Sand Coffin

21.07.2006., petak

Very important day

Evo sada je 2:33 AM i uopce mi se ne spava...Inache informacija za one koji ovo citaju..Ja sam sad kod Mislava i bit cu tu josh narednih par dana.U zadnje vrijeme mi se događaju tako dobre situacije da to nije normalno.Naime događaju se neke stvari koje sam najmanje očekivao da će se dogoditi no o čemu se točno radi to će za sad bit tajna...All shall be revealed to those who look.Danas je jedan jako bitan dan.To je onakav dan kad jednostavno neznate sto bi ocekivali od njega makar je on sam po sebi vec cijeli isplaniran.No ako u vashem tome planu dodje i do najmanje promjene sve se raspadne.Ako ću opet po filozofski,promjena je ono cega se svi mi bojimo.Imamo to pravo.No najveci problem stvara promjena zbog neke određene osobe.Tu treba stat...Ljudi nemojte se nikad mjenjat zbog neke osobe...Ako se nekoj osobi ne svidite onakvi kakvi jeste onda veza između vas i te osobe jednostavno nema smisla...Just to let you know whats going on in my head now....I josh jedno upozorenje nevezano uz sve ovo.Ovo najvishe vrijedi za mlađe generacije..Kad cete ic upisivat faks nemojte ici na pravedan i ponosan nacin nego varajte sto vishe mozete.U ovoj drzavi ionako vlada korupcija i manipulacija pa tako i na samim faksevima..Na faks se vishe ne primaju ljudi zbog njihovoga znanja nego zbog dubljine njihovoga džepa.Prokleto.

Treba srushit vlast.....Anarhija and stuff.... :)

P.S ispricavam se zbog gramatickih pogresaka i gresaka u pisanju...Bit ce ih jako puno... :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.