09.11.2006. / četvrtak

9.POST....

ovih mi se dana nije nis posebno dogadalo....tak da bas i nemam o cemu pisat...nadam se da vi imate bolji zivot!!!!prekjucer je bozici bio rockas..pa evo:BOŽA SRETAN TI ROCKAS!!!!!!!!
-puno srece,zdravlja,ljubavi i svega ostalog kaj si sama zazelis!!!!a za kraj evo vama malo viceva(neki su ok,a neki bas i ne...al samo sam to nasla....)

ZID VIC
-zasto ce se zid srusiti ako se na njega nasloni plavusa???
-pametniji popusta!!

ODMOR VIC
znate li kako zivotinje idu na odmor???
lav-sam,tigar-s ljubavnicom,majmun-sa zenom

OPERACIJA VIC
u operacijskoj dvorani:
-sestro,pripremite instrumente-rece kirurg.
-doktore,uopce vas ne razumijem-oglasi se pacijent-ja sam na samrti a vi bi svirali....

GROBLJE VIC
smracilo se i krenula 2 mrtvaca s groblja na tulum.taman su preskocili ogradu kad jedan kaze:-moram natrag,nesto sam zaboravio...
-pa kud ces sad natrag!??
-moram po nadgrobnu plocu.ako slucajno dođe murja da imam nekakve dokumente kod sebe...

TRAMVAJ VIC
cekaju 2 plavuse tramvaj na stanici.jedna ceka tramvaj br.1, a 2. br.7.naiđe tramvaj s br.17 i one sretno povicu u glas:
-bas fino!sad mozemo ici zajedno...

RUPE VIC
-perice jesi vidio moju cjediljku???
-pita mama
-da,bacio sam je u smece...bila je puna nekakvih sitnih rupica....!!!

POZNATI VIC
ivice nabroji mi 3 poznte osobe!-kaze profesor.
-kranjcar,drpic i simic!!-samouvjereno ce ivica
-mooooolim?????pa zar nisi cuo primjerice za:mozarta,chopina ili beethovena????
-ne,rezervne igrace ne poznajem...

PAS VIC
-izgubio sam psa...!!!
-zasto ne stavis oglas u novine???
-nece pomoci.moj pas ne zna citati!!!

SIR VIC
-ali mama,ja ne volim sir s rupama!!-vice perica mami
-dobro,sine,sir pojedi,a rupe ostavi!!

CARAPE VIC
-au...,kako fino mirises...sto si to stavio na sebe??-pita zena muza
-ciste carape...

PRUGE VIC
-znas li kako ces iz daleka prepoznati koja je zebra muska a koja zenska???
-pojma nemam..
-pa to je barem lako!!!muska ima crne,a zenska bijele pruge!!!

BILO BI TO DOSTA ZA SAD..MISLIM IMAM JA JOS VICEVA AL MI SE NE DA VISE PISAT....RUKA ME BOLI...MOZDA OVO OSTALO NAPISEM KOJI DRUGI PUT......PUSE ZNATE VEC KOME....BYE,BYE......

- 20:02 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.