sanas_divine

subota, 18.08.2007.

Suze spoznaje

Plakala sam. Dugo, tiho bezglasno. Kao da se sva tuga od prošle godine izlila iz mene, jer je ta knjiga, „Milijun komadića“, Jamesa Fray bila moj okidač za sva ona pitanj atisuću puta postavljena, zašto? Zašto se nisi borio, zašto nisi probao, zašto si odabrao put laganog samubojstva i ubijao se pićem cigaretama, masnom i slanom hranom? Zašto, moj tvrdoglavi, inteligentni, duhoviti brate, čije ime nije odgovaralo nikada tvom duševnom stanju, Damir, da, prekrasne želje malom djetetu i čovjeku koji nikad u sebi nije našao mir a niti životni cilj, niti želju i snagu da pokrene stvari. Koliko sam puta, kao i danas plakala, željeći mu pomoći dati ruku, promijeniti a on,on se nije dao.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Samo bi se smješkao i rekao: Sanjić ne razumiješ ti to, još si mala.
To mi je govorio do 20-e, a nakon toga, samo bi se zatvorio u sebe i tvrdoglavo i dalje radio po svom. Uijek me mučilo pitanje, kako se i kada dogodilo da je od perspektivnog, nadarenog šarmantnog, prelijepog, karizmatičnog mladića stigao do osobe narušenog zdravlja bez volje da se bori za sebe?! I kao na sva pitanja koje postavimo Svemiru ili Bogu ili Višoj Sili kad, tad dobijemo odgovor, samo nikada na način na koji to očekujemo. Ja sam uvijek čekala odgovor od njegovih prijatelja, doktora, ali nikad, baš nikad od knjige. Da li je trenutak kad je prekinuo sa Cicom bio silazna točka putanje, da li prevelika popularnost i lakoća postizanja do 18-e godine ili pak nešto još davnije, duboko zakopano u djetinjstvu ili Životu s One strane?! Ipak, ja znam da mi se javlja u pojavi malog laptira , koji ima iznutra krila najplavije, najnebeskije, najmorskije, najslobodnije boje, kao boja njegove slobodnjačke duše Vodenjaka. Izvana su mu krila siva sa sitnim točkicama, a iznutra skrivaju bezvremensku ljepotu vječnosti, ljubavi, mira, slobode. I da, gdje se pokazao prvi puta? Na moru, u Novalji, na prašnjavom putu prema plaži Zababe(skraćeno Babe), pokraj auta registracije DJ ( njegovi inicijali). Uvijek se zezao sa Tinom, svojom nećakinjom, da jedino njih dvoje imaju svoje registarske oznake. Zaletio se Lari u noge, bio dosadan, uporan, onako kako je sam on znao biti kad je nešto želio postići. I kad smo ga konačno uočili, znala sam, sa 100% sigurnošću da je našao put do mene, put utjehe, snage i ljubavi i da mi je tim leptirićem poručio:“Sanjić, ne tuguj, vidiš da sam tu sa tobom. I jednog dana, kad dođe tvoje vrijeme prelaska na ovu stranu, u Dom, ja ću te prvi dočekati, i bit ću kao i uvijek tvoj Veliki Brat koji te čuva i pazi na tebe. Volim te!“
Gle, možeš sada reći da sam prolupala, da sam ćaknuta, šenuta, kako god želiš, ali znam da ga nisam zauvijek izgubila i da čak i sada možemo komunicirati na poseban način. I da, zato sam danas plakala, jer sam ga konačno razumjela, godinu dana prekasno da mu kažem, da ga zagrlim i kažem mu : „Gle, nema veze što previše piješ, što si uništio svoje tijelo, što si nam slomio srce tisuću puta( jer se i to može, nisi to znala, zar ne , zacijeli ti srce, i opet ti ga slome), svejedno volim te i drago mi je, sretna sam da si moj brat i da smo živjeli zajedno. I znam, znam danas sigurnije no ikad, da si sam izabrao svoj put i način života i da nema krivice na nikom, da ti nismo mogli pomoći, koliko god željeli. Šteta što nisi pročitao ovu knjigu, možda je i za tebe mogla biti prekretnica u životu. I zato, čitaj je kroz moje oči, dođi mi u snovima, donesi nam poruke u znakovima, štiti me od Ž.Zmaja i dođi mi, dođi u obliku leptira nebeskih krila. Volim te, volim te zauvijek, iako ti to nikada nisam rekla dok si bio živ. „
Moje zadnje riječi tebi, uz zagrljaj i skrivene suze bile su : Bit će sve OK. I sad, to se obistinilo, ali za tebe, a ne za nas koji smo ostali. I zato ti, koja ovo čitaš, nemoj dozvoliti da ti voljena osoba ode, a da joj ne kažeš volim te. Žalit ćeš dok živiš zbog tog propusta, srama, slabosti, nelagode. Vjeruj mi, govorim ti to iz dvostrukog iskustva. Pregrizi jezik, ponos, zagrli voljenu osobu, zaboravi razmirice i utisni joj u obraz poljubac ljubavi i šapni riječi istinitog iscjeljenja duše: „VOLIM TE“.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

18.08.2007. u 18:17 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga



Ostvarenje sna




Angels may not come when you call them, but they'll always be there when you need them.

While we are sleeping, angels have conversations with our souls.

Angels are students in Heaven and teachers on Earth.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

We are all angels in training.

The sound of an angel's voice can unlock your hidden feelings

Everyone has their own angel.

An angel is someone you feel like you've known forever, even though you've just met.

Angels are never too distant to hear you.

Angels often work behind the scenes.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

"When hearts listen, angels sing."
-Unknown

"The guardian angels of life sometimes fly so high as to be beyond
our sight, but they are always looking down upon us."
-Jean Paul Richter

"We shall find peace. We shall hear angels,
we shall see the sky sparkling with diamonds."
-Chekov

"To love for the sake of being loved is human, but to love for the sake of loving is angelic."
-Alphonse de Lamartine


Cursors