sanas_divine

petak, 22.06.2007.

Gardaland, vile i vilenjaci

Kad te pali 35 Celzijevaca, a prvi je dan produženog vikenda, dobra ideja je osvježiti se nekom lijepom nedavnom uspomenom. I tako pogledah video iz Gardalanda, gdje sam bila prije 3 tjedna sa Tinom i Larom, i ulovila me takva čežnja da odem opet i još jednom ludujem na svim onim atrakcijama.Da, da za to treba imati love i vremena, ali i mlado srce i želju za uzbuđenjem. Kažu da sam bila najotkačenija mama jer sam išla na sve i najluđe atrakcije, i na Blue tornado i na slobodni pad. Ali ovaj mali propagandni filmić tako me razveselio, da sam još čvršće odlučila ispuniti svoj zavjet da dovršim ono započeto prije par godina, pa da mogu proputovati svijetom sa svojom obitelji. Da, i još nešto, znam da sam još sačuvala djetinji ushit, jer sam svojim kćerima blizankama pokupovala cijelu seriju igračaka vila na konjima. Ma da, malo pretjerujem, fale nam još dvije, ali te dvije će sutra sletiti na svojim magičnim krilima u sobu Tine i Lare. Tako je lijepo osjetiti diijete u sebi i uživati u igračkama i uzbuđenjima svoje djece istim intenzitetom kao i oni. U svakom slučaju, bolje nego gledati politička prepucavanja na TV-u. I zato, ako imaš dijete, ili mlađu sestru ili brata, iskoristi magiju njihovog djetinjstva i popij i ti za sebe eliksir mladosti. Vidjet ćeš, odmah ćeš se osjećati slobodnije, radosnije, življe. Ili još bolje, odi s klincem ili klincezom u Gradland i vrišti, smij se, čudi ,vrati se u djetinjstvo. Uživaj i piši mi kako ti je bilo!!

22.06.2007. u 17:55 • 3 KomentaraPrint#

nedjelja, 17.06.2007.

Sretan rođendan!

Ako si se ikad zapitala/o kako te ljudi doživljavaju, ali iskreno, bez da očekuju od tebe korist ili da te žele impresionirati, evo ja ću ti ispričati kako me je prije 3 dana razveselio jedan mladić, imenom Josip. On je uistinu posebno draga i topla osoba, i čim sam ga upoznala, a obično je prvi dojam onaj koji je pravi. Osim moje najbolje prijateljice Miljane, koja je dio mojeg dječjeg sna kojem je trebalo DUUUGO, duuuuuugo da se ostvari (uh,ne potaj me za godine, to se ženu nikad ne pita, iako ja obožavam svoje godine i sve što upravo sada živim).Ali, malo skrenuh sa teme, to mi je inače mana, jer sam blizanac po horoskopu, pa mi um često odluta sa glavne misli. Dakle, moj rođendan slavi doslovce cijeli svijet , ali ne zbog mene, naravno, nego je to blagdan Svetog Antuna, zaštitnika djece, slabih, nemoćnih i siromašnih i pomagač u pronalaženju izgubljenih stvari.Ali, evo, evo mene natrag, dakle, kad sam konačno počela raditi nakon tri tjedna godišnjeg , u mailu me dočekala ova pjesma, koju mi je kao poklon poslao Jospi, dečko moje najstarije kćeri Lane.

kiss
Dobro srce zauvijek bije,
Dobra duša zauvijek se smije,
Pričam o Vama nij eto šala
Jer dobrota u Vama nije mala.

I kroz ovu riječi
Postoji nešto što Vam želim reći.
Nek' Vam život sretan bude
I kroz njeg nosi dobre ljude.

Sunce Vam korake grijalo
I nad Vama uvijek sjalo,
Svaki dan bio Vam radostan,
A ja, ja Vam želi sretan rođendan.
wave
Ajde sad, reci iskreno da li si ti ikada dobila/o pjesmu kao poklon za rođenan? I onda, vjeruješ li mi kad ti tvrdim da na svijetu još ima puno dobrih posebnih ljudi, samo treba biti uporan i željeti žarko da ih upoznaš i da ti uđu u život. Samo, problem je kod toga, da su oni mirni, samozatajni, skriveni poput najdragocjenih dijamanata, koji su zakopani duboko u utrobi zemlje. Oni, DOBRI LJUDI, sakriveni su masi onih prosječnih ili još gore onih drugih, neću ih niti imenovati, ali opis počinje sa slovom Z. A ti, budi istraživač, detektiv, nova Maria Curie ili Indiana Jones! Zašto? Vrlo jednostavno, da si uljepšaš život i da ti dan prolazi vedrije i sretnije, a ne da se i ti samo utapaš u glibu zla koje ti nudi svaki dan crna kronika. Zato, pripremi sve alate svoje duše, srca i uma i brzo, brzo u potragu za dobrim srcima. Želim ti uspješnu potragu!!
wink

17.06.2007. u 11:21 • 2 KomentaraPrint#

četvrtak, 14.06.2007.

Murphijevo pravilo ili :"Ako išta može krenuti po zlu, krenut će!!!"

Jesi li čula za ovo divno pravilo? Kad ti dan krene naopako i naizgled se sve urotilo protiv tebe, i dođe ti da vrisneš, zavučeš se u krevet i prespavaš ostatak dana, nastupa Murphijevo pravilo i ostvaruju se sve najgore moguće varijante. O da, puno je takvih dana, ali evo, ja ti nudim jedan recept koji ja, više manje uspješno primjenujem. Umjesto da psuješ i pjeniš se, urlaš unutar sebe i na van, ti samo lijepo pritisni mentalno(umom) u sebi onu nevidljivu magičnu tipku RESTART koja je takav divan spas na onim našim ne/prijateljima kompićima iliti PC-jima, kad se onako glupo smrzne i gleda u tebe blijedo kao dinosaur iz ledenog doba. Dok se ti lijepo restartaš, zaboravljaš sve glupe prepreke i petlje koje su te ulovile u toj nemogućoj situaciji, i fino, tiho mantraš čarobne riječi alkemije zaborava OBRISANO, OBRISANO. Kad se ponovo uključiš na puni pogon, dobro je kao sigurnosni začin dodati i malo inata ovim riječima: "E, pa nećeš me ti zezati! Sad ćeš vidjeti da ja to ipak mogu postići!!" S kim razgovaraš ? Pojma nemam, možda sa svemirom, sudbinom, Bogom, svojim egom ili anđelima, ili sa tko zna kakvom moćnom silom, ali vjeruj, pali gotovo svaki put. I uhvati te neko uzbuđenje, nemir, hoćeš što brže još jednom opet pokušati, a ono prije, onaj neuspjeh, razočaranje tek su daleka sjena i nimalo te više ne smetaju. I uopće, koliko puta izgubiš živce i planeš na neku sitnicu, pjeniš se cijeli dan i izgubiš ono najdragocjenije i nenadoknadivo , VRIJEME. I zato, moj savjet dana. Kad te nešto izludi, zapitaj se da li će ti to biti važno i za godinu dana. Ako je odgovor NE, brže bolje stisni gumb RESTART i sredi to više! ako je pak odgovor DA.....E , o tome ću ti pričati jedan drugi dan, jer ipak, tu i tamo zaluta neka situacija koja zahtijeva drugačiji pristup. Razmisli malo, da li je ono što te ljuti vrijedno tvojeg mira i dobrog rapoloženja. Jer energetskih vampira uvijek će postojati, ali na tebi je da im zabraniš da sišu tvoju životnu energiju.

14.06.2007. u 13:23 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 06.06.2007.

Svako putovanje počinje prvim korakom

Da i to je to! Za frendicu mi je bilo lakše pisati blog, i objaviti to u globalnom selu Interneta. Ali sada, sa malim uvodom, počinjem ostvarivati ono o čemu maštam od djetinjstva.Stereoptip,fraza!? Da, ali i istina. Ovdje će biti svega pomalo, i zamisli, ideja i komentara, ali ponajviše ulomaka iz knjige koja će jednom biti objavljena. Zapravo više knjiga, ali polako, "step by step". Moja kćer je uspješnija od mene, napisala je već tri knjige i sada traži izdavača, a ja, ja imam tek mnoštvo zapisa, ideja, dnevnika i sad to sve treba nekako poslagati u neku logičnu cjelinu. Dakle, velike svijete bloga, evo još jedne nadobudne duše koja misli da nešto može ponuditi svijetu. Nema me iduća 4 dana u Zagrebu, a u nedjejlu krećem za ozbiljno. Puse i zagrljaji svima kojima to treba, naravno virtualni.

06.06.2007. u 11:05 • 1 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga



Ostvarenje sna




Angels may not come when you call them, but they'll always be there when you need them.

While we are sleeping, angels have conversations with our souls.

Angels are students in Heaven and teachers on Earth.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

We are all angels in training.

The sound of an angel's voice can unlock your hidden feelings

Everyone has their own angel.

An angel is someone you feel like you've known forever, even though you've just met.

Angels are never too distant to hear you.

Angels often work behind the scenes.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

"When hearts listen, angels sing."
-Unknown

"The guardian angels of life sometimes fly so high as to be beyond
our sight, but they are always looking down upon us."
-Jean Paul Richter

"We shall find peace. We shall hear angels,
we shall see the sky sparkling with diamonds."
-Chekov

"To love for the sake of being loved is human, but to love for the sake of loving is angelic."
-Alphonse de Lamartine


Cursors