TOO NEAR THE TRUTH!!!!!!!!!!!!!!

srijeda, 18.01.2006.

ma....

jučer sam baš bila nabrijana na pisanje....i onda mi se blog zablokira....i ne objavi mi se post.....
ma neću...idem sad na kavu....
Sonja je zakon.....pusaaaaaaaaa za Sonju......
da, i cijeli moj jučerašnji post je bio preplavljen smijehom....
a sad sam tako ljuta.....!!!!!!!!!!!!!!
Da, i nisam si dečka vidjela već 5 dana.....
Mlinka je gay, Mlinka je gay, Mlinka je gay!!!
hahahahahhehehehehuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
Sad sam se oraspoložila.....
dovoljno je samo da spomenemime Krunoslav i osjećam se tako......joj....
povraća mi se.....ma nije.......jednog dana ću vam sve objasniti....nije baš da ga volim, ali...ono....
bitno utječe na moj život, samim time što postoji....jer sam zbog njega još uvijek to kaj jesam.....makar mi je pun ku*ac toga...
hhhaaaaaaaaaaaaaaahahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mislim da ću se danas vratit na Neptun, dosta mi je više ove zemaljske zemlje....

- 11:28 - a zbrij nekaj bez veze (1) - ziheer.. - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

'''''.....'''''

  • u ovom blogu možete naći sve što vas zanima, od igle do konca.i natrag.......mislim.....shvatit ćete..ako ste izabrani.....:) ....
    inače, ja sam Vedrana....al zovite me Ve.....da samo da kažem....ššššššc.....skidajte se do kraja....
    Image Hosted by ImageShack.us

*******


  • Don't cry

    Talk to me softly
    There's something in your eyes
    Don't hang your head in sorrow
    And please don't cry
    I know how you feel inside I've
    I've been here before
    Somethin's changin' inside you
    And don't you know

    Don't you cry tonight
    I still love you baby
    Don't you cry tonight
    Don't you cry tonight
    there's a heaven above you baby
    And don't you cry tonight

    Give me a whisper
    And give me a sigh
    Give me a kiss before you tell me goodbye
    Don't you take it so hard now
    And please don't take it so bad
    I'll still be thinking of you
    And the times we had... baby

    Don't you cry tonight
    Don't you cry tonight
    Don't you cry tonight
    there's a heaven above you baby
    And don't you cry tonight

    And please remember that I never lied
    And please remember
    how I felt inside now honey
    You gotta make it your own way
    But you'll be alright now sugar
    You'll feel better tomorrow
    Come the morning light now baby

    And don't you cry tonight
    An don't you cry tonight
    An don't you cry tonight
    there's a heaven above you baby
    And don't you cry
    Don't you ever cry
    Don't you cry tonight
    Baby maybe someday
    Don't you cry
    Don't you ever cry
    Don't you cry
    Tonight
    ---

    Image Hosted by ImageShack.us

    "Gone With The Sin"

    I love your skin oh so white
    I love your touch cold as ice
    And I love every single tear you cry
    I just love the way you're losing your life

    Ohohohohoh my Baby, how beautiful you are
    Ohohohohoh my Darling, completely torn apart
    You're gone with the sin my Baby and beautiful you are
    You're gone with the sin my Darling

    I adore the despair in your eyes
    I worship your lips once red as wine
    I crave for your scent sending shivers down my spine
    I just love the way you're running out of life

    Ohohohohoh my Baby, how beautiful you are
    Ohohohohoh my Darling, completely torn apart
    You're gone with the sin my Baby and beautiful you are
    You're gone with the sin my Darling


    "Ruke"
    Tisuću malih bogova silaze noćas skriveni u kišnim kapima...na moje lice padaju kao da se igraju života u koraku....smišljam pravu riječ za ono što se naziva hod zatvorenih očiju....i među prste zapetljan zadnje cigarete dim, čuva me od mene samoga...a ja, ruke prodajem, prvom što me dotakne i udari poljupcem......neka mi vjetar s juga osmijek vrati na lice, kao da me nikad nije bilo tu.....


*******

  • eh....nema ništa na svijetu što ne bih učinila za tebe, i nema ništa na svijetu što ti ne bi učinio za mene...
    I mi tako provodimo život ne čineći ništa jedno za drugoga....:)

    Sonet čovjeka koji tone...
    Svi mi krvarimo ludo...i život naš križni je put...a nije Ikarov let....
    **Krleža**

    Imam tako mnogo, a osjećaj za nju sve to guta...
    Imam tako mnogo, a bez nje sve to postaje ništa...
    **Goethe**



hhhm