Vanja volim te!!!!!!!!!

ponedjeljak, 03.07.2006.

tu sam!

evo me.......vratio se ja s mora.....bilo sam malo kod moje femili dole u zadru i onda cu ic ponovo pocetkom 8 mj.bas sam se danas vratio........i jesam vam nedostajao???pa meni je nedostajala moja vanja!!!!!!!!ha kako ja volim tu zensku!!!!!!!sad se vi svi pitate zakaj sam tak glup i zakaj je ne pustim kad me odjebava,a ja vam mogu samo jedno rec:volim je!!!!!!!!!!pa valjda svi koji su zaljubljeni znaju kako je to biti zaljubljen!!!!!!!!!ma vidjet ce ona da kad me je odjebavala da je jako grijesila..........i necu ja nju samo tako pustit.........i nek se svi decki maknu od nje jer znam da ne zele imat problema......kao kaj su npr.renco faca i te kao face......zato FUCK OFF..............kuzite??????
VANJA SALJEM TI NAJVECU PUSU NA SVIJETU LJUBAVI MOJA!!!!!!!!!!!!!!!strong>

- 23:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • samo nju volim

Linkovi