studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi

evo par slicica....

četvrtak, 16.11.2006.

Hey

rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesEvo mene ljudi nakon dugog vremena...nego da vam velim zasto me nije bilo tak dugo....
posvadala sam se s mamom, pa me nije pustala na internet...sad sam ju zamolila da mi da zicu jer sam trazila nesto za zadacu...i sad ju jos uvijek trazim....nesto sam nasla sad trazim jos malo zato jer je ova profesorica iz engleskog jako zahtjevna...ufff bang
u ovih nekoliko dana nije se nis posebno dogadalo...bilo je decki,ajme...al da bar jesu za nekaj...hehe...sala
sad sam jedino ja budna u kuci...kak je to super....hehe nut
ravnateljica nam nakaj govori da je nekakva inspekcija u skoli za one koji puse...da ce pregledavat torbe...ja nemam brige u vezi s time, jedino da nebi palo na pamet nekom decku da mi podmetna, tak smo danas kad smo isli iz skole frendice i ja stavile u torbu cigarete jednom decku iz razreda..kako nismo htjele nastradat radije smo mi te cigarete izvadile iz torbe i bacile ih u smece!!! dobar potez, kaj ne????
rolleyes smijeh rolleyes smijeh
nismo mi tak zlobne...danas prije cetvrtog sata, jedan decko koji je hodal iza mene me zaslatal, a kak se ja tome nisam nadala ja sam vrisnula od iznenadenja i poskocila...a taj decko se samo smijal...kako smijesno???!!! smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Sad cu ja ic spavat tak da ciao...ostavljajte komentare, napisat cu novi post kada cu uhvatit dobro priliku!!!
mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahmah
kisskisskisssvima



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.