Sand Coffin

21.07.2006., petak

Ovisnost

Zasto volimo ponije....Tu ljubav mozemo podijeliti na razlicite nacine...Recimo kad smo bili jako mali mnogi od nas a među njima sam i ja smo htijeli ponija...Nije to zato sto stvarno hocemo ponija nego zato sto je kul ga jednostavno imat.LJubav prema ponijima ide i u kladionicarskim smjerovima,primjer toga su konjske utrke na kojima kad pobijedite volite tog blesavog konja do besvijesti..No dali je zaluđenost sa ponijima ubiti stvarna..Pony se sam po sebi nemozhe iskoristiti u neke velike svrhe nego znas da ako ga imash bit ces kul medju svim klincima..tako je to i danas kad malo bolje pogledamo.Svi mi nesto zelimo.Zašto?Jednostavno zato sto to svi drugi imaju pa to zelimo i mi imat..Zakljucak je da vecinu ljudi na svijetu vodi prakticki to drustvo...Za primjer mozemo uzeti bilo sta.Primjerice cigarete.Kad smo bili mali vidjali smo one klince u skoli koji su pushili pod velikim odmorom...Oni su bili najpopularniji te su mnogi isli pratiti tu modu samo da bi se svrstali medju popularne klince.ta potraga za popularnosti je zavrsila sa zadovoljnosti a ta zadovoljnost je kasnije vodila u ovisnost.Kad malo bolje pogledamo od svega toga nista nismo dobili osim josh jedne stvari koja iz dana u dan ugrozava nas zhivot.Djelomice govorim i u svoje ime.Ja sam također poceo pusiti zbog popularnosti.To se oduzili i sad vec pushim vec 5 godina..Nisam zadovoljan s time ali također neželim prestati.Skoro sam rekao da nemogu prestat ali sam napisao nezhelim jer moje je misljenje da svi mogu prestati.Bitna je samo snaga volje.Puno nas danas poseze za stvarima za kojima ubiti nebi htijeli posegnuti samo da bi ostali u igri.To se odnosi na sve.Bilo to riječ o modi,autima,muzici,ponijima,cigaretama ili bilo cemu drugom.U jednu ruku smo jako slaboumni jer jednostavno dopustamo da se nashim mozgom toliko manipulira.

Rijec za kraj od jednoga poznatoga mislioca:"Ako nas nas ponos ne ubije ubit ce nas moda!"......Think about it......Peace

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.