Malo slika























Luna - 2007 - 03 -...


Milan Stankovic - ...

web counter

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: x

brushevi: x

Opis bloga

O MENI:
Ime:Denis
Prezime:Kao da je vazno
Godina:15
Datum rodjenja:28.06.1993.
VOLIM:druzenje s prijateljima,
papati,MSN,
mobitel,ma sve sto tinejdzeri vole
NE VOLIM:
ogovaranje,svadju,
nepovjerenje,skolu,....
roflburninmadrolleyessretankissbeljeekmahfinonjamizujosmokin
moj msn:
denis_blaze_vic@hotmail.com
Eto tolko od mene



Create a Lava Lamp

Linkovi

...naca i iva...
...mega,romica i dragana...
...ivoncica...
...sava...
...ubojita sedmorka...
...SLICE(Andrej)...
...Mateo...
...Tatine_princezice...
...Bića...
...Dragana...




















Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

petak, 20.06.2008.

...........Rastajemo se mi……...........

crycryEvo stigo je i taj dan kad se rastajemo i odlazimo u srednju skolu.
Bilo je i suzacry i smijehabelj,al sve u svemu bilo je superwink.
Bit ce mi zao sto vise necemo biti svi u sastavu 8.b razreda ali ostaju uspomene.crycry
I tako pred nama su upisi u srednju skolu , a zatim ljeto ( beljbeljnaughtyveselje i samo veseljebeljnaughtynaughty )
Pa evo zato sto se rastajemo oprostit cu se sa svakim zasebno.
Pozdravljam:::
Teunut
Bićunut
Matejanut
Brnjićanut
Nacunut
Megunut
Dajanunut
Josipunut
Mateanut
Majunut
Gubercanut
Anjunut
Ivunut
Romicunut
Zvonunut
Draganunut
Kovunut
Ivananut
Anunut
Mađarevićanut
Andrejanut
Hrcunut
Pranjićanut
Mateunut
Dodunut
Ivonunut
Brununut
Krešunut
Krununut
Eto to bi bilo sve od mene za ovaj put.wave
8.b puno vas volim, ma najvise na svijetu
Mi smo totalno drukciji od drugih

Pussa svima
By: Denis



~ komentiraj (42) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.