svijet mašte...snova...

četvrtak, 09.03.2006.

moja lutanja..

dali meni dolikuje da lutam tako kasno u noć i još sama? pitam se bezbroj puta.. pa govorim sebi, treba krenuti nekuda, ovako se više ne može..
sunce, cvijeće, rijeka, plavetnilo neba, sve je izgubilo sjaj oku mom, srcu mom.. u ruci uveo cvijet, u očima suze, na srcu kamen.. previše sam te zavoljela, obožavala sam usne tvoje, tvoj osmjeh onako stidljiv, koji me progoni još i sad, kao nekog krivca..
o bože' zašto te gubim kad te toliko volim.. toliko želim da ljubim, u beskraj.. sada dok ovo pišem suze mi se slivaju niz lice kao slapovi, a nema ih ko obrisati, zamutile mi pogled koji je blistao kao zvijezda na nebu.. mozak mi radi ubrzano, kao naše disanje poslije vođenja ljubavi.. i čežnja me hvata sve više i mislim kad bi barem još jednom vidjela te, moja bol bi nestala...
vratio bi srce moje tamo gdje pripada, vrati mi moje srce ti ljepi anđele, priđi, priđi bliže, i poljupcem mi udahni život...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

pišuči ovaj moj site.. nisam stavila nikakvu granicu između mladih osoba i starijih osoba, smatram da je to stvar svakog pojedinca, dali če imati vezu sa starijom osobom ili mlađom ili obratno.. u LJUBAVI nema granica.. DEFINITIVNO....

šteta da je obrisan... molim komentatora da se pitpiše....:)

- 22:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #