tvojim godinama, "nikakav seks".


Kada bih ti poliznuo vrat,
i kada bih stavio jezik nježno u tvoju slasnu rupu,
odmah bih znao da si moja najdraža i najbolja... flaša Tuborga.



Nisam lijep kao Brad Pitt,
nemam guzu kao Mel Gibson,
nisam brz kao Bruce Lee,
nisam bogat kao Bill Gates,
ni jak kao Rambo,
ali zato ližem kao Lessie.



Fališ mi cijeli dan.
Jedva čekam da te vidim.
Da uđeš u mene.
Da dođem na tebe.
Da spavamo zajedno i postanemo jedno.
Voli te tvoja. Pidjama.



Idemo učiti matematiku,
tebe i mene zbrojimo,
odjeću oduzmemo,
noge podijelimo pa se množimo.





PJESMICA ZA DOBRO RASPOLOŽENJE

Sve sam deblja svakog dana,
važna mi je samo hrana.
Svako jutro “tužna slika”,
gledam odraz svoga lika

u zrcalu što ne skriva
kakva mi je perspektiva.

A posve me izda snaga
kada vidim kako vaga
ljubi brojku osamdeset.

Oh, da mi je manje deset!

Smršaviti imam želju,
ali zubi stalno melju.
Gricni tamo, gricni amo,
na trbuhu salo samo,

izbočen je k’o kupola,
ne mogu se gleda’ gola!

Ali to me ne ometa,
hladnjak mi je stalna meta,
a u njemu oblizeke:

kulen i njegove seke,
raznovrsne mljac – salame
što me stalno k sebi mame,
sir i pršut puni slasti,
sočni čvarci puni masti,
male slane srdelice,
salata pune zdjelice,
mješavine na sto načina,

sa začinom i bez začina;
kolačići, kruna svega,
kremice od slatkog snijega,
torte čokoladne, voćne,
miješane i vrlo sočne…

O povrću da ne velim,
uvijek mu se razveselim:
kuhaj, dinstaj, il’ na lešo,
krumpirići malo rešo,
a juhice raznih boja,
mesna, posna, kako koja…
Pa još k tome onaj zvuk
kad krckaju špek i luk…

Da nabrojim sva ta jela
trebala bi knjiga cijela.

I sad evo rezultata
od kojih me muka hvata:
sad sam tusta kao guska,

haljina mi svaka uska,
da popravim izgled svoj,
uvijek nosim veći broj,
al’ uzalud sebi lažem,
uzalud se često važem,
kad sva jela slasno smažem,
jer meni je dobro jelo
kao umjetničko djelo

i ono mi daje snagu,
pa nek’ vaga ide k vragu!

A šiljaste mršavice,
nek’ im rastu zazubice!
Nit’ kuhaju, niti prže,

već dijetu stalno drže
pa onako suhoguze
uskaču u tijesne bluze,
misle da će svi muškarci,
bilo mladi, bilo starci,
buljiti u te košćobe
(ovo kažem s malko zlobe),
a pogledi muški lažni
ionako nisu važni,

važnija je dobra klopa
nego izgled “antilopa”
jer ako si kome mila,
ne smeta mu koja kila
(Lakše mi je tako reći
nego klope se odreći.)

ponedjeljak, 30.06.2008.

BOOOK

Bokich svimaaa.....evo menee nakon duuugooo vremena
pa evo...ve bu tea vesela...hihi:))
hmmm..kaj da vam velim?
ppa...ovoga...bila sam na moru ....jucer sam dosla...
biloo je odlicnoo...super super super
iii sad idemo jos na maturalac...uhh...
slikice vam nebum nikakve slagala...osim jeno par...
al bum vidla...mda=) aa bum dela...jeno par zgodnih...da da
no kaj nebi previse duljila...jer nikak kaj napisem posteni post...
tj. dugi...al pak ono....dddddddddddd....hehe=)))
iii kaj da vam jos natipkam?!
nemam kaj vise...to bi to bilo...
pozzzam Tamaru, Doris, Helenu, Teu, Petru...hm....
sorryte ak sam koga pozabilaa...;)
pozzzzzzzzz svimaaaaaa
pusaaaaaaaa....uzivajte i budite dobriii
bye bye

naša majca...(zadnja strana)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Simona
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Tea i Doris
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Kika...hihi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Lana, Kika i Sara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| kOmAj (21) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.