slikice..


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Voljeti je ljepo,,,voljeti je lako ali voljeti kao ja ne može svatko.....koliko te volim to de teško piše jer svaki trenutak ja te volim još više.....

Lako je zavoljeti onog koga si mrzio,,,,ali teško je zamrziti onoga koga si volio....

Kazna je voljeti me......ali čast je imati me....!!!!!!!!

Živim,,žvim i životu se divim,,,odjednom iskočim iz života i zaljubim se u idiota...!!!

Ja nisam princeza,,,ja neću koćiju,,već tebe mali smeđih očiju....

Najviše mslim na onog og želim zaboravit!!!!!!!!!!!

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic

Opis bloga

o meni...

ime..ana
prezime...nije bitno
godina...11
grad...zupanja...


volim
-kosarku-
-plesat-
-pjewat-

ne volim
-lagat-
-dwolicne ljude-
-dinamo-

maLo sLikiCa i TeKsTowa LjePiH.=)

Image Hosted by ImageShack.us


Živim,,žvim i životu se divim,,,odjednom iskočim iz života i zaljubim se u idiota...!!!


Image Hosted by ImageShack.us


Kazna je voljeti me......ali čast je imati me....!!


Image Hosted by ImageShack.us


Lako je zavoljeti onog koga si mrzio,,,,ali teško je zamrziti onoga koga si volio....

Image Hosted by ImageShack.us


Možda previše tražim a premalo dajem,,i možda previše pričam..a malo kažem...možda previše maštam,,a malo shavćam,, možda se malo borim ali te JAKO VOLIM!!


Image Hosted by ImageShack.us


Oprosti mojim očima što traže pogled tvoj...oprosti mojim usnama što žele dodir tvoj...i posljednje što te molim oprosti što te volim.....

Image Hosted by ImageShack.us


Voljeti je ljepo,,,voljeti je lako ali voljeti kao ja ne može svatko.....koliko te volim to de teško piše jer svaki trenutak ja te volim još više.....

Image Hosted by ImageShack.us


Lako je zavoljeti onog koga si mrzio,,,,ali teško je zamrziti onoga koga si volio....





nedjelja, 13.07.2008.

eee ljudi...=)



| komentiraj! (1) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.