22.10.2006. / nedjelja

NAKON DUGOG VREMENA....

hy!!!vak...nisam mogla pisat jer nisam imala vremena a i iskreno...bas mi se i nije dalo....nemojte se ljutiti....kod mene je sve po starom...headbangznaci boring!!!skola,isti profaci i tak...uglavnom sranja....nis novo....jucer smo pepa,bela tona i ja isli malo u vrtic....zekali smo se,glupirali...nije ko nekad ......ali....bolje i to nego da ucim doma...smijehmorala sam citati onu glupu lektiru....sva sreca pa knjiznica ne radi pa nebum mogla posuditi ovu lektiru kaj sad slijedi....hehethumbup!!!!kod vas je vjerojatno sve ok....tak da....imam jedno pitanje za vas!!!zake mi skoro vise niko ne komentira.....kaj sam tak dosadna????smrcno......ako jesam vicite!!!!bye!!kiss:pepi,beli,keki,fakinki,gorki,dini,dumi,karlu,tonceku(tona).....pozz!!!

- 14:09 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.