11.10.2006. / srijeda

EVO MENE OPET...!!!

danas mi je dan bio onak...neznam kak da vam ga ja sad opisem.....al uglavnom....trebo nas je danas ispitivati fiziku ali fala bogu nije...hehesmijehmatisa nam je bila zadnji sat pa smo bili zivcani jer smo mislili da necemo stic na tekmu hrvatska-engleska.....zurili smo se na prokleti bus koji je kao i uvijek bio pretrpan ljudima.....namcorkad smo sisli na nasu stanicu sprintali smo sve do raskrizja.....hehehe...dosla sam doma tocno minutu prije nego kaj je pocela tekma....thumbupcim je pao prvi gol culo se pucanje petardi..a kad je pao drugi pocele su dolaziti poruke i pozivi....i kao uvijek tu pored mene dok ovo pisem stoji i zajebava moj "voljeni" braco-mali pipiludi tako zavrsava danasnji dan kod mene....citamo se...kizz!!!zujo

- 21:09 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.