~°°MaLo o mEnY...°°~

ime-->anastazija
prezime-->nie bitno
rodena-->10.09.1993
horoskop-->djevicafinofino
anastazia_d_plawusha@hotmail.com-->MOJ MSN
~WoLiM~
sretan~my familiy~
fino~moe prijatelje~
rolleyes~dobre ljude~
sretan~glazbu~
fino~svou sobu~
njami~jest~
rolleyes~mou robu~
sretan~filmove~
smijeh~shoping~
thumbup~svog medu~
kiss~nutellu~
wink~milku~
sretan~nakit~
zijev~spavatˇ~
thumbup~parfeme~
fino~ovaj blog~
sretan~ljoode koi mirishu~
cerek~biti zaljubljena~
~...~

~Ne wOLiM~
no->bahatost
cry->umisljenost
headbang->svoj mobitel
nono->bezobrazluk
cry->zlocu
eek->preseravanje
blabla->spinat
pjeva->trcat
blabla->kad me ljudi bude dok spavam
nono->doktore
tuzan->jesen
tuzan->proljece
cry->ljude koi ne drze do sebe
no->teroriste
mad->puding od jagode
->...->


~FrIeNdS~::.
~r3nN@t@~zakoon zenska obozavam je dvi godine bff ee pa nie to mala stvar...kraljica je znam se s njom nasmijat do suza drago mi e da smo rijesile sve tako da se ne gledamo priko oka u skoly o njoj sve najbolje rici ono kraljica je lipa smisna zgodna...zaljubljena tren da tren ne...to pitajte nju rockerica moa..hehe ma kraljica ipo kiSs WEJIKI...
~TiNcHy MoA~
zakon zenska.....previse smo se zblizile...uvik mi da savjet tjesi me tu je za mene ...prvise mi znacysvaka njena ric previsee je wooojim i drago mi e da smo se zblizile ovoliko...kiŠšŠš...njunu cu sliku stavit kasnie kad je prbacim s moba...

~HaNiTaSs~
zenska s kojom sam u 8 godina prosla ohoho...al ono bilo e svega al sad smo si super...ma savrsene isto mi e medu najboljm prijama u razzu i puno smo se zblizile neogu opisat koliko je volim i koliko mi e za zbog nekih stvary hanna wwojim te...njenu cu sliku ukrast danas s msn a pa vam je stavim...
~TiTyY~
kraljica...isto smo se dosta zblizile...stvarno je obozavam...neogu bez nje i tek sam sad svatila koliko mi zenska znacy...svaka njena ric svaki savjet ma stvarno je ono prijateljica...njenu sliku tesko cu nabavit al obecavam da cu se potrudit hehe...

~w3ky~
zenska prelipa prezgodna...kraljica...prava prija...znam je tjean dana a ka da je znam cili zivot nasle smo se skrozz...ono totalno...mozda budemo isle u istu srednju ma obozavan je...tnx weky na swemu...slobodna je al ne jos dugo hehe...Image Hosted by ImageShack.us


~PeTrA~
eo imate njenu sliku pa se divite hehe...cure po fiz. izgledu lipa zgodna ono swe d best...predobra je obozavan je...zanimljiva nie dosadna mos se s njom nasmiat...ma kraljica...predraga mi e...bas je super priateljica...kisSsS
Image Hosted by ImageShack.us


~JoSIp@@~
josipa je kraljica...nemos virovat da postoi tako dobra vesela looda osoba ajme predorra...znamo se tjedan dana niti...a zenska mi e bolj od nekih odoba s koima sam 8 godina....PREDORRAA je ka i sestra joj...ima sve ono zabavna je zna ti pomoc ma predorra je...ne ogovara...rece ti sve u facu...zna bit prijateljice thx..kiSsSImage Hosted by ImageShack.us


~°°deaa~°°a sta da kazemm...od prvog dana ono nesto nezamislivo..volim jee poono mi znaci svaka njena ric njen savjet jer znam da mi zeli najbolje...kao osoba je strasno dobra...strasno predobraa...
Image Hosted by ImageShack.us


.::mArcElLa::.-->cura stvarno kou obozavam ucini mi dan savrsenim prelipa prezgodna obozavm je dosta sam se s njom zblizila i samo najbolje rici za nju imam...eo njena slikica
Image Hosted by ImageShack.us


.::JuRiCkA.::moa rodiisssa kou obozavam uvik mi je tu kad mi triba neso pomoc ma obozavam je i prelipa jee eo vam njena fotkisaa..
Image Hosted by ImageShack.us



~°°iwonna~°°prejaka cura preaslatka ma kraljica...obozavam je...dosta stvari jedna drugoj kazemo...pa stvarno je volim...zna pomoc!!!~

~°°balic~°°°moj najbaolji prijatelj obozavam ga...predobar je zgoodaann...zna pomoc malo je lajav al nea vezze zna me nasmijat...

ˇ~°°kani~°°isto prezgodan obozavam ga...prelip...iskren...sve the best

~°°domo~°°kraljina teska obozavan ga...zna me nasmijat do suzza...ma kralj

~°°maras~°°super simpa tip...zgodan...puno psuje ima neke bolesne baze...ma sve najbolje...

NeMoJ pLaKaTi,On Ne PlAcE
zBoG tEbE,
NeMoJ gA vOlJeTi On
VoLi SaMo SeBe!
NeMoJ gA mOlItI On
Ne MoLi DrUgE
pOzEli mU Da vOli jEr ljUbAv jE gOrA oD
tUgE!!


BIO SI MI SVE,
MOJA RADOST,MOJA TUGA...
SVE JE TAKO BRZO PROSLO
NE LJUBIM TE VISE JA NEGO
NEKA DRUGA...
I AKO TI JE ZELJA DA MI NA
RANU JOS OSTAVLJAS SOL
NE TRUDI SE JER ISTA RANA
NOSI ONU ISTU BOL...
TKO MI TE ODUZEO,TKO JE?
ALI NEMA VISE VEZE,JER SAD
ONA IMA ONO STO JE NEKAD
BILO MOJE...

Ako te neka druga gleda, reci joj
I ONA ME TAKO GLEDALA
Ako te poljubi, reci joj
I ONA JE TO JAKO ŽELJELA
Ako ti sjedne u krilo, reci joj
I ONA JE TO SANJALA
Ako ti kaže da te voli, reci joj
I ONA ME VOLJELA
MNOGO VIŠE OD TEBE
AL' TO NIJE GOVORILA!!!!

Došao si jednog ljetnog dana
imao si oči smeđe boje,
svi su rekli da si simpatičan
"svi osim mene"

došao si jednog tmurnog dana,
kiša ti je močila kosu
svi su te zavodljivo gledali
"svi osim mene"

a onda si otišao,
nestao poput sjene,
svi su te zaboravili,
svi osim mene.

ovo je najcesce istina:
VIDJELA SAM TE I POMISLILA-OHO!
POLJUBLA SAM TE I GLAVOM MI JE PROSLO-MMMMM.....
UPOZNALA SAM TE I ZAKLJUCILA-STETA!!!!

nemoj nikad voljeti,možda nećeš shvatiti....
zaborav je težak voljenog bića,A LJUBAV JE UVIJEK NEKA TUŽNA PRIČA!!!

Ne pijem da se napijem,ne placem jer me boli,pijem da te zaboravim & placem jer te jos uvijek volim!!!

Ponekad poželim da ti čujem glas.Da srušim sve što je između nas.Da ti kažem tako da vrisnem snažno:da te još uvijek...ma nije važno!

Dok mi smrtnu ne zapale svijeću ja te kao prijetaljicu zaboravit neću.Sve dok mi svijeća ne dogori,znaj da te netko vječno voli!

Ako me volis, ne pricaj nikome. Ako me zelis, ne daj me nikome. Ako me ljubis, ljubi me njezno. Ako ni jedno od toga nije, vrati mi srce, oprosteno ti je!!!!

Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim ocima. Ako negdje postoji bol onda je to zivot bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!

...ISKORISTI MOJE MANE,SUTRA PRICAJ NA SVE STRANE, DA OVAKVU NISI IMAO...NEKA CUJE NEKA SAZNA, TO NEKA MU BUDE KAZNA STO SE SA MNOM SAMO IGRAO...


KADA POGLEDAS NA SAT U:
01:01-Voli te
02:02-Dvoumi se
03:03-Sanja te
04:04-Ima drug/u/og
05:05-Mrzi te
06:06-Zabavljanje
07:07-Susret
08:08-Pomirenje
09:09-Misli na tebe
10:10-Poljubac
11:11-Prijateljstvo
12:12-Susret
13:13-Osmijeh
14:14-Zabava
15:15-Ludi za tobom
16:16-Zamisli zelju
17:17-Svidas joj/mu se
18:18-Ispunjenje zelje
19:19-Tel.poziv
20:20-Posmatra te
21:21-Poljubac
22:22-Susret
23:23-Voli drugu
00:00-Rastanak


Myspace code



Myspace code



Myspace code



Myspace code



Myspace backgrounds



Myspace backgrounds



Myspace backgrounds



Myspace backgrounds


°°~~mOa MaLa aBeSsSeDa~°
A-->autoheadbang
N-->noslaze
A-->ananasbeljbelj
S-->staza sretan
T-->tortiSsAnjami
A-->aaaaabangZ-->zmie crycry
I-->ivan k...kisskiss
J-->jagodisse...mmmmzujo
A-->anastazianaughtynaughtynaughty

Myspace backgrounds



Myspace backgrounds



Myspace backgrounds



Free Myspace Layouts



Myspace backgrounds



Myspace backgrounds



Myspace code



Free Myspace Layouts



Myspace layouts



Free Myspace Layouts



Myspace graphics


  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

Opis bloga

StA Da kAzEm...--->ChItAjTe!!!

oNo shTo jE DoBrO!!!

DeIšA mOa...
ZiZy....
MoJ BiWsHi
TeIsSsSa
rEnAtIsSsSa
TrI CraZy lUdAcHe
BrAnKiCh BLOg
PoGlEdAjTe OvE DIzZeVe
MoA NaJdRazA StRaNiSsSsA
WaNiN BlOg
MeEeLi__PrEdObAr bLOg
pReDoBaR DiZaJn i bLoG
SeStRe_u_dUsHi_
JoPa i pEtRa...BLizE PredoArR BLog


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 16.03.2008.

NoWi pOsTiCh FoR YoU... :-)

nuthyy....wavewavewaveep da se javim...nisam dugoo tri danna hehebangzubobangzubo...a neznam sta da vam pisem samo da malo popunim ovu prazninu u postovimaa...winkwinkwinkwink...eo prepricat cu vam my vikend....
-->PetAk...pa u petak mi e bilo prejako...prvo sam doslaiz skole...ono rucala i te goopstipartynutnutnutyesyes...i onda mi e postalo dosadno...nopuknucupuknucupuknucu...mater mi cilo vrime nesto napravi krevetebangbang...sredi kuhinju...ufff...ka navodno nju je bolila lava pa to nie mogla sama napravit>yesyesyeswavebangwavebang...
Image Hosted by ImageShack.us

i taman meni u pravi cas dolazi porukica da se idemo nac s ovima iz razza...i nista callam ja renatu i uputile se mi...obe onako pametne bez bunde...i tako prvi uru dvi vrimena bilo super dok nie palo sunce smrzla sam se...stali smo na onome igralistu ja sam promrzla jos me balun pogodia u ruku koa mi je ionako cila nikakva...tuzantuzantuzan.......uffff...ma nista aj pritrpila ja i to...dosle ja i renata u mene...gladne uzasno!!!njaminjaminjaminjamigleamo mi po kuhinji i nasle cokolino weee...ono cile happysretansretansretansretan....i pripremamo mi kad ono nestalo mlika...onda smo vam isle u susjeda po mliko...hehehezubozubozubozubozubo...pa smo vecerale...ona isla kasnie...dan mi e prosa smotano..nutnutnutnutnutajmeeee...jos mi e ispa deen iz farmecrycry...a onda subotta ma zapravo nista specialno...bzvz lezala cili dan gleala tv...i sad ova nedilja...uf uf sutra skolaa....doadna skolaaaasmokinsmokinsmokinsmokinstvarno mi e dosadila jedva cekam moe sarseno litooo....nista ljuudii eto sve sam vam ispricala inace se nista novo nie dogodilo osim sta mi e prija marcela dobila sestru weeezubozubozubozubozubo...ajme jedva je cekam vidit...i takoo za dva tjedna mi dolazi tata ajme bas mi e brzo proslo ova tri miseca...jedva cekammm....eto ga to e sveee...idem gleat nesto na telkici....

Image Hosted by ImageShack.us

poZzzZam:::.sve ljude iz moe skole....iz mog razza...sve koi mi komajuu...posebno brankich koa mi e dalla kod za zvjezdice puuno ti fajjakisskisskisskisskiss...poZzZ hanni i deisi sa solte s koima sam se jucer cula nakooon duuugoooo vrimena ki$$...eto ga ja mislim da nikoga nisam zaboravila...PoZzZ weLiKi SwImA....idem napisat nesto bzvz na tajni blog nisam pisala otkad ufff....eto ga kisssiramm vas caos ....!!!! E...STAVILA SAM FOTKICE NEKIH SVOIH PRIJATELJA PA POGLEDAJTE KI$$$

Image Hosted by ImageShack.us



| Tell me (129) | or kiss me | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.