08.2020 (1)

  kolovoz, 2020  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Vazi cucemo se
12.08.2020., srijeda
upoznavanje
Izabrati naslov, korisničko ime, te lozinku mi je iskreno najteži dio bilo kog onlajn druženja.
ali, ako mene pitate, mnogo se više volim onlajn družiti nego pružati ruku svakoj mogućoj osobi i konstantno ponavljati ime koje zaborave tri minuta nakon što odu.
iako je jako zvučno i posebno.
ne, nije mi mrsko iako je teško.
Ćao,ja sam Neprijatna, često sarkastična i ironična, gotovo uvijek namrštena, ja sam vam ona kojoj bliske osobe prvo gledaju u obrve da vide na koji način taj dan da joj se obrate jer sam, pa, rekla sam vam - jako neprijatna kad mi neko poremeti dan.
iako neprijatna, mnogo sam dobar prijatelj i ne, neću nikada sasuti grubo istinu, neću ti reći da si slon u farmerkama nego da jednostavno taj kroj nije za tebe.
ja sam neprijatna, i mnogo volim da pišem, samo rijetko imam vremena da pišem i još rijeđe nakupim inspiracije za nešto vanvremenski, ali kad nakupim Silvija Dej razmišlja o penziji.
slučajno sam došla ovde, ali mi def ne smeta da ostanem.
- 16:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.