< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Medonja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


IME:Meddox
VRSTA:Pas
PASMINA:Samoyed
SPOL:Muško
DATUM ROĐENJA: 21.11.2005
DLAKA:Duga, bijela, gusta
VETERINAR: vl.Vando Rauning, dr.vet.med.

Volim:
ići šetati!!!!!!!!!voziti se autom, prijatelje, lud sam za ženkama,
gazdaricu, biti na slobodi, jesti.....


Linkovi

Ovo je moj banner i ako me želite stavit u linkove
kopirajte ovo ispod bannera u tekstboxu.
=)

<br Banner by:Mirna




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PASONJE
Moj blog o psima!!!

Samoyed fan
Blog o samoyedima
tajnepasa
Moj blog s jelenom

Sve o pasekima
Poprilicno dobar blog o psima

I love all dogs, but flateri are on the 1 place
Blog o psima

Everything about dogs...
Isto jedan blog o psima

xx...[...˙˙DogS Are My LOvE˙˙....)...xx
ima sladkog psa....

Dugodlaki Njemački ovčar
A šta mislite o ćemu je?

SVE O NAJSLAĐIM STVORENJIMA NA SVIJETU - PSIMA

I love my berny
O Bernskim Planinskim Psima

Love4dogs
OBOŽAVAM ovaj blog jer zbog nje moj i jelenin blog tajnepasa je napredovao!!!!


Danas jesmo sutra nismo
Piše o sebi i možete nać tamo tošine tekstove : )

~Beutiful horses~

Pise o konjima

The world of me own

O svemu i svacemu.

.....:::: Just me ::::.....

Sta da kazem o svemu

...:me:...

Pogledajte sami.....


Aj pokusajte povecat ovu brojku.....
Counter
Counter

Slikice



ankete

Ja.....
....ne bih htjela imat samoyeda
....bih tjela imat samoyeda
.....bi ali mi roditelji ne daju
  
pollcode.com free polls


Ja.....
imam samoyeda
nemam samoyeda
imat cu samoyeda
  
pollcode.com free polls


Samoyedi su mi...
super
onako
ne bas
  
pollcode.com free polls


Ovaj blog mi je....
super
onako
glup
bezveze
  
pollcode.com free polls


ponedjeljak, 17.03.2008.

Kišni dani

Hvala svima koji su mi komentirali zahvalan sam na tome.

Kišni dani su.Stvarno ih mrzim.Nakon šetne dođem cijeli mokar, blatnjav....puknucu

Gazdarica mi je to sve zabilježila.Rekla je da se možete divit mojoj lijepoti.cerekcerek (kako mi laska)

Pa evo slikice:

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

I za kraj moj najdraži položaj:

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Nemojte mislit da nakon pisanja posta i komentiranja se neumorim!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

=)

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Pozdrav!!!! Komajte sretan



| Komentari (16) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.