studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi

evo par slicica....

subota, 11.11.2006.

Večer...moji svi spavaju, a ja ne mogu....uzas

zjewwwwwwwwww.... kak sam umorna,a nemogu spavat, to najvise mrzim....
nutnutnutnut
i još me misic na nozi boli jer me jucer uhvatio grč poslije spavanja...blablablablablablablabla
..........................................................................................hehe
ne znam kaj da sada radim, hmmmmm....
sad sam upravo na chatu pa pisem ovo i dopisujem se s nekim ljudovima...hehe, a kaj da drugo radim...
kako je dosadnoooooooo!!!
Sutra navecer bi Martina, Mirna i ja trebale ici u ''raj desinecki'', to mi je tu blizu...
...blizu mi je i saturn, ako netko zna gdje je..moze otprilike pogoditi gdje sam ja, još su mi blize lampaši..to ce sutra biti vriske i buke..nema mi spavanja!
..........................................................................................zijev
pozdrav jednom decku i naravno kiss cerek kiss
nadam se da on zna tko je!
a i ako ne zna kaj cu mu ja!
a neke moje frendice znaju ko je on, ali im zabranjujem da kazu ko je!!! burninmadburninmadburninmad
sad cu probat ic spavat, nadam se da cu uspjet....
e da jos nekaj..zahvaljujem se svima koji mi ostavljaju komentare...HVALA LJUDI!

odo ja sad...ciao, ostavljajte komentare...
Laku noć!

mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.