studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi

evo par slicica....

četvrtak, 09.11.2006.

Bok

MOJ PRIJAŠNJI BLOG JE NESTO NE ZNAM DI JE...JEDNOSTAVNO NE MOGU DO NJEGA.
A DOBRO KAJ SAD....smrc
SAD MORAM SVE ISPOČETKA...UFFFF
...............................................................
Danas je u školi bila prava katastrofa....ufff
Prvo sam se trebala probuditi ujutro, a to je meni gotovo najveći problem...hehe, al sam nekak uspjela....
Spremila sam se...otišla na stanicu i čekala bus..kad je došao unutra me dočekala prava katastrofa...užas
Naime meni vam jako idu na živce jedni dečki iz busa....ajme kako su samo glupi, al kaj se more...
Kad sam došla na stanicu u Jaski..krenula sam s dvije frendice prema školi.. na pola puta srele smo se s Klaudijom, Mirnom i Martinom....Ona jedna moja frendica nije važno koja je rekla kako joj ta Kaludija ide na živce, a kraj nje je kad treba uhvatit nekog dečka...koja glupača! bangbangbangbang
Sve je na početku krenula krasno..no polako se približavao i treći sat koji je za mnoge u mom razredu bio poguban..naime pisali smo veliki test...meni je profesorica malo pomogla oko jednog zadatka koji nosi puno bodova...hvala profesorice!!!
Na velikom odmoru smo išli van i tamo sam opet naišla na dečka koji mi već ide na živce...stalno bulji u mene...vise ne znam kaj da napravim! burninmadburninmadburninmadburninmad
Meni se sviđa jedan drugi dečko koji neide u moju školu! kissnjemu!

I to bi bilo sve zasad!!!!
poz

mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.