30.10.2006. / ponedjeljak

PEHISTA...

ejjjjjj ljudovi...kak ste mi???kak ste se proveli ovih dana????nadam se da vam nije bilo ko i meni....niste vi takvi pehisti ko i ja...uglavnom...htjela sam se ubit..bang!!!al nisam mogla...hehe....neki me dan pitala NJEMACKI a ja nisam imala blage o tom....ispricala sam se a glupaca mi zapisala kulju...problem je u tom kaj se kod nje nemres nikad ispricat....glupaca....onda!!pita me BIOLOGIJU,znam sve a ona meni veli:"mozes sjest evo ti dva...!!!"pitam ju da zake 2 a ona meni veli da zato kaj nis nisam znala...e pa jebem ti onda takav zivot i glupe profesore....uzela me na pik i nema sanse da sad imam bolju ocjenu kod nje...joj...puknucuhtjela sam joj opalit taku pljusku....i onda dolazi secer na kraju....FIZIKA!!kako me taj profesor zivcira...mislim...ne samo da zivcira mene nego citav razred....budala nad budalama....danas smo pisali matematiku...valjda bum dobila 4....sutra pisemo zemljopis....al fala bogu dobili smo pitanja...kad imamo tak dobru profku...s tim da je u zadnje vrijeme malo stroza al nema veze...i tak...prekosutra nema skole...jej!!!!fala bogu da sam docekala i taj dan...smijeh..danas mi je dan proso dok si reko keks...u skoli ko i obicno...frendovi,profaci,zajebancije...danas sam se s frendovima prisjecala ludih,nezaboravnih dana...kad se sjetim suza krene....lol....nadam se da ste uzivali u ovoj kratkoj pricici.....bye...!!!kizz:beli,pepi,keki,gorki,fakinki,dumi,dini,karlu,tonceku,jozi,i ostaloj ekipi iz vrtica.....citamo se...

- 14:36 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.