body 4. poglavlje - Dnevnik Samuele Rose - Blog.hr body

4. poglavlje

- Budi se -
- Šuti, spava -
Otvorila sam oči. Bilo je kasno poslijepodne. Oko mene su naravno bile Nicollete i Amy.
- Što je stobom u zadnje vrijme. Ne stignemo ni razgovarati, stalno spavaš. - našalila se Amy
Nasmijala sam se, iako mi baš i nije bilo smiješno.
- Hajdemo malo prošetati. -
- Može.-
Dok smo tako lutale školskim hodnicima i probijale se kroz gomile učenika opet se pojavila Yocelin. Ponovo sam joj prišla. Ovaj put nije bila sama, sa njom je bila još jedna djevojka. Primjetila me i pozdravila. Predstavila mi je i ovu drugu djevojku:
- Bok, Samuele. Sjećaš me se? Ovo je Leda Steilles. -
- Bok, Yocelin. Bok, Leda. Ovo su Nicolette i Amy. -
- Jeste li za to da se zajedno prošetamo oko jezera. - predložila je Leda.
- Svakako, baš smo tamo krenule. - odgovorila sam.
Bilo mi je ugodno u društvu sa Ledom i Yocelin. Kada samo se ja, Nicollete i Amy vratile u spavaonice već je bilo deset. Amy je otišla spavati, zato jer njoj sutra rano počinju predavanja. Ja i Nicollete smo ostale zajedno završiti sastavak za profesoricu Sprout. Kada samo ga završile, već je prošla ponoć. Čim sam legla u krevet, zaspala sam. Srećom cijelu noć nisam ništa sanjala.

08.12.2006. | 09:22 | | 10 | Komentiraj

<< Arhiva >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Ja sam Samuele Rose. Rodila sam se u Francuskoj, ali sam se prije osam godina preselila u Veliku Britaniju. Sada sam na šestoj godini u Hogwartsu. Imam sovu Lu. Dobro mi idu Čarolje i Preobrazba. Mrzim Proricanje. Obično se družim s Nicollete i Amy. Patronus mi je u obliku orla, a bauk dementora. Roditelji su mi bezjaci. U Ravenclawu sam i ja i moje prijateljice smo ovih šest godina pratile događaje u Hogwartsu i sada vam zbilja mogu reći da se ovdije događa nešto čudno. Pročitajte i otkrijte što.

AKO imate pitanja, vezana uz priču ili moj lik pitajte me na samuelerose@net.hr

AKO
želite čavrljati javite se na rose.samuele@gmail.com

VAŽNA OBAVIJEST: SVI KOJI SU U MOJIM LINKOVIMA I BOXEVIMA, A JOŠ NISU BILI U POSTU MOLIM ZA STRPLJENJE JER IMAM JAKO PUNO LIKOVA, A POST IZGLEDA PRENATRPANO AKO UBACIM VIŠE OD DVA NOVA LIKA PO POSTU. PRIMJETILA SAM DA SU POLA MOJIH LIKOVA PRESTALI PISATI BLOG. ONI KOJI SU PRESTALI PISATI BLOG, A JOŠ NISU BILI U POSTU BIT ĆE IZBRISANI IZ LINKOVA I BOXEVA KAKO BI NOVI LIKOVI IMALI PRILIKU BITI U PRIČI. U SLUČAJU DA PONOVNO OTVORE BLOG OPET ĆU IH UBACITI.


Copyright 2006/07 by: Samuele Rose

Avril Lavigne - Tw...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

tratinchica - moj osobni blog!!!!!

Leda
Enika
Rogue
Anna
Violet
Ella
Mandy
Mary
Melanie
Kathy
Emma
Alexis
Jennifer
Samantha












adopt your own virtual pet!






adopt your own virtual pet!















Tako da uvijek znam koliko je sati...







Moji likovi

Image Hosted by ImageShack.us

Leda Steilles

Ima smeđu kosu, smeđe oči. Peta godina. Gryffindor. Došla je tek nedavno u školu. Voli životinje i ima mačku Kitty i sovu BumBee. Animagus je i pretvara se u mačku. Druželjubiva je i voli sklapati nova prijateljstva. Otac joj je bio auror i ubili su ga smrtonoše, a majka joj je bezjak. (http://littleledy.blog.hr/)

Image Hosted by ImageShack.us

Nicolette

Jedna od mojih najboljih prijateljica. Ima sovu Sue. Voli izrađivati nakit i to joj dobro ide. Sada je 6. godina, kao i ja. Ravenclaw. Čistokrvna je vještica, ali je odahnula kada su je dodijelili u Rawenclav, a ne u Slytherin. Poznam je od malena, jer je i ona nekada živjela u Francuskoj, ali se preselila prije 4 godine.

Image Hosted by ImageShack.us

Amy

Također jedna od mojih najboljih prijateljica. Upoznale smo se na 3. godini kada smo zajedno imale skrb za magična stvorenja. Ima plavu kosu i zelene oči. Jako je draga i dobrćudna. Ima mačku Cindy. Roditelji su joj bezjaci i poginuli su u prometnoj nesreći.

Image Hosted by ImageShack.us

Yocelin Annabele Rose

7. godina u Hogwartsu, iako ima 15 godina (krenula je ranije u školu). Potomak je ruske kraljevske obitelji (princeza). Ima razvijene moći (telekineza, prasel-ust, metarmofoz...). Gryffindor, iako je klobuk ozbiljno razmatrao da je stavi u Slytherin. Obično se druži sa Ronom, Hermionom i Harryem. Omiljeni predmeti su joj Obrana i Preobrazba. Nekada je pohađala Durmstang (pohađala je mnogo škola). Ima zmiju Naimu i roditelje joj je ubio Voldemort. Ima smisla za humor, zna se braniti i djeluje vrlo nježno. Mrzi Proricanje i Čarolije i dobro svira. Patronus joj je u obliku jednoroga i zna sve o bezjacima. (http://4everbehp.blog.hr/)

Image Hosted by ImageShack.us

Enika Gryffindor

5. godina u Hogwartsu. Gryffindor. Potomak je Gordica Griffindora . Nasljedila je sposobnosti i sjećanja predaka. Animagus je i pretvara se u šišmiša. Ne voli letenje, ali voli Obranu i Napitke. Mama joj je u redovima smrtonoša i izgleda da će uskoro umrijeti.(http://enika.blog.hr/)

Image Hosted by ImageShack.us

Rogue Mystique Sampherounes

Ima 16 godina i rođena je na Božić 1990. 6. godina u Hogwartsu. Ravenclaw. Ima sestru Areanguel, polusestru Zaru, mamu Izdu i djeda Albusa. Druži se s Ayumi, Lenom, Katie i Mary. Zna govoriti praselski. Živi u Kairu. Voli Obranu, Bezjačke studije Čarolije i Skrb. Tragačica je u Ravenclawu. Voli se kupati u Nilu i hodati po piramidama. Zna govoriti još i arapski staroegipatski i kineski. Patronus joj je u obliku lava, a bauk dementora.
(http://rogue16.blog.hr/)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Anna Gryffindor

5. godina. Gryffindor. Nešto je u rodu sa Godricom Gryffindorom. Ima sovu Fly i mačka Garfielda. Dobra je s Peevesom, a ne voli Filcha, gospu Norris, Voldemorta, Snapea, Napitke, Povijest magije, Malfoya, Slytherine...smrtonoše...Igra metloboj i na je mjestu lovice. Najbolji prijatelji su joj Harry Potter, Ron Weasley, Peeves i blizanci Weasley, a najbolje prijateljice su joj Violet, Leda i Chate.
(http://annazo.blog.hr/)

Image Hosted by ImageShack.us

Violet Granger

5. godina. Gryffindor. Igra u gryffindorskoj metlobojskoj ekipi kao tragač. Roditelji su joj bezjaci. Ima stariju sestru Hermione. Najbolje prijateljice su joj Cornelia, Anna i Ginny, a najbolji prijatelji Harry i Ron. Odlična je učenica, ali gdje god ide kasni. Članica je Reda feniksa. Ponosna članica Harryjeve armije. Najdraži predmeti su joj Preobrazba i Obrana od mračnih sila, a najgori Proricanje sudbine. (http://wiolet999.blog.hr/)

Image Hosted by ImageShack.us

Katie Bell

2. godina. Gryffindor. Igra metloboj i na mjestu je lovice. Najbolje prijateljice su joj Angelina Johnson, Alicia Spinnet, a nabolji prijatelji su joj Fred i George Weasley i Lee Jordan. Najgori nastavnik joj je Serverus Snape, a najdraža Minerva McGonagall. Ima sovu Votkaricu. (http://katiebell.blog.hr/)

Image Hosted by ImageShack.us

Mary Matthews

Ima 15 godina i na 6. je godini. Gryffindor. Ima dugu smeđu kosu i čokoladne oči. Metamorfomagus je i parsel-ust. Ima perzijsku mačku Cassie koja je jako umiljata. Obožava igrati metloboj, ali misli da nije dovoljno dobra da uđe u ekipu. Patronus joj je u obliku jelena, a bauk u obliku dementora. Voli učiti; najdraži predmet joj je Obrana od mračnih sila, a najgori Povijest magije i Proricanje sudbine. Htjela bi biti auror. Uglavnom je tužna osoba. Svi joj kažemo da ima prekrasan osmijeh, ali ga rijetko vidimo na njoj. Dosta je povučena i sramežljiva. (http://0avada0kedavra0.blog.hr/)

Image Hosted by ImageShack.us

Melanie Hunter

5. godina. Gryffindor. Ima smeđu kosu i smeđe oči. Ima sestru blizanku Trishu koju je prvi put vidjela kad je došla u Hogwarts. Ona je njena najbolja prijateljica. Ima i sovicu Po. (http://melaniehogwarts.blog.hr/)

Image Hosted by ImageShack.us

Katherine Follyn

Tj. Kathy. Ima 15 godina i 5. je godina u Hogwartsu. Gryffindor. Ima brata Shawna koji radi sa hipogrifima u Irskoj. Živi u Olneyu. Najbolja joj je prijateljica Sarah O'Neill, ali je ona bezjakinja. Inače nema puno prijatelja ovdje, u Hogwartsu. Moja najbolja prijateljica ovdje je Lu Ling. Mrzi Filcha, gospu Norris, Peevsa i Snapea. Najdraži su joj predmeti Aritmacija i Odbrana, a najmrži Proricanje. Svi misle da previše uči. (http://fkathy.blog.hr/)

Image Hosted by ImageShack.us

Emanuelle Slytherin

Tj. Emma. 5. godina. Slytherin. Druži se s Malfoyem i Melody Jones. Voli Obranu, Čarolije i Preobrazbu. Mrzi Astronomiju, Povijest magije i Napitke. Ima smeđu kosu i plave oči. Igra metloboj na mjestu tragača. Animagus je i pretvara se u snježno bijelu sovu. Roditelji su joj smrtonoše zatvoreni u Azkabanu. (http://emmasly.blog.hr/)

Image Hosted by ImageShack.us

Jennifer Reiner

7. godina. Ravenclaw. Sve do sada pohađala je Beauxbatons. Obožava praviti zbrku i nered. Obožava nervirati sestru i tatu. Mama joj je umrla. (http://malanapasthogwartsa.blog.hr/)

Image Hosted by ImageShack.us


Samantha Leanne Dumbledore

Živjela je u Francuskoj i išla u Beauxbattons. Tata joj je dobio premještaj na poslu, pa su se morali preseliti. 5. godina. Gryffindor. Ima bijelu sovu Diamond. Metamorfomagus je, ali baš ne voli mijenjati izgled. Patronus joj je lisica, a animagus vuk. Kada postane bliska s nekom osobom, može s njom razgovarati mislima, što je u Hogwartsu neobično. U Beauxbattonsu je imala instrukcije iz oklumencije, tako da je dobra oklumentica. Čula je da se ravnatelj Hogwartsa preziva Dumbledore, ali čini se da nisu u rodu. Vesela je osoba, prijatelji i obitelj joj puno znače. Čistokrvna je. Voli crnu, plavu i crvenu boju. Željela bi biti auror. Voli OOMS i Preobrazbu, a ne voli Travarstvo i Proricanje. Voljela bi znati letjeti na metli, ali u tome nije baš dobra. (http://samanthasmagicworld.blog.hr/)

SSecretive
AArty
MMesmerizing
UUnreal
EEarthy
LLoving
EEntertaining

Name / Username:





Cursors