03.11.2006. / petak

NEZNAM KOJI NASLOV....

pa di ste vi meni??kak ste mi??kao 1.hvala vam svima na ovim komentarima!!puno vam hvala!!moram vam se oduziti.....kao 2. da vam prepricam kak sam provela noc vjestica....(s tim da je to bilo prije 2 dana ili kolko vec...)vak:keka,klun,m.pipi i ja dogovorili smo se da cemo se malo ic prosetati...i tak put pod noge i mi dosli do dume i dineka....dino je bio s tam jos nekim deckom.kaj ja znam kak se zove.nisam mu ni facu vidla kad je bio mrak...i tak smo vam mi pricali a onda su decki dosli na ideju da idemo ukrast susjedi bucu...keka i ja smo fala bogu bile na biciklima pa smo lakse pobjegle.dino je uzeo bucu i bacio je na kucu od neke stare babe...baba nam je izasla van i pocela nam psovat sve po spisku.a mi se ko i uvijek cerekali ko budale,tak da je baba poludila i krenula na nas...haha...pravi sou...sprintali smo ko da smo imali rakete u guzici.......hahaha....svi smo se spasili ali je "pametni" duma osto gore jer mu se nije dalo sprintat...i naravno da ga je baba za sve okrivila....on ju nije sljivio ni 5% i samo je produzio dalje....nije da je bilo neke strasno al smo se bar dobro nasmijali i zajebavali.bar cemo se moc prisjecat mladih dana u buducnosti...hehe...buraz i ja smo se vratili doma oko pola devet.ma nije ni tolko bilo.malo prije,no necemo sad cjepidlaciti....lol...cim sam usla u sobu bacila sam se na krevet i upalila tv.kad mi je bilo dosadilo iskljucila sam tv i upalila liniju,slusala sam mjuzu do sitnih sati...i tak mi je proso dan..nis posebno...kaj ja mogu kad mi je zivot boring....ajde citamo se i dalje...kizzach:keki,beli,pepi,fakinki,gorki,dumi,dini,tonceku,karlu,jozi.....bye,bye....ili ti po belinom:ŠALOM!!

- 19:20 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.