san74

nedjelja, 15.06.2008.

Zauvijek te Volim!

Zauvijek

- 18:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2024 (1)
Travanj 2023 (1)
Siječanj 2022 (1)
Srpanj 2020 (1)
Srpanj 2019 (1)
Travanj 2019 (1)
Veljača 2019 (1)
Studeni 2018 (1)
Kolovoz 2018 (1)
Srpanj 2018 (1)
Lipanj 2018 (1)
Svibanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (4)
Prosinac 2017 (2)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (1)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (1)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (4)
Travanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (1)
Veljača 2017 (1)
Siječanj 2017 (2)
Prosinac 2016 (2)
Studeni 2016 (2)
Listopad 2016 (6)
Rujan 2016 (4)
Kolovoz 2016 (3)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (2)
Svibanj 2016 (3)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (6)
Siječanj 2016 (6)
Prosinac 2015 (9)
Studeni 2015 (5)
Listopad 2015 (2)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (9)
Srpanj 2015 (8)
Lipanj 2015 (4)
Svibanj 2015 (19)
Travanj 2015 (6)

Opis bloga

  • Zivi svoje "HOCU" a ne tudje "TREBALO BI"
    i ne placi za onim sto nemas,
    ostavi druge da placu sto nemaju TEBE!
    Za svijet si NEKO,
    a za nekog si CIJELI SVIJET!!!!

    Photobucket

    Ljubav se obogacuje svakom dobrom stvari koju dijelimo
    i jaca sa svakom tugom kojoj se suprotstavimo zajedno....

Linkovi

  • free counters

SMS

  • RIJECI SU SUVISNE,
    OBOJE ZNAMO DA SMO JEDNO DRUGOME ZIVOT.
    NEBOJ SE NECU TE NIKADA NAPUSTITI....
    NIKADA KUNEM TI SE U SVOJ ZIVOT....
    (4.06.2007)


    ****
    dali si ikada razmisljao tko te cuva svake noci,
    dali znas tko je s tobom kad jutro treba doci,
    gledam zvijezde.... rekli si da srecu nose
    znam da ne lazu ti andjele plave kose....
    ali....
    ja zvijezde nemam i nemam krila,
    ne zivim na nebu i nisam dobra vila....
    ja sam onaj sto te Voli....
    ruke sklapa i za tebe moli....
    P.S- Volim te....

    ****
    Ti si moja zora i najljepsi pocetak dana,
    ti si moj san i moja java,
    ti si moja masta i moja najveca zelja,
    ja trebam tebe ja nemogu bez tvog zagljaja..
    Kad si odsutan ja nemogu da disem,
    kad te nema ja placem i pjesme pisem...
    Znam da neshvatas ovo sto pise,
    al vjeruj da te nema, nebih zivjela vise....

    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


    ****
    Rijeci neznace nista,
    kada se to i nemisli,
    sve i da su najlepsi stihovi.
    Kada se stvarno voli, rijeci nisu bitne.
    To se, jednostavno, osjeti...

    ****
    Kad svi snovi nestanu i kad srusi se sve,
    ja cu i dalje zivjeti jer zelim da Volim te...
    I kada se dani pretvore u noci, i kada nada jednom ode
    mene ce samo tvoje oci vijecnom ljubavlju kroz svijet da vode!!!

    ****
    Moje te srce sad zeli jos vise,
    moja se ljubav nikad nebrise,
    ostace zauvijek negdje da pise
    da te Volim i od zivota vise.....

    ****
    Ja imam pravo da Volim,
    ja imam pravo na srecu
    al na zivot bez tebe
    nezelim, nemogu i necu....
    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

    ********
    Gledam kako noc u more tone,
    taj trenutak sto spaja javu i snove....
    oprosti ja ti moram reci rijeci ove:
    VOLIM TE JER SE TVOJIM IMENOM MOJA LJUBAV ZOVE...

    *******
    Ako mi pogledas u srce tu zauvijek zivis ti...
    za mene svijet bez tebe kao da nepostoji.....

    *****
    postoje noci kada suze same od sebe teku,
    kad covjek umire od boli, kad nema snage da moli,
    a osjeca samo jedno, da nekoga voli....
    Volim te!!

    ****
    dozivotno cu plakati za tobom,
    dozivotno ako mi kazes zbogom,
    dozivotna samoca neka me prati,
    ali tvoje mjesto u mom srcu nikom necu dati...

    ****
    veliki poljubac samo za oci koje me negledaju...
    samo za usne koje me neljube..
    samo za ruke koje me negrle...
    samo za tebe jer te nema kraj mene..

    ****
    sitnice koje usrecuju covijeka su samo dokaz
    da postoji milion razloga da povjerujemo u bolje sutra...
    ti si moja sitnica koja zivota vrijedi...

    ****
    doci ce dan kada ce sunce iz tvojih ociju
    samo za mene sijati,kada ce me toplina tvojih ruku grijati,
    kada ces mi zivot usnama natociti...
    a dotle vrijedi cekati ...

    ****
    zamolit cu te jedne veceri...
    kad se nebo bude dodirivalo sa zemljom
    i kad svaki zivi stvor zadrhti,
    da sklopis oci i pokusas da osjetis
    sve ono sto ja presutim...

    ****
    Sjeti se mene kad ti je najteze
    kada te oko srca tuga steze
    sjeti se mene kad ti je najljepse
    sjeti se onog: Ja te Volim najvise....

    ****
    Uvijek se nadam jer nada nikad ne vene,
    da u drugom gradu netko ima tko misli na mene,
    i zelim ti reci,
    kazati sve, al ipak slutim i cekam te....!

    ****
    Kad dobijes ovu poruku procitaj je u tisini
    i sjeti se da postoji neko u daljini...
    postoji i na tebe misli cesto
    i u svom srcu cuva ti mjesto.....

    ****
    Osjecam te tiho,haos mi u glavi,
    netrazim ti nista samo mi se javi,
    netrazim ti srce vec ti dajem svoje
    nemoras me voljeti,ja Volim za oboje...

    ****

    Neznam kako da ti objasnim koliko te volim
    ali pokusat cu...
    stani na kisu i rasiri ruke,
    onoliko kapi koliko uhvatis,
    volis ti mene a onoliko koliko propustis volim ja tebe!!!
    VOLIM TE MILO MOJE!

    ****
    Pozeli vatru i ja gorit cu,
    najveci bol zbog tebe podnjet cu,
    svaku cu zelju da ti ispunim
    za tvoju ljubav sve da ucinim...
    samo kazi ,samo mi pokazi...
    samo trazi i sve cu da ti dam.....

    ****
    Ako me volis pogledaj me.
    ako me zelis dodirni me...
    ja bih tako rado s tobom sve
    pogledaj mi oci miluju teeee!!!!!

    ****
    Cuvam te...nedam nikom da te dira....
    na dlanu si ,moja tajna urezana.....
    cuvam te......gdje god krenem imam te
    na dlanu si ti....moja linija zivota....
    ljubavi.......

    ****
    U tami zivota svoga zelim zracak svjetlosti
    i djelic tvoje njeznosti,
    da me zagrlis jako,
    da nam se usne spoje
    da mi kazes: VOLIM TE milo moje!!

    ****
    Ti si svjetlo mog zivota,moja istina
    Ti si snaga koju trebam da bih disala
    vjeru u ljubav si mi vratio
    bolje od ikoga si me shvatio....
    Volim te!!!!!!

    ****
    Trebas mi...
    da ti pruzim ono cega sam puna:
    paznju, njeznost, ljubav, poljupce, srecu
    cekam i cuvat cu sve ovo za tebe
    jer znam da to zasluzujes!