utorak, 06.06.2006.

E, Sad S@M STVARNO LJUTTTT!!!!!

Slušajte, ja tu skoro svaki dan pišem postove, ubacujem slike, stavljam vas u linkove, a vi iz razreda mi ne ostavljate komentare.burninmadburninmadburninmadburninmadblablablablablablablablablablapuknucupuknucupuknucupuknucupuknucu
OK, izbrisat ću blog ako treba kad jedva imam 7-8 komentara uključujući mene. Vidim da svi imaju puno komentara, ali ja nemam. Šta će mi blog kad ga nitko ne komentira????? I ako na ovom postu ne bude barem 10-12 komentara, ja odustajem. Vidim da i Ruki sad ima puno komentara,a nije imao niti jedan. Čovječe, pa svima pustim barem 2 komentara na isti post, a vi meni ništa!!!!!!!madmadmadmadmad


Nažalost, blog ću vjerojatno zatvoriti, ali samo zbog toga što mi samo Ruki i još tu i tamo netko komentira.burninmadburninmadburninmad
DOSTA MI JE!!!!!!!!!!!!!! Puno vas je ,a ne komentirate!!!!!!!!!
E, sad baš neću pisat post do petka ili subote!!!!!!!! Neću ubacivat slike ni ništa. Ajde onda kad već ne komentirate onda mi bar predložite o ćemu da pišem. STVARNO SAM LJUT NA VAS!!!!!!
ludludludludmadmadblablablablablablaburninmadpuknucupuknucuburninmadburninmadpuknucupuknucupuknucunamcornamcornamcornamcornamcor


AJDE PIŠITE JER SAM BIJESAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
burninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

- 19:29 - komentari (37) - print - E, Sad S@M STVARNO LJUTTTT!!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.