trenutakistine https://blog.dnevnik.hr/samomojarazmisljanja

srijeda, 06.02.2008.

ANONIMNOST

Ove dane razmišljam o zatvaranju svih blogova i otvaranju jednog đe bi pisala što i kako me volje i đe bi dobro pazila da ostanem anonimna.
Ima nešto u anonimnosti, ne razmišljaš što pišeš, ne razmišljaš ko te čita, baš te briga.
Sebe smatram otvorenom i tolerantnom osobom, ali ne mogu nekim ljudima u facu skresat sve što hoću, a ne mogu ni pisat otvoreno svoje stavove jer većina ljudi te poistovjeti sa tim stavovima.
Imala sam priliku u privatnom životu zauzet se za jednu ženu koju su neki nazivali lijepom našom riječi "kurva", popizdila sam na to, iako neka njezina djela i razmišljanja nijesam razumjela nije mi palo na pamet zato je osuđivat, nazivat kojekakvim imenima pa su mi oni"pristojni" rekli ako je branim tj.ako ne pljuvam po njom da sam ista ko ona.
E sad, nijesu meni ti problem, lako ja njih slistim ali ja ne želim te i take na svom blogu, ne želim dijelit svoju intimu s njima.
A ja ove dane imam potrebu puno toga rijet i rijet ću samo ne znam đe...........................ali ubrzo ću znat.

06.02.2008. u 19:47 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

samo moja razmišljanja, za moju dušu i možda za još ponekoga, viđet ćemo


Image and video hosting by TinyPic





users online

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

free hit counter

hit counter


free hit counter

hit counter

linkovi

eXTReMe Tracker