< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O MENI

Zovem se SAMANTA.Dolazim iz Osijeka.
Imam 14 godina.Sad ću u 8a razred.
imam dečka... I to bi za sada bilo sve o meni.
Pusa svima....
smijehmah


LINKOVI

Kuckas5 (Stefanie)-obavezno ju posjetite

moje naj pjesme

Pusti me u sanNe vjerujes nikom, cutim
ljubavi si zedna, slutim
poljupce si svoje dala
pa se pokajala

Ne pitam te nista, mala
kraj koga si jutra cekala
cije su ti brige ostale
u tisini vruce postelje

Ref.
Pusti me u san
da dodjem ti kad ti treba najvise
pusti sjecanje
da izbrise sve bola tragove

Pusti me u san
dopusti da ti srce nocas zaprijeti
da cu biti tu
da za tebe vrijedi umrijeti

Bojis li se zime duge
izgovori ime tuge
jer kad sama sebi oprostis
spremna si da opet zavolis

Ja sam svoju tugu vec upoznao
za mene si dar zivota dobrodosao

Ref.


Stara ljubav-Stara ljubav, jos je volim
jos je volim kao prije
stara ljubav, kako boli
kad druge usne ljube me
Zaljubio sam se
u staru ljubav kao prije
opet bih da volim
i da ljubim usne te
Sve mi je vec dosadno
ja i moja tuga
ali sve sto nocas zelim
da u nekom imam druga
Oko mene sve su oci
sto me njezno gledaju
zele poljubac na kratko
al' ga usne ne daju
Probali bi kao da smo
jedno drugom sudjeni
al' ne vrijedi, bit ce kasno
ona zivi u meni
Ref.
Stara ljubav, jos je volim
jos je volim kao pijre
stara ljubav, kako boli
kad druge ruke grle me
Stara ljubav, jos je volim
jos je volim kao prije
stara ljubav, kako boli
kad druge usne ljube me
Zaljubio sam se
u staru ljubav kao prije
jer prolazno je sve
al' samo ona ostaje
Nocas dajte mi da pijem
kao svijeca izgorim
dok mi tuga drustvo pravi
sebe cu da prevarim
Ref.


Zelena rijeka
Ona je bila zena
sto se za mene rodi
ona je bila njezna
kao list na vodi
Godine duge su prosle
umoran vracam se tebi
da gledam obale tvoje
i sanjam o njoj
Ref.
Zelena rijeko, sumi
kao nekad kad bila je tu
zelena rijeko, sumi
bar me malo sjeti na nju
Ti me primi na obale svoje
gdje smo nekad bili nas dvoje
kad si postala dio nas, zelena rijeko
ti me vodi u druga jutra
da ja trazim to nase sutra
ti mi pricaj, pricaj o njoj, zelena rijeko


Ljubav kad prestane
Ja ne mogu da verujem
vise nikome na rec
jer lagace me, ubice me
ako nisu vec
Ljudi zovu, ne cujem ih
usne neme, ne cuju me
a tisina Strašno plasi me
Ja ne mogu da verujem
da si nekad bio tu
a ne mogu da zamislim
drugog ni u snu
Jer bio si mi sve
moje najbolje i moje najgore
jer bio si mi sve
za sta zivi se,a sad umire
Ref.
Ljubav kad prestane
ljubav kad prestane
nista ne ostane
samo laz, sve je laz
Ja nemam vise prijatelja
krivi su mi svi
ni neprijatelji vise
nisu iskreni
Osude te pa te puste
moras nazad medju ljude
pa ovako lose ne bude
Ja ne mogu da verujem
da neka druga ima te
a ne mogu da kazem
srecno nek ti je
Jer dao si mi sve
i krao si mi sve, ono najbolje
jer bio si mi sve
za sta zivi se a sad umire
Ref.
Nije crna noc, nije beo dan
nije vreo, nije vreo zar
sve je samo laz
nisam ocajna, sve je to trenutno
prolazno i slucajno, slucajno
Novi grad, novi dan
novi sat ceka me
novo sve, novo sve
novo sve ceka me
sve je samo laz, sve je samo laz
nije crna noc, nije beo dan
Ljubav kao zedj, ljubav kao glad
ljubav dok si ziv, ljubav i sta sad
ljubav kad prestane
ljubav kao zedj, ljubav kao glad
ljubav i sta tad, ljubav kad prestane
Ref.
Ljubav kad prestane
ljubav kad prestane


kissrolleyesheadbangmadnaughtycerekhrvatska


naravno i ovo mi je najpjesma--poslušajte--


Free Music

Free Music



Free Music

ponedjeljak, 13.08.2007.

ZANIMLJIVO.....Hmmm....?.....smijeh
Slika hostovana na Fotorola.com

- 16:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.